AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #1 Skrevet 26. desember 2014 Hei! Trenger å høre noen solskinnshistorier om noen som har funnet tilbake til sin ektefelle etter separasjon/skilsmisse der det varte i ettertid? Hvordan skjedde det? Klem fra nysgjerrigper... Anonymous poster hash: c9f68...708
Gjest Phoenix Skrevet 26. desember 2014 #2 Skrevet 26. desember 2014 Vet ikke om det teller, men naboen min fant sammen med mannen sin igjen. De er på halvannet år nå og var slått opp i to år. Hvordan vet jeg ikke, men koselig for dem og barna.
Gjest bobleplast82 Skrevet 26. desember 2014 #3 Skrevet 26. desember 2014 Fant tilbake, men ble slutt igjen... 1
Gjest Blomsterert Skrevet 26. desember 2014 #4 Skrevet 26. desember 2014 Hei! Trenger å høre noen solskinnshistorier om noen som har funnet tilbake til sin ektefelle etter separasjon/skilsmisse der det varte i ettertid? Hvordan skjedde det? Klem fra nysgjerrigper... Anonymous poster hash: c9f68...708 Vet om to par som fant tilbake etter separasjon på ett og halvannet år. Det er så viktig å få ting litt på avstand,og det å savne hverandre! De har nå greie forhold,men klart det måtte tak til,med tilgivelse og vilje. Så det går fint an å finne tilbake til hverandre! Om en har følelser,og virkelig vil.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #5 Skrevet 27. desember 2014 Vet om to par som fant tilbake etter separasjon på ett og halvannet år. Det er så viktig å få ting litt på avstand,og det å savne hverandre! De har nå greie forhold,men klart det måtte tak til,med tilgivelse og vilje. Så det går fint an å finne tilbake til hverandre! Om en har følelser,og virkelig vil. Så hyggelig å høre! Nå ble jeg ordentlig glad ! Ja, alle sier til meg at avstand er eneste mulighet...da kan jo se om man faktisk savner hverandre eller ei. Hvis man ikke gjør det, så var det like greit at man fant ut at man ikke elsket vedkommende før det ble barn i bildet... Anonymous poster hash: c9f68...708
Gjest Magdalene Skrevet 27. desember 2014 #6 Skrevet 27. desember 2014 Min søster og man skilte/separerte seg. De hadde da et barn. Var fra hverandre i rundt to år. Hadde vel kjæreste en kort periode begge to også. Fant tilbake til hverandre for rundt 10 år siden, og har fått enda ett barn for 7 år siden. Kjøpte nytt hus, og begynte på "nytt".
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #7 Skrevet 27. desember 2014 Min søster og man skilte/separerte seg. De hadde da et barn. Var fra hverandre i rundt to år. Hadde vel kjæreste en kort periode begge to også. Fant tilbake til hverandre for rundt 10 år siden, og har fått enda ett barn for 7 år siden. Kjøpte nytt hus, og begynte på "nytt". Hvordan fant de tilbake til hverandre? Hvem tok initiativet til å ta kontakt? Var det ikke rart at begge hadde hatt andre i mellomtiden...(blir vel ikke helt det samme)? Anonymous poster hash: c9f68...708
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #8 Skrevet 27. desember 2014 *dytter litt* Anonymous poster hash: c9f68...708
Gjest Magdalene Skrevet 27. desember 2014 #9 Skrevet 27. desember 2014 Hvordan fant de tilbake til hverandre? Hvem tok initiativet til å ta kontakt? Var det ikke rart at begge hadde hatt andre i mellomtiden...(blir vel ikke helt det samme)?Anonymous poster hash: c9f68...708 Har egentlig ikke spurt så veldig, men at det ikke blir som før er nok riktig. Men det ønsket de jo heller ikke, for slik det var før gjorde jo at de ikke ville være sammen lenger.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #10 Skrevet 27. desember 2014 Foreldrene til ei venninne av meg skilte seg etter 13 år eller noe sånt og fant tilbake til hverandre etter fire år. De holdt sammen i fem år etter det før det ble slutt igjen Anonymous poster hash: bcb49...25f
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #11 Skrevet 29. desember 2014 Kjenner dere til noen der den som ville gå mente at han/hun ikke elsket kona/ektemannen lenger- men at vedkommende etter en stund med avstand endret mening? Kan noen være 100% sikker på en avgjørelse når det står på for fullt, mens etter noen måneder fra hverandre endre mening og ville prøve på nytt??? Vil gjerne høre andres erfaringer her.. Anonymous poster hash: c9f68...708
*Mocca* Skrevet 29. desember 2014 #12 Skrevet 29. desember 2014 Vi var fra hverandre ett år, men har funnet tilbake til hverandre.... og hatt flere år sammen nå :D Forholdet blir bare bedre og bedre :D 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #13 Skrevet 29. desember 2014 Vi var fra hverandre ett år, men har funnet tilbake til hverandre.... og hatt flere år sammen nå :D Forholdet blir bare bedre og bedre :D Hvem var det som ville gjøre det slutt og følte han/hun seg 100% ferdig med deg da? Hvordan ble dere sammen igjen( hvem tok kontakt)? -TS Anonymous poster hash: c9f68...708
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #14 Skrevet 29. desember 2014 Mine besteforeldre har vært sammen siden de var 20, er nå 82 begge to. De var fra hverandre i to år når de var rundt 40 år, hvor farmor kjøpte nytt sted i en annen by langt unna. Tre barn sammen. Etter at de fant tilbake har de holdt sammen til nå, så ja, det finnes gode historier der ute. Anonymous poster hash: adff9...a21 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #15 Skrevet 29. desember 2014 Foreldrene til ei venninne ble sammen igjen noen år etter skilsmissen. De var da verdens beste venner. Etter en stund kom jo alle nissene ut av skapet igjen, og det ble ny skilsmisse. Og den ble skikkelig stygg. Så stygg at de to ikke klarer å være i samme rom. Anonymous poster hash: c84ea...156
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #16 Skrevet 29. desember 2014 Foreldrene til ei venninne ble sammen igjen noen år etter skilsmissen. De var da verdens beste venner. Etter en stund kom jo alle nissene ut av skapet igjen, og det ble ny skilsmisse. Og den ble skikkelig stygg. Så stygg at de to ikke klarer å være i samme rom.Anonymous poster hash: c84ea...156 Å derfor finner ikke jeg tilbake til min X-kone. Selv om jeg ønsker det. Orker ikke og "jul på månetoppen" Kort fortalt fant jeg 7 nissefar, ei nissekone, 2 kredittkort med tilsammen 150 tusen minus på. Så jeg lukket igjen den døra,stille.. Etter og ha funnet ut at vi ikke hadde betalt ned ei krone på huset på 9 år. Som sagt jeg ønsker henne tilbake, så kanskje i fremtiden finner vi tilbake når alle nissene ikke biter mer i hjerte mitt Anonymous poster hash: 26623...0d2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #17 Skrevet 29. desember 2014 Fant tilbake etter 2 års opphold, holdt i 5 år så gikk jeg. Han var utro første gangen og denne gangen var jeg det. Ingen solskinnhistorie, men sånn gikk det m oss. Han vil ha meg tilbake, men jeg har ikke riktig følelser for han. Deilig å bo for meg selv... Kjipt men han jeg var utro m visste seg være en douchbag, men han ga meg flere nytelser enn jeg noen gang hadde m mann min så syns faktisk det har vært verdt det... Selv om jeg nå sitter alene.Anonymous poster hash: ab76b...b71
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #18 Skrevet 30. desember 2014 Jeg skjønner at dersom det er en tredjepart i bildet, så blir det veldig vanskelig (utroskap mens man fremdeles er i et forhold). Jeg skjønner også at det kan være tungt å akseptere at partneren under en separasjonsperiode har hatt andre sex-partnere /forhold før man finner sammen igjen. Sistnevnte må man kanskje akseptere når man er separert...dessverre..men hvis begge har følelser for hverandre må man vel bare starte på nytt med blanke ark for at forholdet skal ha noen sjanse? I mitt tilfelle har mannen sagt at følelsene ikke er like sterke /at han ikke elsker meg lenger som et resultatet av at vi har hatt noen tøffe år i det siste med hektiske hverdager. Han sier at han er fornøyd med avgjørelsen sin. Tror dere at det er mulig for et menneske å være så fornøyd nå, men endre mening når man først kommer for seg selv? Når man begynner å huske de positive sidene til personen som man gikk i fra? _TS Anonymous poster hash: c9f68...708
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #20 Skrevet 31. desember 2014 Jeg mistet alle følelsene (eller trodde jeg hadde gjort det) i sommer. Etter 7 år og et barn, så var han ute på dagen. Jeg var mega fornøyd, koste med og erklærte til ham hvor deilig jeg hadde det og at jeg aldri kom til å ta han tilbake. Selv om han så gjerne ville. Det tok kun to måneder, så var jeg på knærne etter han igjen. Grunnen til bruddet var at vi var så dypt skakk kjørt etter 1 år med kolikk (som viste seg å være melkeallergi), og at vi rett og slett ikke respekterte hverandre mer. Vi vokste begge to mye på denne perioden, og nå føler jeg vi er som et nyforelsket par igjen. Det er så deilig å kunne tenke at jeg elsker mitt barns far etter så lang tid hvor jeg rett og slett ikke klarte det. Vi trengte denne "pausen", selv om det var meningen at det skulle være et brudd og ikke pause Anonymous poster hash: 3000b...af4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå