Gå til innhold

Betenkningstid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en mann i to måneder. Vi har møtt hverandre så ofte vi har kunnet. På grunn av jobbene våre har vi vært sammen én ukedag og hele helgene; både sammen med venner og vi to alene. I utgangspunktet hadde vi et one night, men det utviklet seg til noe mer seriøst allerede etter to middagsdater(vi begge er i slutten av 30-årene og klar for å slå oss til ro). Han var den som var mest ivrig i starten, og jeg sa jeg ikke ville forhaste meg inn i et forhold siden jeg to måneder tidligere ble 'dumpet' av en annen. Vi bestemte oss for å ikke stresse, og omsider fikk jeg følelser for han.Jeg ville kjenne litt på følelsene mine før jeg sa noe til han, selv om vi siden første dag har vært åpne med hverandre om alt fra fortid til nåtid. Vi har hatt kontakt hver eneste dag, og i forrige uke fikk jeg en telefon hvor han sa han ikke visste hva han følte for meg. Om det var følelsen han fikk sammen med meg(savnet av å ha en dame til å ta vare på/bli tatt vare på)eller om det er personen MEG han føler noe for. Vi møttes etter denne samtalen og tilbrakte nok et døgn sammen. Ingenting virket annerledes enn tidligere, og vi snakket sammen om at han ikke visste hva han ville. Han sa at han ville ha tid for seg selv i jula(begge reiste bort på hver vår kant uansett), slik at han kunne tenke mer. Nå har jeg ikke hørt noe fra han på flere dager og jeg savner han helt hinsides *sukk* Jeg innser at det er lite jeg kan gjøre for å påvirke følelsene hans(hadde det bare vært mulig!),men jeg lurer på om det finnes NOEN som helst SJANSE for at han finner ut at han vil ha meg etter å ha tenkt i flere dager?

Anonymous poster hash: 64398...beb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å si. Men jeg tror dette er første skritt for ham til å gi slipp på deg.

Anonymous poster hash: f1338...3a8

Skrevet

Jeg aner virkelig ikke, men du må se det positive i det. Du har møtt en mann som du liker godt, han liker deg godt og har vært ærlig med deg (forhåpentligvis for å unngå å gå inn i noe som kan ende i katastrofe) og som sikkert håper det er deg han liker. Han har ikke sagt "jeg er usikker så jeg vil ikke mer". Han har sagt "jeg må finne ut av følelsene mine". Altså han har ikke sagt alt håp er over, men han vet ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...