Gå til innhold

hvilken Kicks i Oslo selger Mia2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kikket på Storo, der var den ikke.

Noen som vet om de har den på Glassmagasinet?

Anonymous poster hash: c42f8...258

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kikket på Storo, der var den ikke.

Noen som vet om de har den på Glassmagasinet?

Kan du ikke se om de har den på nettsiden deres og få den tilsendt?

Skrevet

En kjapp mail til Kicks gir deg nok svar :)

Skrevet

Jeg kjøpte Clarisonic plus på strømmen da dette var den eneste de hadde inne. Fikk den til 1300 da jeg er gullmedlem i kicks. Hatt den en uke og så langt er jg fornøyd. Deilig følelse etter bruk. Huden min føles silkemyk.

Skrevet

Jeg hadde tenkt å se imorgen, så da hjelper mail lite ;)

Får ringe dem på Glassmagasinet- eventuelt bestille. Men ville gjerne hatt den imorgen.

Skrevet

Fikk beskjed av city at glassmagasinet og Steen og strøm skal ha så får du se om det er noe igjen etter jul. Lykke til :)

Skrevet

Glasmagasinet har pleid å et godt utvalg av Clarisonic, jeg har sett Mia2 der også, og det er ikke mange ukene siden.

Jeg tror også at jeg har sett på Kicks på Paleet (jeg var innom og kjøpte børstehoder, men jeg mener bestemt at de solgte selve maskinen også).

Hvis jeg var deg, ville jeg dratt ned til sentrum og sjekket Glasmagasinet, Paleet og Steen og Strøm. :)

Skrevet

Ganske sikker på at de hadde den på Glassmagasinet når jeg var innom der på tirsdag.

Skrevet

Glassmagasinet og Paleet it is :nigo:

Håper det ikke blir bortkastede penger da, har inntrykk at det er en litt elsk/hatgreie ;)

Vet noen om man må kjøpe sensitivbørsten utenom, eller kan man velge pakker? Enten vanlig eller sensitiv liksom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...