Gå til innhold

Betenkningstid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en mann i to måneder. Vi har møtt hverandre så ofte vi har kunnet. På grunn av jobbene våre har vi vært sammen én ukedag og hele helgene; både sammen med venner og vi to alene. I utgangspunktet hadde vi et one night, men det utviklet seg til noe mer seriøst allerede etter to middagsdater(vi begge er i slutten av 30-årene og klar for å slå oss til ro). Han var den som var mest ivrig i starten, og jeg sa jeg ikke ville forhaste meg inn i et forhold siden jeg to måneder tidligere ble 'dumpet' av en annen. Vi bestemte oss for å ikke stresse, og omsider fikk jeg følelser for han.Jeg ville kjenne litt på følelsene mine før jeg sa noe til han, selv om vi siden første dag har vært åpne med hverandre om alt fra fortid til nåtid. Vi har hatt kontakt hver eneste dag, og i forrige uke fikk jeg en telefon hvor han sa han ikke visste hva han følte for meg. Om det var følelsen han fikk sammen med meg(savnet av å ha en dame til å ta vare på/bli tatt vare på)eller om det er personen MEG han føler noe for. Vi møttes etter denne samtalen og tilbrakte nok et døgn sammen. Ingenting virket annerledes enn tidligere, og vi snakket sammen om at han ikke visste hva han ville. Han sa at han ville ha tid for seg selv i jula(begge reiste bort på hver vår kant uansett), slik at han kunne tenke mer. Nå har jeg ikke hørt noe fra han på flere dager og jeg savner han helt hinsides *sukk* Jeg innser at det er lite jeg kan gjøre for å påvirke følelsene hans(hadde det bare vært mulig!),men jeg lurer på om det finnes NOEN som helst SJANSE for at han finner ut at han vil ha meg etter å ha tenkt i flere dager?

Anonymous poster hash: 64398...beb

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan ikke gjøre noe nei. Bare gi ham litt tid, men ikke vent lenge. Han virker ikke så veldig interessert i noe seriøst med deg.

Endret av Wei Wei
Skrevet

Klart sjansen er der.

Det er fint at dere har vært ærlige fra starten av. Det øker jo også sjansen for at han vil fortelle deg hvor du nå står når han eller du tar kontakt.

Det er i hvert fall smart å gi han rom nå, noe annet er kontraproduktivt for det du ønsker.

Han må bare finne ut av dette selv.

Skrevet

TS her.

Det har nå gått åtte dager. Ikke hørt noe fra han, og jeg har bevisst ikke tatt kontakt når han ber om tid for seg selv. Hvor lenge jeg orker å gå rundt med et ørlite håp vet jeg ikke, men jeg greier ikke ukesvis for så å kanskje(mest sannsynlig) bli helt dumpa og blir lei meg igjen. Det blir tungt å feire nyttårs uten han. Da er vi i samme by. Jeg har så lyst til å kontakte han for å eventuelt starte "fresh"2015. Men samtidig så risikerer jeg å få et nedslående svar som gjør at jeg blir enda mer lei meg til nyttårs :(

Finnes det noen solskinnshistorier hvor en av partene har trengt tid, også har det ordnet seg? Jeg trenger slike...

Skrevet

TS her.

Det har nå gått åtte dager. Ikke hørt noe fra han, og jeg har bevisst ikke tatt kontakt når han ber om tid for seg selv. Hvor lenge jeg orker å gå rundt med et ørlite håp vet jeg ikke, men jeg greier ikke ukesvis for så å kanskje(mest sannsynlig) bli helt dumpa og blir lei meg igjen. Det blir tungt å feire nyttårs uten han. Da er vi i samme by. Jeg har så lyst til å kontakte han for å eventuelt starte "fresh"2015. Men samtidig så risikerer jeg å få et nedslående svar som gjør at jeg blir enda mer lei meg til nyttårs :(

Finnes det noen solskinnshistorier hvor en av partene har trengt tid, også har det ordnet seg? Jeg trenger slike...

Vet du om han har sett noen andre/ser noen andre mens han ser/så deg?

Kanskje han føler det har gått for fort? Det begynte som ons skriver du..det er ikke alltid den beste starten, for da mister man tiden før man skal bli kjent etc, og for noen menn trenger de en emosjonell tilknytning før det seksuelle, så det ikke bare blir en seksuell relasjon. Mulig jeg tenker feil nå, men ofte trenger menn lang tid på å knytte seg til ei dame, spesielt sånn som du beskriver denne mannen som virker noe vinglete. Vet du om han har hatt en eks han ikke er ferdig med? Det kan være så mange ting...

Anonymous poster hash: 2dfb9...230

Skrevet

Han dater kun meg, og han ble glad når jeg sa at jeg kun datet han også. Han hadde ikke syntes det var noe gøy om jeg møtte andre, sa han. I tillegg merket jeg at han ble litt smått 'sjalu' når jeg klemte en annen ute på byen.

Han har en eks som tydeligvis har betydd mye for han, og det tok han ett år å komme over henne. Dette er fire år siden.Men om jeg er den første dama etter henne som får han til å føle slik som han gjør, så burde vel det være noe positivt? Ikke at han trekker seg unna. Kompisene hans hadde sagt at om han var usikker, så driter han i meg, han er jo singel. Men det greide han ikke...

Skrevet

Jeg kjenner ikke til akkurat situasjoner med din problemstilling. Men jeg har opplevd selv, og vet om flere som har - der det har gått et stykke tid, også PLUTSELIG står mannen der igjen og vil fortsette der man slapp.

Håper det ordner seg for deg TS, det er ikke noe godt å gå å vente sånn! Prøv om du klarer, å fylle tiden din med andre meningsfulle ting i mellomtiden :hug:

Skrevet

Hei!

Jeg er i ganske lik situasjon som deg, kanskje du kan sende meg en pm, så kan vi skravles litt? :) <3

Skrevet

Hei!

Jeg er i ganske lik situasjon som deg, kanskje du kan sende meg en pm, så kan vi skravles litt? :) <3

herregud.. trodde at eg som startet denne tråden.. det er nøyaktig samme som eg går gjennom for tiden.. det er helt forferdelig... skal love deg at hjertet mitt ble gravplassen for alle de sommerfuglene ... har ventet på han nå siden 8 desember.. gikk ned 7 kilo... griner i senga hver natt... alt minner meg om han... klarer ikke å høre på top 100 listen på spotify en gang... hater nå hvordan mine følelser for han for meg til å føle meg nå

kanskje vi 3 skulle snakke sammen...

• Liker 1
Gjest Tingelinling
Skrevet

Send ham en sms og spør om han har planer for morgendagen. Det er ikke å være plagsom og han har hatt plenty av tid til å tenke.

Uholdbart for deg å vente mer.

• Liker 1
Skrevet

Send ham en sms og spør om han har planer for morgendagen. Det er ikke å være plagsom og han har hatt plenty av tid til å tenke.

Uholdbart for deg å vente mer.

Du har rett, det er LENGE. Men det føles enda lengre.Sist jeg var med han hadde han ingen planer, men nå har jeg planer. Så det blir vanskelig å få møtes. Jeg lurer virkelig på om jeg i det hele tatt får en nyttårsmelding. Jeg tenker jeg kommer til å sende han en sms om han vil møtes til helgen. Kan ikke gå inn i 2015 og vente...

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Jeg sendte en sms om å få møtes i går. Noen timer senere fikk jeg til svar at "vi ikke passet helt som kjærester". For feig til å møte meg, men samtidig ærlig og svarte meg. Jaja, kommer vel over denne kneika også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...