Gå til innhold

Flere som fråtser og tror dere kommer til å smelle opp i vekt i løpet av jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne uken har jeg spist så mye. Helt latterlig. Jeg er sikkert på at jeg har gått opp i vekt allerede. Føler meg så oppblåst og fæl, men det er så mye god mat og godteri flyter. Kaker og is. Yummi!

Jeg er sunn til vanlig, men i jula er det lov til å kose seg litt ekstra :) på nyåret må jeg begynne med hardtrening.

Flere som tror dere kommer til å smelle opp i vekt i løpet av jula?

Anonymous poster hash: e1768...203

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme her.

Anonymous poster hash: dceb5...953
Skrevet

Jeg har fråtset i god mat,godteri, og kaker, det gjør jeg vært eneste år rundt høytider..Men opp i vekt? Nope... :(

Skrevet

Jeg fråtser hele året, men det er kun i jula jeg føler meg mett på en dårlig måte :P

Skrevet

Har spist MYE, så kommer nok til å smelle opp noen kg ja :fnise: Men de går fort av igjen for å si det sånn. I morgen blir det julemiddag hos bestemor. Da blir det mer fråtsing.

Gjest The damned
Skrevet

Gidder ikke å tenke på det. Det som er viktig er hva jeg spiser resten av året. Spiser jo ikke så mye og usunt resten av året, så en eventuell vektøkning er ikke langvarig.

Så jeg skal kose meg noen dager til, men skal ha noen vanlige middager nå. Merker at det har blitt litt mye fett de siste dagene :)

Skrevet

Mtp at jeg sliter med bulumi så har fråtsingen vært i overkant.. har heller ikke fått kastet opp da jeg har vært med familien..

dette suger

Anonymous poster hash: 33160...cb8
Gjest bobleplast82
Skrevet

Neh, tror jeg klarer meg fint jeg faktisk :danse:

Skrevet

Ikke egentlig. Spiste alt jeg ville på julaften. Resten er egentlig vanlige dager for meg, så da spiser jeg moderate mengder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...