AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #1 Skrevet 26. desember 2014 Noen som sliter med å sortere ut følelser og vet om man har følelser eller om det er bare noe man føler? Dette gjelder spesielt for to personer, man vil jo bare ha for en, men selv da er det vanskelig også, klarer ikke sortere ut dem. Spesielt når det går litt opp og ned. Noen som har klart å sortere dem og funnet noe svar? Er det at man kanskje er redd for å binde seg og finner på unnskyldninger for å ikke få disse følelsene? De ene følelsene tilhører jo eksen og de andre er til annen jeg har vært en del med de siste måndene. Jeg blir helt forvirret.. Om disse følelsene hos eksen er jo trygge fordi jeg vet hvordan de har vært, men med han nye så er alt så nytt og skummelt. At jeg kanskje ikke tør å gi slipp? Anonymous poster hash: df2d4...c2c
Cambria Skrevet 26. desember 2014 #2 Skrevet 26. desember 2014 Kanskje du fortsatt har litt kjærlighetssorg? Finn frem penn og papir og skriv ned grunnene til hvorfor denne personen er en eks og ikke en kjæreste. Kanskje det hjelper
taylor83 Skrevet 26. desember 2014 #3 Skrevet 26. desember 2014 Jeg er i akkurat motsatt situasjon som deg. Jeg er "hun nye" som venter på svar om han har glemt sin eks(som nå er gift med en annen) eller om han greier gå inn i et forhold med meg. Har vært i en lignende situasjon som deg for et halvt år siden selv også. Følelser fra en eks henger igjen. Man husker tryggheten man hadde, men prøv å tenke på det som ikke var så bra også. Med "den nye" er usikkerheten sterk fordi man er redd for å bli brent eller investere i et forhold hvor man ting går skeis. Et nytt forhold kan aldri bli likt ditt gamle, men kanskje du blir overrasket og det blir mye bedre? Mitt råd: bli enda bedre kjent med "han nye" og da vil du se om eksen vil dukke opp mer eller mindre i tankene dine
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #4 Skrevet 27. desember 2014 Jeg tror egentlig innerst inne at det å prøve med eksen igjen ikke vil fungere optimalt, det er nok bare følelser som henger igjen og tenker på det trygge og de positive minnene. Det er mye god historie, men også dårlig historie som mest sansynlig vil bli tatt med videre, ikke at han behandlet meg dårlig eller var slem. Med "han nye" så var ikke dette bare par mnd, har vært med han over lang tid og jeg kjente han tidligere som bare venn, men da var vi begge i forhold. Nå er vi begge single og han har i løpet av tiden vi var sammen fått super følelser for meg- jeg følte ikke de så sterkt der og da og og vi brøyt kontakten da jeg ikke følte det helt samme. Men så møtte jeg han igjen for noen dager siden og alt bare kom tilbake og har ikke klart å stoppe å tenke på han siden. Jeg blir helt gal og forvirret av disse følelsene, og føler ikke jeg kan ta det opp med "han nye" fordi han allerede er forelska i meg og jeg vil jo ikke skuffe han hvis dette ikke funker, og såre han all over again, når han mest sannsynlig prøver å komme over meg. Så kanskje jeg bare skal glemme hele greia med begge å gå videre? Selvom det er litt tungt det og, men heller at jeg må slite litt enn å såre noen og gi forhåpninger fordi jeg sliter med å sortere ut følelsene mine. ts Anonymous poster hash: df2d4...c2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå