AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #1 Skrevet 26. desember 2014 Har du hatt en fin jul så langt? Her har den vært helt ok. Jobbet frem til kl16 julaften, og var kjempe trett utover kvelden. Men fikk da feiret jul. 1 juledag gjorde jeg ingenting. 2 juledag, altså i dag har også vært en rolig dag. Brukt dagen på å lage en god julemiddag. Men måltidet ble så som så da samboeren begynte å diskutere for deretter kjefte da jeg ikke ønsket diskusjon rundt julebordet. Endte med at eg gikk med tårer i øynene. Heldigvis var det bare oss to. I morgen er det jobb igjen. Så sånn går nå dagene. Anonymous poster hash: 22b75...1bd
Aphrodite Skrevet 26. desember 2014 #3 Skrevet 26. desember 2014 Den har vært veldig bra, og kjempe koselig :-)
KaDust Skrevet 26. desember 2014 #4 Skrevet 26. desember 2014 Min jul har vært kjempekoselig så langt, og jeg har hatt det kjempebra til tross for at jeg har dratt på meg en ganske hard influensa. Akkurat dagen i dag har dog vært ganske ille sykdomsmessig, så jeg har måttet avlyse både lunsj og middag med familie, og det syntes jeg var litt trist da.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #5 Skrevet 26. desember 2014 Både og. Julaften var fin med en herlig familie bestående av tante/onkel/søskenbarn + besteforelder + foreldre og søsken. Første juledag "skulket" jeg familieselskap. Utstøtt. Andre juledag deltar jeg litt i familieselskap, men "skulker" resten. Delvis utstøtt. God mat, fine gaver og mye avslapping. Kjæledyr som døde og sykdom hos familiemedlemmer. Anonymous poster hash: 10060...7a3
Crizpo Skrevet 26. desember 2014 #7 Skrevet 26. desember 2014 Helt ok Jobbet 7.30-15.30 på julaften og var ganske trøtt og sliten utover kvelden. Men fikk da feiret! Deilig å komme til dekket bord og ferdiglaget middag. Jobbet 1. juledag kveld og har hatt dagvakt i dag. Så mye av julen er gått med til jobb dessverre.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #8 Skrevet 26. desember 2014 Har kost meg jeg. Er sykemeldt pga vond rygg, så smertene legger litt demper på det, men på den positive siden så slapp jeg å jobbe på julaften. Feiret julekvelden i eget hjem for første gang noe som var veldig koselig, fikk god middag hos mamma i går og i dag har vi vært hos en del av familien vi ikke er so ofte sammen med. Ungene har storkost seg, spesielt eldstemann som er fire og virkelig har begynt å skjønne gleden ved jula. I tillegg kom snøen i går, så det gir jo ekstra julestemning, selv om den kom en dag for sent Anonymous poster hash: 2036b...a1d
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #9 Skrevet 26. desember 2014 Tja...adventstiden er som regel bedre. Stressfri og koselig. I julen har jeg reist hjem til foreldrene våre, og vi er veldig ulike. Det er hyggelig, samtidig er det jeg som må lage mat, rydde og vaske opp, da de ikke bryr seg. 1.dag gjorde vi Ingenting og 2.dag så vi bare på tv. Gleder meg til å reise hjem i morgen, til rutiner og ting som er avslappende for meg. Min far og mor synes ikke noe om besøk, hverken å få eller foreta, og det er forventet jeg er her mens jeg er hjemme. De får også den mest sinnsyke døgnrytmer i julen og frokost inntas aldri før 12. Så ikke for å virke utakknemlig for det er jo på sett og vis koselig, men jeg gleder meg til den dagen jeg har mann og barn og kan invitere de til jul-på mine premisser (det er faktisk enklere når all matlaging og oppvask faller på 1 til alle måltider og man er hjemme på eget kjøkken). Hybelen min skal bli god å feire 3.dag på Anonymous poster hash: cfef8...818 1
Inwe Skrevet 27. desember 2014 #10 Skrevet 27. desember 2014 Helt fantastisk, og omtrent lik som den i fjor (og den til neste år)
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #13 Skrevet 27. desember 2014 Den 24. var grei nok. Dagen derpå var verre. Type "liste-seg-på-tå-for-å-gjøre-svigers-fornøyd-verre". Måtte felle noen tårer på slutten av den dagen. Dagen etterpå der igjen ble helt himmelsk da vi endelig kom hjem til oss selv igjen. I dag har vi vært i det siste obligatoriske familieselskapet. Overlevde det også. I morgen skal vi kose oss hjemme. Nyttårsaften blir også hjemme, og det skal vi nyte. Anonymous poster hash: f7c84...b58 1
Gjest Lille-pus Skrevet 28. desember 2014 #14 Skrevet 28. desember 2014 Veldig fin har den vært Nå er alt besøket ute av huset, roen har senket seg og romjulen inntatt hus med katter og kvinne. Løselig avtalt middag med en kompis over helgen. Og ute snør det (begynte å snø på julaftens kvelden) og er 'knøtt stille'... deilig
Gjest saya Skrevet 28. desember 2014 #15 Skrevet 28. desember 2014 Veldig koselig, selv om jeg er syk. Vi har barna i år (mine og dine), det gjør jula ekstra kos idag reiser de og skal være hos de andre foreldrene sine til over nyttår, litt trist, men det går bra. Skal bruke resten av ferien på å bli frisk. Og kose meg med sparkingen fra lillemann i magen
Hecubaa Skrevet 28. desember 2014 #16 Skrevet 28. desember 2014 Helt ok, men vi har ikke så mye tradisjoner i familien så det blir for det meste å nyte noen fridager, men nå gleder jeg meg til å jobbe igjen i morgen. Jeg jobbet på julaften også og sovnet tidlig og så har det vært mye godis og film utover i romjulen..
Lalunaa Skrevet 29. desember 2014 #17 Skrevet 29. desember 2014 Kjempe fin jul, med alle tradisjonene inntakt <3 eneste store minuset- omganssyken kom til hver og en av oss. Heldigvis var alle i ganske god form på selveste julaften. No er alle frisk, så nytt blir nok stas :-)
Gjest Mythic Skrevet 29. desember 2014 #18 Skrevet 29. desember 2014 Hadde en veldig koselig juleaften med barn og svigerbarn. Resten av jula har gått med til å være syk. Fikk antibiotika i dag, så nå må det vel gå rett vei!
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #19 Skrevet 31. desember 2014 Litt kjedelig jul for min del. Lite tradisjoner, ingen julebesøk - veldig splittet familie. Så ble mange tomme dager med tv-titting (mye dårlig på tv i år?!), og litt turer ute. Men jobbet litt innimellom da. Singel og barnløs, og venninner er veldig spredt rundt i landet. Anonymous poster hash: 401a4...b07 1
Birdo Skrevet 31. desember 2014 #20 Skrevet 31. desember 2014 Helt forferdelig, gikk inn i jula uten pappaen min som døde 19, og etter det har det vært mye begravlesestyr og litt kos innimellom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå