Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter på en ekstremt viktig brevforsendelse fra USA som ble sendt 22/12-14. Den ligger nå i Paris og har gjort det siden 23/12.

26/12/2014 - Fredag
04:27 Ankommet FedEx-kontor ROISSY CHARLES DE GAULLE CEDEX FR
25/12/2014 - Torsdag
21:33 Ankommet FedEx-kontor ROISSY CHARLES DE GAULLE CEDEX FR
24/12/2014 - Onsdag
04:32 Ankommet FedEx-kontor ROISSY CHARLES DE GAULLE CEDEX FR
23/12/2014 - Tirsdag
21:20 Reist fra FedEx-adresse ROISSY CHARLES DE GAULLE CEDEX FR 19:59 Underveis ROISSY CHARLES DE GAULLE CEDEX FR 18:47 Ankommet FedEx-kontor ROISSY CHARLES DE GAULLE CEDEX FR 04:56 Underveis MEMPHIS, TN 03:56 Reist fra FedEx-adresse MEMPHIS, TN 02:55 Underveis MEMPHIS, TN 00:59 Ankommet FedEx-kontor MEMPHIS, TN
22/12/2014 - Mandag
18:19 Forlatt FedEx-anlegg på opprinnelsessted TUCSON, AZ 17:25 Hentet TUCSON, AZ
18/12/2014 - Torsdag
14:32 Forsendelsesinformasjon sendt til FedEx

Er det noen som vet om det er mulig å få plukket opp pakken med en gang den ankommer Norge? Det er ikke en pakke av verdi sånn sett, så regner ikke med at den må gjennom tollen. Har lest om både Gardermoen, Skedsmokorset og Lørenskog, men det er vel ikke bare bare og stille seg på døren der. Jeg trenger disse dokumentene innen mandag 29.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke du får de på mandag. Hvorfor sendte du det så seint?

Skrevet

I morgen er det forhåpentligvis noen på jobb hos FedEx.

Du kan jo ringe det norske kontoret og høre hva statusen er.

Men jeg ville ikke vært alt for optimistisk i forhold til at de greier å levere de på mandag.

Det høres ut som om de sitter jævelig godt der de sitter!

Kan du kontakte avsender og få kopier på PDF eller noe sånt?

Skrevet

Jeg tror ikke du får de på mandag. Hvorfor sendte du det så seint?

Jeg sendte de ikke så sent, er ikke alle i USA som skjønte dette med at det hastet, og at ikke alt går like kjapt når det er juleferie.

I morgen er det forhåpentligvis noen på jobb hos FedEx.

Du kan jo ringe det norske kontoret og høre hva statusen er.

Men jeg ville ikke vært alt for optimistisk i forhold til at de greier å levere de på mandag.

Det høres ut som om de sitter jævelig godt der de sitter!

Kan du kontakte avsender og få kopier på PDF eller noe sånt?

Jeg må dessverre ha orignialpapirene for at det skal gå opp. Får prøve å ringe de igjen idag, ringte igår men endte opp med å snakke med noen i Paris uten at de kunne hjelpe oss noe nevneverdig

Skrevet

Jeg sendte de ikke så sent, er ikke alle i USA som skjønte dette med at det hastet, og at ikke alt går like kjapt når det er juleferie.

Jeg må dessverre ha orignialpapirene for at det skal gå opp. Får prøve å ringe de igjen idag, ringte igår men endte opp med å snakke med noen i Paris uten at de kunne hjelpe oss noe nevneverdig

Huff!

Lykke til, forstår at det ikke er gøy.

Men sendte de det som express?

Skrevet

Hvilken hastighet ble de sendt som? Dersom det er normal brevsending kan det fort ta et par uker, sendes det som ekspress tar det max 2-3 dager. Du kan ringe FedEx og høre (tror de har åpent om lørdagen ogs, men muligens litt sent nå), tviler på at du har brevet mandag formiddag.

Anonymous poster hash: d100a...b9d
Gjest bustyvel
Skrevet

Jeg tror også det tar litt tid, den skal kanskje innom flere steder enn frankrike også (england, danmark…)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...