AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #1 Skrevet 26. desember 2014 Jeg har lyst til å begynne og spare i aksjefond. Hvordan går jeg frem for å gjøre det? Hvem kontakter jeg? Anonymous poster hash: d137c...fc3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #2 Skrevet 26. desember 2014 Bestille en time i banken din, men det er ikke vanskelig og begynne selv.. kun lese litt på nette om det. Åpne en konto på foreksempel nordnet eller lignende. Så kaster du inn penger i dette fondet hver mnd. Temmelig enkelt. Anonymous poster hash: 895bb...f08 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #3 Skrevet 26. desember 2014 Du bør ikke bestille time i banken. Bankselgeren vil anbefale sterkt et av deres egne fond med svært høy forvaltningsavgift (typisk 2%). Forslag: Opprett konto hos www.nordnet.no eller Skandiabanken (kjøp og salg av fond er gebyrfritt, det er også svært brukervennlig). Du bør opprette en månedlig spareavtale, og ikke forsøk å time markedet. (Hvem har synske evner?) Du bør vurdere å kjøpe et globalt indeksfond som f.eks. KLP AksjeVerden Indeks, DNB Global Indeks eller Storebrand Indeks - Alle Markeder Anonymous poster hash: fa6c7...e23 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #4 Skrevet 26. desember 2014 Du bør ikke bestille time i banken. Bankselgeren vil anbefale sterkt et av deres egne fond med svært høy forvaltningsavgift (typisk 2%). Forslag: Opprett konto hos www.nordnet.no eller Skandiabanken (kjøp og salg av fond er gebyrfritt, det er også svært brukervennlig). Du bør opprette en månedlig spareavtale, og ikke forsøk å time markedet. (Hvem har synske evner?) Du bør vurdere å kjøpe et globalt indeksfond som f.eks. KLP AksjeVerden Indeks, DNB Global Indeks eller Storebrand Indeks - Alle Markeder Anonymous poster hash: fa6c7...e23 tåpelig. Ingen banker anbefaler noe som helst. Ihvertfall ikke 2% årlig forv. kostnader. absolutt kjekt og bestille en time hos banken for at han kan fortelle deg hvordan det foregår osv. Anonymous poster hash: 895bb...f08 1
Sandie Skrevet 26. desember 2014 #5 Skrevet 26. desember 2014 Jeg fikset dette via nettbanken.Fylte ut et skjema der jeg måtte oppgi beløpet jeg ønsket å spare hver måned og hvilket risikonivå jeg ville ha.
Gjest Churro Skrevet 28. desember 2014 #6 Skrevet 28. desember 2014 (endret) Anbefaler å opprette konto på Nordnet. Endret 28. desember 2014 av Churro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå