Gå til innhold

how to Tinder...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på tinder og lastet ned apen, men turde ikke logge meg på via facebook som en må.

Hvordan fungerer dette?

Vil noen på min facebook vite at jeg er på tinder? Kan noen fra tinder gå rett inn på min facebook?

Hvordan fungerer tider for dere? Truffet noen?

Er det bare for sex?

Nå føler jeg meg eldgammel som spør, men er bare 30...

Anonymous poster hash: 7a73e...a87
Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Ingen på fb kan se at du bruker Tinder og ingen fra Tinder kan se din fb.

Skrevet

Og du velger selv hvilke bilder fra Facebook du vil bruke i Tinder-profilen din.

En annen ting som er kjekt å vite er at det fremkommer på Tinder-profilene om vedkommende har felles venner med deg på Facebook.

Anonymous poster hash: 5e525...f30
Skrevet

Og du velger selv hvilke bilder fra Facebook du vil bruke i Tinder-profilen din.

En annen ting som er kjekt å vite er at det fremkommer på Tinder-profilene om vedkommende har felles venner med deg på Facebook.

Kan de på Tinder da se hvem vi har som felles venner?

Skrevet

Ja, i hvert fall stort sett. Men - har opplevd at det ikke vises på Tinder også for deretter å oppdage at vi har felles venner likevel da jeg fant frem til Facebook-profilen deres.

Skrevet

Hvis du skjuler din venneliste på Facebook, så vil ikke felles venner dukke opp hos den som ser på Tinder-profilen din.

Skrevet

det der med felles venner er litt ymse. Fikk opp en person der som jeg vet hvem er og som jeg vet jeg har mange felles venner med. Men på tinder viste det at vi hadde én felles venn.
gikk inn på fb og der viste det jo at vi hadde minst 8 felles venner..ellernoe.

Anonymous poster hash: 6cfb1...bb4
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på tinder og lastet ned apen, men turde ikke logge meg på via facebook som en må.

Hvordan fungerer dette?

Vil noen på min facebook vite at jeg er på tinder? Kan noen fra tinder gå rett inn på min facebook?

Hvordan fungerer tider for dere? Truffet noen?

Er det bare for sex?

Nå føler jeg meg eldgammel som spør, men er bare 30...

Haha! Morsom post! Har lastet det ned og vært aktiv, slettet det i panikk og senere lastet ned igjen, oooog sletta igjen. Har vært på noen dater, og møtt noen rare, og noen greie. Har nylig blitt singel så er fortsatt litt vanskelig å greie legge så mye i det... Men håper jeg kan møte noen som det er verdt å møte igjen en gang etterhvert. :-)

Anonymous poster hash: 9066d...63a

Skrevet

Jeg viser ikke vennelista på fb men det fremkommer fordeom tidvis hvis jeg har felles kjente med de på tinder, men ikke alltid.

Ellers er vel tinder alt fra a til å alt etter hvem man kommer over. For min del så er det lite action ut av tinder, for det meste fjas og folk som bruker for tidsfordriv. Sku ønskt det kunne lede til noe skikkelig, men ser dårlig ut. Er vel kansje ikke der jeg skal finne min neste kjæreste :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...