Gå til innhold

Flere som planlegger jula 2015?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg startet allerede 1.juledag å sånn smått planlegge neste års julegaver og hvordan jeg ønsker at jula til neste år skal bli. Har lært mye av denne jula, flere som er i samme båt?

I år begynte jeg å planlegge julegavene i august, og jeg pakket inn den siste julegaven på julaften. Mye unødvendig stress og mas, så jeg håper at jeg klarer å gjøre det bedre til neste år. Er helt utslitt gitt...

Hvis noen har tips til gode tilbud på nett på div som kan passe til julegaver til neste år, så mottas de med stooor takk 😃

Anonymous poster hash: 5bed7...341

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke planlegge, akkurat, men gleder meg allerede ;) Fineste tiden på året. Jeg har i hvert fall begynt å tenke på hvor jeg skal legge neste års førjulstid. Pleier besøke et julemarked eller to i november/desember. Julegaver kjøper jeg gjerne i januar om jeg ser noe som passer og så holder seg gjennom året.

Anonymous poster hash: af88c...450
Skrevet

Jeg pleier å kjøpe mye på romjul og januarsalg pluss på salget om sommeren. Ingen vits å betale mer enn høyst nødvendig for ting.

Anonymous poster hash: 82318...639
  • Liker 1
Skrevet

Kjøper bøker på mammutsalget også.

Skrevet

Har begynt ja. Julen i år ble ikke helt som planagt, i allefall ikke førjulstiden.. Planlegger å legge bedre tilrette neste år. Skal for første gang lete etter julegaver på januarsalg, og skal dra å kjøpe julepynt på salg nå på mandag. Neste år skal vi feire med min manns foreldre og besteforeldre og det blir spennende.

Skrevet (endret)

Jeg har allerede planlagt å kjøpe 6 toalettvesker med navn på name on når salget der begynner i januar. Og vet at yngstemann skal få ny pc neste jul, så jeg kommer til å være på utkikk etter dèt på salg også.

Mannen min får alltid en langhelg til en storby i gave fra meg (han vet han får det, overraskelsen ligger i hvor og hva vi skal se), så jeg begynner pønske ut ny tur snart. Så ja, planleggingen er begynt ;)

Endret av Ingeborg!
Skrevet

Jeg pleier å kjøpe mye på romjul og januarsalg pluss på salget om sommeren. Ingen vits å betale mer enn høyst nødvendig for ting.

Som jeg skulle sagt det selv :)

Skrevet

Startet å planlegge julegaver og julemeny. :)

Jeg jobber neste jul mest sannsynlig, og tenkte å lage en del på forhånd slik at jeg bare kan varme det opp og ha med lunsj på jobb.

Anonymous poster hash: bd7a8...3f9

Skrevet

Planlegge neste jul som er 1 helt år til? Nei ikke akkurat :fnise:

Skrevet

Nej absolut inte!

Jag vill köpa något som mottagaren önskar sig, och de flesta vet inte vad de vill ha ett år i förväg. Vi vet inte vem som mår bra, vilka som kommer på besök eller vem som jobbar på jul.

Det blir i mina ögon MER STRESS att börja planera så långt i förväg för en helg

• Liker 2
Gjest tuppesjura
Skrevet

Tenker julegaver hele året og har liste på pcen. Sparer mange tusen kroner på dette. Men, hamstrer ikke annet på salget enn smågaver som ungene kan gi til bursdager gjennom året.

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Ja og nei.

I år gjorde jeg en kjempesuksess ved å gi lillebroren min en kurv med hverdagsting - som i kaffe, kaffefilter, holdbar mat (ris, pasta, kjeks, fiskeboller ++), osv. I tillegg fikk han penger.

Jeg tror derfor at jeg utvider dette konseptet til foreldrene mine også til neste jul. Pappa liker å lese og å gå i fjellet, så fremover kommer jeg til å se etter bøker og tur-ting som er på salg.

Mamma liker kosmetikk og klær, så jeg skal holde utkikk etter klassiske klesplagg nå som januarsalget begynner. I tillegg blir jeg å handle kosmetikk/hudpleie til henne på tax-free'en.

Til voksne venner blir det vin og champagne. Jeg reiser såpass mye at jeg muligheten til å handle dette på tax-free'en i løpet av året.

"Tantebarna" får penger inn på en sparekonto som de får tilgang til når de blir myndige, i tillegg til en liten gave under treet med f.eks. Lego, Playmobil, puslespill osv.

Ellers blir jeg å hamstre gavepapir, bånd, esker, og lignende innpakkingsgreier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...