Gå til innhold

Røyking på bytur/fest - skremme bort jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg er ute på byen eller på fest synes jeg alkohol og tobakk hører sammen, så jeg tar meg gjerne en røyk når jeg er på fest/byen. Det jeg lurer på er hvor mye dette evt. kan ødelegge for at noen skulle bli interessert. Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde mistet interessen, røyking er fullstendig avtennende.

Anonymous poster hash: 725b5...b6a

• Liker 9
Skrevet

Nei, så lenge du hverken røyker eller fester hver dag.

Anonymous poster hash: 012dc...15d
Skrevet

Vil ikke kline med noen som røyker, men det er jo bare fordi jeg synes det er fullstendig avtennende... De fleste bryr seg nok ikke :)

• Liker 1
Gjest fallerifallera
Skrevet

Ville ikke kyssa deg, men ellers er det ikke så farlig.

Skrevet

Det er vel svært få som ikke festrøyker? Sjeldent jeg ser noen takke nei til sigarett.

Gjest Minesveiper
Skrevet

Jeg synes det er turn off med kvinner som røyker/snuser. Kysset en dame som røykte en gang og det smakte jo røyk. Det var ikke godt i det hele tatt..

Skrevet

Når jeg er ute på byen eller på fest synes jeg alkohol og tobakk hører sammen, så jeg tar meg gjerne en røyk når jeg er på fest/byen. Det jeg lurer på er hvor mye dette evt. kan ødelegge for at noen skulle bli interessert. Hva mener dere?

Ja, det kan ødelegge sjansene dine.

Anonymous poster hash: 9d81b...c63

Skrevet

Det er vel svært få som ikke festrøyker? Sjeldent jeg ser noen takke nei til sigarett.

Det er absolutt ikke vanlig i min omgangskrets.

De som røyker på fest røyker tobakkmiks man blir skakk av og holder seg for seg selv.

• Liker 1
Skrevet

Vet mange yngre jenter synes en gutt med sigg i munnen er turn on.

Anonymous poster hash: dfba4...964
Skrevet

Jeg skygger unna røykere. Fullstendig avtennende i seg selv, men lukten og selve røyken er jo også uutholdelig.

Jeg var av den motsatte oppfatningen. Så å si ingen i min omgangskrets festrøyker. Jeg er 19 år.

Anonymous poster hash: 69430...72b
  • Liker 2
Skrevet

Vet mange yngre jenter synes en gutt med sigg i munnen er turn on.

Anonymous poster hash: dfba4...964

Er de 14 år?

Anonymous poster hash: 69430...72b

• Liker 1
Skrevet

Har egentlig aldri tenkt over det. Nå har jeg vært i forskjellige typer omgangskretser da... den der alle røyka følte jeg meg ofte utenfor og ganske ukul. Satt alltid inne og passa på dritten til folk. Omgangskretsen min nå består for det meste av ikkerøykere, men jeg driter egentlig i om folk røyker eller ikke, så lenge man har noe til felles og kan vise litt hensyn.

Anonymous poster hash: cd2fd...6bd
Skrevet (endret)

Jeg kjenner nesten ingen som gjør det. Jeg kjenner imidlertid mange jenter som synes det er turn off å skulle kysse en mann som røyker...

Så det er kanskje et tips å droppe den neste gng du drar ut på byen Summers? :)

Edit: Jeg er 26år...

Endret av Justia
Skrevet

Jeg kjenner nesten ingen som gjør det. Jeg kjenner imidlertid mange jenter som synes det er turn off å skulle kysse en mann som røyker...

Så det er kanskje et tips å droppe den neste gng du drar ut på byen Summers? :)

Edit: Jeg er 26år...

Hva jenter sier når de er edru og hvordan de oppfører seg på byen er to forskjellige ting:-)

Er på samme alder som deg.

Skrevet

Hva jenter sier når de er edru og hvordan de oppfører seg på byen er to forskjellige ting:-)

Er på samme alder som deg.

Var ikke du 40? mente noen her skrev det?

• Liker 1
Skrevet

Ja, det kan ødelegge sjansene dine.

Anonymous poster hash: 9d81b...c63

Vel vel, nå er ikke jeg på byen for å sjekke uansett. Og er blitt mye mer skeptisk til ONS de siste par årene, så jeg klarer meg nok.

Skrevet

Du hadde fått et nei fra meg, fordi du stinker.

Røyk lukter så ufattelig vondt. Orker knapt å være i nærheten av noen som røyker. Blir så uvel.

Anonymous poster hash: 4f827...762
Skrevet

Jeg har alltid hatet røyk, og da spesielt lukta. Tenkte at jeg aldri ville være sammen med en mann som røyker. Så forelsket jeg meg i en som røyker (og ikke bare på fest). Liker fortsatt ikke røyk og jeg skulle helst sett at han ikke røykte, men jeg kan ikke bestemme over hans (u)vaner :)

Anonymous poster hash: 92386...9d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...