Nattsøsteren Skrevet 26. desember 2014 #1 Skrevet 26. desember 2014 Aner virkelig ikke hva jeg skal ha på meg. Tror nesten jeg blir nødt til å handle meg noe nytt Jeg liker å holde det enkelt, men fremdeles fint. Når det gjelder sko har jeg ikke annet enn boots, men der jeg skal være kommer jeg nok ikke til å bruke sko innendørs uansett. Hjelp!
Chizue Skrevet 26. desember 2014 #2 Skrevet 26. desember 2014 Skulle gjerne kommet med tips, men min typiske nyttårsaften er å dra på fjellet med utsikt over byen, hvor folk dagen før har tatt med seg lavvo og satt opp...For å gjøre det klart til festen.. Så mitt nyttårsantrekk er som oftest godt polstra uteklær,votter,skjerf og lue Men har du ikke noe fint i skapet? Som du kan style litt opp?
Nattsøsteren Skrevet 26. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2014 Skulle gjerne kommet med tips, men min typiske nyttårsaften er å dra på fjellet med utsikt over byen, hvor folk dagen før har tatt med seg lavvo og satt opp...For å gjøre det klart til festen.. Så mitt nyttårsantrekk er som oftest godt polstra uteklær,votter,skjerf og lue Men har du ikke noe fint i skapet? Som du kan style litt opp? Vurderer faktisk å bli med pappa på hytta bare for å slippe å tenke på antrekk Jeg har noe, ja, men har liksom ingenting jeg føler meg helt komfortabel i, pluss at jeg vet ikke helt hvor mye det er normalt å pynte seg på en nyttårsfest. Jeg har en enkel svart blazer, men vil jo ikke bli underdressed heller. Har fått noen gavekort nå til jul så får se om jeg finner noe på salg, haha.
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 26. desember 2014 #4 Skrevet 26. desember 2014 (endret) Hva slags stil liker du vanligvis? Endret 26. desember 2014 av SunflowerPenguin
Chizue Skrevet 26. desember 2014 #5 Skrevet 26. desember 2014 Vurderer faktisk å bli med pappa på hytta bare for å slippe å tenke på antrekk Jeg har noe, ja, men har liksom ingenting jeg føler meg helt komfortabel i, pluss at jeg vet ikke helt hvor mye det er normalt å pynte seg på en nyttårsfest. Jeg har en enkel svart blazer, men vil jo ikke bli underdressed heller. Har fått noen gavekort nå til jul så får se om jeg finner noe på salg, haha. Man kan få det enkleste antrekket til å se bra ut, så lenge man bruker riktig sminke, smykker, (øredobber om man har det), osv Har du noen sorte skjørt og hvite bluser/skjorter?
Gjest Mythic Skrevet 26. desember 2014 #6 Skrevet 26. desember 2014 Vurderer faktisk å bli med pappa på hytta bare for å slippe å tenke på antrekk Jeg har noe, ja, men har liksom ingenting jeg føler meg helt komfortabel i, pluss at jeg vet ikke helt hvor mye det er normalt å pynte seg på en nyttårsfest. Jeg har en enkel svart blazer, men vil jo ikke bli underdressed heller. Har fått noen gavekort nå til jul så får se om jeg finner noe på salg, haha. Nyttårsaften er den kvelden i året hvor det er lov å ta den helt ut! Glitter og stas, fine kjoler, høye sko og smykker - doll deg opp Hva slags fest skal du på?
Nattsøsteren Skrevet 28. desember 2014 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2014 Nyttårsaften er den kvelden i året hvor det er lov å ta den helt ut! Glitter og stas, fine kjoler, høye sko og smykker - doll deg opp Hva slags fest skal du på? Er ganske enkel i klesveien, har vel egentlig ikke noen spesiell stil. Det er bare sånn "hjemmefest" egentlig, kommer vel litt ann på hvor man ender opp etterhvert Har en svart skinnshorts, vet ikke om det går ann å kjøpe noe til som kan gjøre det litt finere? Her jeg bor er det ikke så mange som doller seg sånn kjempe opp, men må jo være litt fin også da
Infinite Skrevet 29. desember 2014 #8 Skrevet 29. desember 2014 Hva med å gå for en helt enkel svart kjole? Det er pyntet, uten at det blir for mye, og kan egentlig aldri slå feil.
KaDust Skrevet 29. desember 2014 #9 Skrevet 29. desember 2014 Stikk på romjulssalg å se om du finner en pen kjole? Er den for stivpynta kan du pynte den ned, er den ikke pen nok kan du pynte den opp.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #10 Skrevet 29. desember 2014 Stikk på romjulssalg å se om du finner en pen kjole? Er den for stivpynta kan du pynte den ned, er den ikke pen nok kan du pynte den opp. Hvordan pynter man en stivpynta kjole ned? Hvis man tar på noe casual vil det jo bare se rart ut. Anonymous poster hash: 7243b...bdf
KaDust Skrevet 29. desember 2014 #11 Skrevet 29. desember 2014 Hvordan pynter man en stivpynta kjole ned? Hvis man tar på noe casual vil det jo bare se rart ut. Anonymous poster hash: 7243b...bdf Kommer jo selvsagt an på kjolen, men det går å pynte en kjole ned med en casual, men fin cardigan over f.eks. Nå går jeg kledd ganske pyntet til vanlig da, så jeg kommer nok til å gå "stivpyntet" på nyttårsaften i andres øyne, så jeg er kanskje ikke den rette til å kommentere uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #12 Skrevet 29. desember 2014 Vi skal bare være med et vennepar, men jeg liker å pynte meg når jeg kan så jeg skal ha på meg en hvit kjole uten stropper som faktisk egentlig skulle være en forloverkjole en gang. Den er utrolig fin, knelang, nesten sånn tynn tyll utenpå med litt glitter i. Vanskelig å beskrive. Enkel, men samtidig så fin! Blir en dusrosa blazer over og dusrosa pumps. Har flaks med at foreldrene mine kjører forbi her jeg bor i morgen så de tar med seg kjolen siden den hang hos dem. Anonymous poster hash: 571f7...853
peppermyntete Skrevet 29. desember 2014 #13 Skrevet 29. desember 2014 Du kan ha blazer over en enkel kjole og et stort smykke i halsen! Smink deg litt ekstra kanskje, krøll håret litt og sett opp i hestehale!
LiseTV Skrevet 30. desember 2014 #14 Skrevet 30. desember 2014 Blir trolig en gullfarvet paljettkjole på meg. Ikke helt bestemt enda, men tar nok med noe varmt yttertøy. Ser litt på hva vær det blir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå