-Fisken- Skrevet 30. juli 2004 #1 Skrevet 30. juli 2004 Jeg har lyst på et par ordentlige, fine og stramme jeans. Synes det er vanskelig å finne noe som passer.. Miss sixty er for trange i lårene og for vide i livet. (ikke at jeg vil gå i miss sixty, jeg er motstander av merket ) Jeg er 171 høy og ganske tynn, men har en del muskler. Hvilke merker har bukser som kan passe til meg?
Miss-X Skrevet 30. juli 2004 #2 Skrevet 30. juli 2004 Vil tro at du kan passe bukser fra Fornarina, men de koster jo litt da....
Gjest Ethereal Skrevet 30. juli 2004 #4 Skrevet 30. juli 2004 Jeg vil TIPPE at Killah Babe kan ha jeans til deg; de er ganske smale i fasongen. De får du hos BikBok, men du må nok ut med 8-900kr. Hvis du ikke vil betale fullt så mye, så vet jeg at Vero Moda/Only har OK jeans til en rimeligere penge. De har masse ulike modeller, så det er bare å prøve i vei Tipper at for mellom 400 og 600 kan du få deg ei fin bukse.
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2004 #5 Skrevet 30. juli 2004 Hva med Mudd Jeans, som er smale i fasongen? De fås på Bik Bok ihvertfall...
-Fisken- Skrevet 30. juli 2004 Forfatter #6 Skrevet 30. juli 2004 Takk takk Skal ta meg en shopping-tur, får se hva jeg ender opp med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå