Gå til innhold

Noen som har lest min kamp 1-6av Knausgård ? Hva syns du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på bind Nr 6. Jeg synes bøkene har variert veldig. Noen øyeblikk har jeg tenkt at dette er de beste bøkene jeg har lest noen sinne men så kan det brått snu. Hva tenker du om bøkene? Hvilke likte du best? Og hvorfor?

Anonymous poster hash: e934e...221

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest alle og er enig med deg i at det er noe variert. Jeg elsket de to første bøkene og slukte de med stor iver og så syns jeg kanskje det tapte seg litt med bok tre og fire før det tok seg opp igjen i bok fem og seks. Jeg syns generelt at det var mest spennende når han skreiv om sitt voksne litt og så ble det litt langtekelig når han dro ut enkelte episoder fra barndommen, men alt i alt syns jeg det er en veldig bra "serie" med bøker som er vel verdt å lese.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke lest bøkene, men har fått et inntrykk av at han utleverer familien noe voldsomt, stemmer det?

Anonymous poster hash: 038c3...88d
Skrevet

Lest og synes de er uinteressante. Maken til navlebeskuende, utleverende, uinteressant pjatt skal en lete lenge etter. Ikke er de godt skrevet heller, kjedelig språk og dårlig oppbygging.

Gjest Klaveret
Skrevet

Det er en stund siden jeg leste de så jeg husker ikke hver bok for seg. Totalt synes jeg det var helt ok underholdning. Ikke superbra, men jeg kom meg da gjennom alle, så noe bra er det absolutt.

Jeg tenker at han utleverer en del ja, men mest av alt går det på han selv. Sånn sett en modig type.

Skrevet

Jeg har lest 1-5 og synes at kvaliteten på 1 var best, dernest 2 og 5. Generelt svært god litteratur for det det err, men dessverre ikke redigert. Det merktes litt for godt innimellom. Ingen tvil om at Knausgård er en stor forfatter.

Anonymous poster hash: eefc3...ee8
  • Liker 2
Gjest Seajewel
Skrevet

Noen som har lest noen av de andre bøkene?

AnonymBruker
Skrevet

Liker overhode ikke forfatteren og da ønsker jeg selvsagt ikke å lese hans bøker. Virker tragisk og kjedelig.

Anonymous poster hash: 59f8d...e6f

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har lest noen av de andre bøkene?

Ja, jeg var Knausgård-fan allerede fra og med Ute av verden og husker jeg ventet leeeeenge på En tid for alt. Han er rett og slett en meget god forfatter. Tror folk som misliker han gjør det fordi han har blitt kjent og har skrevet om seg selv. De kan umulig ha lest de første to bøkene og sett/hørt intervjuer med den ekstremt sjenerte mannen han var (og fremdeles er).

Anonymous poster hash: eefc3...ee8

• Liker 1
Skrevet

Jeg holder på med siste boka. Har ikke lest den ut enda, for jeg vil ikke skal serien skal slutte. Jeg synes også bøkene er litt variable. Men generelt sett synes jeg bøkene er helt geniale. Men det er fordi jeg leser dem som noe annet enn bare en vanlig selvbiografi.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...