AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #1 Skrevet 26. desember 2014 Hunderaser som: Sarplaninac Tornjak Kangal Kaukasisk ovtchark Maremma Alano Beauceron Sentralaiatisk ovtcharka Napolitansk mastiff. Dette er jo "spesielle" hunder som passer for "Spesielt interesserte" "erfarne" og "meget erfarne." Er det noen som kjenner til denne type hund? Anonymous poster hash: 165c9...dfd
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #2 Skrevet 26. desember 2014 Nei det er jo ikke så vanlige hunder, og det er ikke noen enkle hunderaser. Beauceron har jeg bare møtt, men ikke de andre rasene. Du skal vel være godt over middels interessert i hund før du vil ha noe slikt i hus. Det er ikke raser man kjøper fordi man ikke vil være mainstream, men fordi man ønsker en statementhund. Da har du handla hund på feil premisser. Anonymous poster hash: 670ca...add 1
Gjest Flunka Skrevet 26. desember 2014 #3 Skrevet 26. desember 2014 (endret) Treffer på K.O en del. Kjenner en oppdretter av den rasen. Han sier at dette ikke er en rase for de som vil ha en hund som selskap. Han bruker sine hunder kun til vokting av bedrifter om natten o.l. og selger aldri valper til familier. Jeg har drevet med hund siden för jeg kunne gå, og K.O er en rase jeg aldri i verden ville hatt, selv om jeg så absolutt er glad i litt spesielle raser. Endret 26. desember 2014 av Flunka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå