Gjest Fargerik Skrevet 26. desember 2014 #1 Skrevet 26. desember 2014 Kor kjøper du din sminke? Kva merke er din favoritt?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #2 Skrevet 26. desember 2014 Etter å ha prøvd drøssevis av dyre foundationer så har jeg funnet ut at loreal true match foundation funker like bra, om ikke bedre enn mange av de dyre jeg har prøvd tidligere. Det samme gjelder mascara.. syns de billige er bedre der og, bruker maybelline colossal mascara. Er ellers glad i mac øyeskygger, the balm, shiseido, nars, anastasia by beverly hills. Kjøper sminken på nettet, kicks, sminkebutikker som mac, make up store, H&M, cubus Anonymous poster hash: 22124...39c
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2014 #3 Skrevet 26. desember 2014 Kor kjøper du din sminke? Kva merke er din favoritt? Hva tenker du eksagt på?`
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #4 Skrevet 26. desember 2014 Hva tenker du eksagt på?` Det står jo sminke ? Anonymous poster hash: 22124...39c
PappaBetaler Skrevet 26. desember 2014 #5 Skrevet 26. desember 2014 kicks,hm (ikke sånn som er produsert av hm)
Gjest fallerifallera Skrevet 26. desember 2014 #6 Skrevet 26. desember 2014 Får det meste av sminken min i julegave, bursdagsgave osv. Men når jeg kjøper det selv drar jeg som regel bare på cubus, lindex eller hm. Går i de vanlige merkene som maybelline, l'oreal osv
Gjest Fargerik Skrevet 26. desember 2014 #7 Skrevet 26. desember 2014 Hva tenker du eksagt på?` Ikkje noko spesielt, eg berre spør fordi eg treng ny sminke, men er usikker på kor eg vil kjøpe frå
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2014 #8 Skrevet 26. desember 2014 Ikkje noko spesielt, eg berre spør fordi eg treng ny sminke, men er usikker på kor eg vil kjøpe frå Hva trenger du da? øyeskygger? foundation? Lebestifter?? Du må konkretisere. Helst i HI.
vimsefrøken Skrevet 26. desember 2014 #9 Skrevet 26. desember 2014 Det varierer så mye hvor jeg kjøper sminke. Fra å gå i forskjellige parfymerier, på reise, på tax-free på flyplasser, på norske og utenlandske nettsider Favorittmerker varierer like mye, alt etter hva type sminke det er. Men her har du noen umiddelbare favoritter: Foundation : EvaGarden (men her varierer det etter om jeg er ute etter flytende, mineral, lett eller full dekkevne, naturlig eller flawless look osv, har mange forskjellige favoritter fra mange forskjellige merker alt etter hva jeg er ute etter) Blush & Highlighter : Glo Minerals & The Balm Mascara : Chanel sine mascaraer Eyeliner : Isadora & Eva Garden Øyeskygge : Urban Decay uten tvil, både paletter og enkelt øyeskygger Primer : Dior er absolutt den aller beste jeg noensinne har prøvd Vil vel da si at favorittmerkene mine stort sett er: - The Balm - Urban Decay - Chanel - Dior - Glo Minerals - Bare Minerals - Eva Garden
PappaBetaler Skrevet 26. desember 2014 #10 Skrevet 26. desember 2014 Hva trenger du da? øyeskygger? foundation? Lebestifter?? Du må konkretisere. Helst i HI. det er jo sminke
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2014 #11 Skrevet 26. desember 2014 det er jo sminke Og poenget er at pappa betaler? 1
fresia Skrevet 26. desember 2014 #12 Skrevet 26. desember 2014 jeg kjøper mineralsminke på nettet. liker Glo Minerals veldig godt :-) mascara kjøper jeg på H&M, Vita, Cubus o.l. øyenskygge kjøper jeg billig på H&M.
kills Skrevet 26. desember 2014 #13 Skrevet 26. desember 2014 Kjøper sminken min hos Mac, Feelunique, Kicks, Travel value/Duty free og i utlandet. Favorittmerkene mine er YSL, NARS, Urban Decay og Guerlain.
vimsefrøken Skrevet 26. desember 2014 #14 Skrevet 26. desember 2014 Det varierer så mye hvor jeg kjøper sminke. Fra å gå i forskjellige parfymerier, på reise, på tax-free på flyplasser, på norske og utenlandske nettsider Favorittmerker varierer like mye, alt etter hva type sminke det er. Men her har du noen umiddelbare favoritter: Foundation : EvaGarden (men her varierer det etter om jeg er ute etter flytende, mineral, lett eller full dekkevne, naturlig eller flawless look osv, har mange forskjellige favoritter fra mange forskjellige merker alt etter hva jeg er ute etter) Blush & Highlighter : Glo Minerals & The Balm Mascara : Chanel sine mascaraer Eyeliner : Isadora & Eva Garden Øyeskygge : Urban Decay uten tvil, både paletter og enkelt øyeskygger Primer : Dior er absolutt den aller beste jeg noensinne har prøvd Vil vel da si at favorittmerkene mine stort sett er: - The Balm - Urban Decay - Chanel - Dior - Glo Minerals - Bare Minerals - Eva Garden Glemte at jeg nesten må legge til YSL og NARS samt Benefit som favoritter også
Nmtt Skrevet 26. desember 2014 #15 Skrevet 26. desember 2014 Jeg bruker ikke det mest dyreste, men helt siden jeg prøvde Nu Skin sin foundation som er vannbasert har jeg sverget til den helt siden. Dessuten bruker jeg kun produkter som ikke er testet å dyr! Vil du ha en god foundation som ikke tetter igjen dine porer, burde du kjøpe vannbaserte foundationer. Pump litt av foundationen i vann og rør om. Løsner den ikke opp med vannet og blir i ett og heller bare ligger som en klump i vannet så burde du styre langt unna.. masse mineralolje faenskap i...IKKE BRA! Løsner den i vann og vannet farges av så har du en vannbasert foundation HALLELULJA!
kjøttmeis Skrevet 26. desember 2014 #16 Skrevet 26. desember 2014 På www.feelunique.com. Liker Rimmel sine produkter, men også mange andre. Eier ikke så mye sminke, men av det jeg har er det meste av merket Rimmel.
AwkwardAlice Skrevet 26. desember 2014 #17 Skrevet 26. desember 2014 Sminke kjøper jeg på Superdrugs og Boots (Bor i England, billig og bra utvalg). Liker best Rimmel og Maybelline for øyeblikket. Går mest i øyenskygger og leppestifter. Ting som foundation kjøper jeg helst fra Mac eller Body Shop.
Heiheisann Skrevet 18. juni 2015 #18 Skrevet 18. juni 2015 Jeg kjøper mascara fra Max Factor og Loreal. Så har jeg sånn hvit mascara fra Lancome som jeg anbefaller veldig. Ikke akkurat Lancome merket, har prøvd en fra Chanel som var vel like bra! Men de hvite mascara gjør virkelig susen for vippene. Så bruker jeg vippetang fra hm (men det pleier å være better som er merket). Eyelineren er også fra hm Cc-creamen min er fra Viva La Diva, fungerer helt greit. Så har jeg solpudder fra både Smashbox og fra Guerlain.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå