AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #1 Skrevet 26. desember 2014 Plutselig står det ingen BV på lista til den personen. jeg vet at h*n ikke snapper så mye og at topplista kommer og går, men nå står det ikke noe der lenger, men samtidig at poengsummen øker med et par poeng. Er jeg sletta fra lista h*ns?Det er ingenting som skulle tilsi at h*n vil slette meg. :/ Anonymous poster hash: f5df3...28b
Noope Skrevet 26. desember 2014 #2 Skrevet 26. desember 2014 Du kan faktisk se en liste over snapchat'ere som har lagt deg til om du blar litt. Men han har nok ikke slettet deg, han har sikkert ikke vært så aktiv, bare.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #3 Skrevet 26. desember 2014 Du kan faktisk se en liste over snapchat'ere som har lagt deg til om du blar litt. Men han har nok ikke slettet deg, han har sikkert ikke vært så aktiv, bare. ja, h*n står fortsatt der - så det betyr at h*n ikke har sletta meg? Anonymous poster hash: f5df3...28b
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #4 Skrevet 26. desember 2014 ja, h*n står fortsatt der - så det betyr at h*n ikke har sletta meg? Anonymous poster hash: f5df3...28b Ja.Anonymous poster hash: 41ff4...398
Amable Skrevet 26. desember 2014 #5 Skrevet 26. desember 2014 ja, h*n står fortsatt der - så det betyr at h*n ikke har sletta meg? Anonymous poster hash: f5df3...28b Stemmer nok det, ja
Noope Skrevet 26. desember 2014 #6 Skrevet 26. desember 2014 ja, h*n står fortsatt der - så det betyr at h*n ikke har sletta meg? Anonymous poster hash: f5df3...28b Ja, er helt sikker, men ikke drep meg om det er feil.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #7 Skrevet 26. desember 2014 Den lista tømmes når man ikke er så aktiv, selv har jeg sjelden noen venner på topp 3, og jeg sender snapper litt sånn innimellom til forskjellige folk.Anonymous poster hash: 79532...88c
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #8 Skrevet 27. desember 2014 Noen som vil snappe meg ? Legg til : selmawww Anonymous poster hash: c0650...4cb
Gjest krokodillen Skrevet 27. desember 2014 #9 Skrevet 27. desember 2014 Jeg testet dette ut ei gang og ja han har nok sletta deg om det står ingen bestevenner men poengscoren øker
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #10 Skrevet 27. desember 2014 Jeg testet dette ut ei gang og ja han har nok sletta deg om det står ingen bestevenner men poengscoren øker Feil. Ikke om vedkommende står på lista over 'snapchattere som har lagt meg til'. Poengsummen øker hver gang man sender eller åpner en snap, men har man ikke snappet 'nok' med noen den siste tiden så vil det stå 'ingen bestevenner'.Anonymous poster hash: 41ff4...398 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #11 Skrevet 27. desember 2014 Dette er veldig enkelt. Det er bare å sende en snap til personen og så ser du hva som står under snappen etter at du har sendt den. Står det ventende, så har han slettet deg, står det sendt, så er dere fortsatt venner. Anonymous poster hash: 758a3...b42
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #12 Skrevet 27. desember 2014 Dette er veldig enkelt. Det er bare å sende en snap til personen og så ser du hva som står under snappen etter at du har sendt den. Står det ventende, så har han slettet deg, står det sendt, så er dere fortsatt venner. Anonymous poster hash: 758a3...b42 Det er kun hvis personen har valgt at kun venner kan sende han/hun snap. Hvis personen kan motta fra alle, vil det stå sendt, selvom personen har slettet henne.. Anonymous poster hash: 2e993...9f1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #13 Skrevet 29. desember 2014 Dette er veldig enkelt. Det er bare å sende en snap til personen og så ser du hva som står under snappen etter at du har sendt den. Står det ventende, så har han slettet deg, står det sendt, så er dere fortsatt venner. Anonymous poster hash: 758a3...b42 Dette er feil. FF min sletta meg fra snap men jeg kunne fremdeles se poengscoren men ikke topplista lenger. Om det står ventende så har brukeren sletta seg fra snapchat. Anonymous poster hash: 2aec9...dbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå