AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #1 Skrevet 26. desember 2014 Jeg har to marsvin, og da jeg kjøpte de fikk jeg med en kjempe svær sekk med høy. Det er snart tomt, og jeg må kjøpe nytt. Jeg lurer på om marsvin kan spise samme høy som hester gjør? Er det noe forskjell på høyet? Jeg vet man kan kjøpe høy i dyrebutikker osv, men marsvin skal ha tilgang døgnet rundt på høy, og en liten sekk går fort. Ønsker helst å kjøpe en svær sekk som varer lenger. Selger de store sekker med høy på Felleskjøpet? Anonymous poster hash: 8d012...604
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #2 Skrevet 26. desember 2014 Höy er höy Du kan fint bruke höy som brukes til hest. Det er vanlig å bruke H2 eller H3 til hest, som også er fint til marsvin, med tanke på sukkerinnhold og näring. De selger höy på FK, eller gå til en stall i närheten og hör om du kan kjöpe Anonymous poster hash: 46f03...bbd 2
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2014 #3 Skrevet 26. desember 2014 Gå å få i en liten høyballe på nærmeste gård.
Sirah Skrevet 26. desember 2014 #4 Skrevet 26. desember 2014 (endret) Vi har brukt hestehøy til både marsvin og kanin Endret 26. desember 2014 av Sirah
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #5 Skrevet 27. desember 2014 Ok, takk! Da blir det felleskjøpet i dag, eller gård Anonymous poster hash: 8d012...604
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå