Gå til innhold

Hva mener du er rett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om en har tatt initiativ til en date, mener du da at det må vere den andre parten som tar initiativ til neste?

Videoannonse
Annonse
Gjest fallerifallera
Skrevet

Er det regler for sånt også? Har ikke tenkt noe særlig over det :)

• Liker 2
Skrevet

Ikke nødvendigvis, men den andre bør jo vise en viss interesse for å fortsette datingen?

Anonymous poster hash: 18357...fca

• Liker 1
Skrevet

"Annen hver gang"-regelen burde vært avskaffet før den ble påtenkt :P

Anonymous poster hash: f4d99...efc
Gjest Minesveiper
Skrevet

Synes ikke man trenger å spørre hverandre annen hver gang. Man merker om man har kjemi og om det er stemning for å finne på noe igjen.

Skrevet

Nei, men om det er jeg som alltid tar kontakt og inviterer ut bremser jeg ned og lar han ta kontakt først (for å se om han er interessert nok til det), men teller aldri hvem som inviterer mest ut. Det synes jeg kommer naturlig :)

Gjest bobleplast82
Skrevet

jeg kjenner at jeg er litt ambivalent i forhold til dette..

Jeg dater en fyr som er veldig avventende og det irriterer meg faktisk litt.. han TAR initiativ i den grad at han sender meg feks ett kysse-smileansikt på messenger på facebook daglig.. men det er og det.

Når jeg er hos ham, så sier han; Si ifra da, om/når du vil komme igjen...

Jeg blir litt frustrert over at han ikke kan være litt mer rett frem, i går ba jeg ham bare sende meg en mld om han ville jeg skulle komme fremfor å si jeg kunne komme om jeg ville.

Ikke det at det har noe å si, men det er noe med følelsen av å faktisk være ønsket.. ikke bare at det er plass om du vil.

Trenger ikke være annenhver gang, bare det er ett initiativ tenker jeg..

Skrevet

jeg kjenner at jeg er litt ambivalent i forhold til dette..

Jeg dater en fyr som er veldig avventende og det irriterer meg faktisk litt.. han TAR initiativ i den grad at han sender meg feks ett kysse-smileansikt på messenger på facebook daglig.. men det er og det.

Når jeg er hos ham, så sier han; Si ifra da, om/når du vil komme igjen...

Jeg blir litt frustrert over at han ikke kan være litt mer rett frem, i går ba jeg ham bare sende meg en mld om han ville jeg skulle komme fremfor å si jeg kunne komme om jeg ville.

Ikke det at det har noe å si, men det er noe med følelsen av å faktisk være ønsket.. ikke bare at det er plass om du vil.

Trenger ikke være annenhver gang, bare det er ett initiativ tenker jeg..

Litt OT: jeg hadde mye diskusjoner med eksen om detta. Han forstod ikke vitsen med å invitere meg, for det var da bare å komme. Så om jeg spurte om jeg kunne komme var alltid svaret "gjør som du vil". Egentlig en filleting, men ødela veldig mye for meg. Jeg vil ha beskjed om at jeg er ønsket på besøk :P

Skrevet

Litt OT: jeg hadde mye diskusjoner med eksen om detta. Han forstod ikke vitsen med å invitere meg, for det var da bare å komme. Så om jeg spurte om jeg kunne komme var alltid svaret "gjør som du vil". Egentlig en filleting, men ødela veldig mye for meg. Jeg vil ha beskjed om at jeg er ønsket på besøk :P

Se det på en positiv side. Du kan komme når du vil, og ikke bare akkurat den eller den dagen. :P

Anonymous poster hash: f11a1...cf6

Gjest bobleplast82
Skrevet

ah, gjør som du vil er hyggelig.. da føler man seg skikkelig ønsket :P

Men ja, det er jo sant.. er jo i praksis velkommen når som helst.

Skrevet

Mye greiere med klar melding :) jeg kunne jo helst tenke meg at du bare ble :)

Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Har ikke noen regler på den måten, men passer alltid på å gi kvinnen litt tid, mulighet til å savne meg og til å selv ta initiativ.

Som regel tar jeg initiativ til første møte ettersom kvinner ikke gjør det selv. Om kjemien er bra, så kysser jeg henne og kjærtegner henne på slutten av møtet vårt. Forteller at jeg har hatt en fin kveld og at jeg liker henne. Alt dette i levende live.

Null meldinger i etterkant da jeg har sagt det som trengs å sies og gjøres i levende live. Som regel hører jeg fra henne dagen etterpå eller noen dager senere. Om ikke, tar jeg kontakt selv.

:)

Gjest Tingelinling
Skrevet

Har ikke noen regler på den måten, men passer alltid på å gi kvinnen litt tid, mulighet til å savne meg og til å selv ta initiativ.

Som regel tar jeg initiativ til første møte ettersom kvinner ikke gjør det selv. Om kjemien er bra, så kysser jeg henne og kjærtegner henne på slutten av møtet vårt. Forteller at jeg har hatt en fin kveld og at jeg liker henne. Alt dette i levende live.

Null meldinger i etterkant da jeg har sagt det som trengs å sies og gjøres i levende live. Som regel hører jeg fra henne dagen etterpå eller noen dager senere. Om ikke, tar jeg kontakt selv.

:)

Dette liker jeg. Uten at jeg kan sette fingeren på hvorfor. Kanskje mest dette med at man ikke blir nedlesset i forslag om å møtes igjen og at et møte får tid til å synke litt inn i en travel hverdag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...