Gå til innhold

noen som har datet en som ikke var ferdig med eksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror tydelig at jeg har brukt tid og gitt av meg selv til feil mann. Han lovet meg at han og eksen kun var venner da han dro på juleferie hjem til hans hjemsted. Vi lovet å holde oss kun til hveandre. Men han skulle besøke eksen som venn. Etter at han dro ble han veldig fraværende i kontakt. Han skriver at han ikke kan skrive så mye fordi han har migrene men jeg mistenker noe annet. Altså eksen. Er vondt for meg men jeg forstår at jeg må videre. Noen som har vært i en slik situasjon og kjenner igjen oppførselen?

Anonymous poster hash: 7a31f...10a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg datet ei som var ferdig med eksen, men følelsene hang igjen. Endte ikke så bra, tror mange som nettopp kommer ut av et forhold blir desperat for å ikke være alene og derfor kanskje inngår noen forhold selv om det ikke føles rett for dem.

Anonymous poster hash: 87bae...efe
  • Liker 1
Skrevet

ruuuuuuuuuuuun ruuuuuuuuuuun før det er forseint for deg og dine følelser...

gjør det samme eg og.. haha han hadde gjorde slutt med exen for 1 år siden sa han.... når eg kom hjem til han.. fant eg pynte ting fra eksen.. mange bilder.. til og med brever som hu har sendt...

dritt i han .. ikkje gidd å snakke om det en gang..

husk magefølelsen din sier alltid rett.. den har bare ikke stemme.. !!!!

Skrevet

Jeg tror tydelig at jeg har brukt tid og gitt av meg selv til feil mann. Han lovet meg at han og eksen kun var venner da han dro på juleferie hjem til hans hjemsted. Vi lovet å holde oss kun til hveandre. Men han skulle besøke eksen som venn. Etter at han dro ble han veldig fraværende i kontakt. Han skriver at han ikke kan skrive så mye fordi han har migrene men jeg mistenker noe annet. Altså eksen. Er vondt for meg men jeg forstår at jeg må videre. Noen som har vært i en slik situasjon og kjenner igjen oppførselen?

Jeg har selv datet ei uten å være helt ferdig med eksen. Ikke at jeg ville tilbake til henne, men det var vanskelig å gi slipp. Jeg klarte ikke å gi den nye jenta 100% av meg. Jeg hang fortsatt igjen i det gamle forholdet. Hadde ingen kontakt med eksen, men tanken på å gi alt av meg til den nye gjorde at jeg måtte innse at jeg måtte forlate eksen helt og fullstendig. Det var vanskelig.

Det endte naturligvis med at den nye jenta sa vi måtte vente. Hun ble forelsket i meg. Vi hadde sporadisk kontakt og da vi tok opp kontakten igjen(uten dating og sex) ble jeg forelsket, men da var det for sent. Hun ville ikke lenger ha meg.

Så for all del, ikke gå inn i et forhold der han/hun ikke er ferdig med eksen. Det ender sjelden bra.

Du vil slite med å stole på han. Du vil alltid mistenke han for å ha vært med eksen sin, uansett hva han sier. Ikke ta kontakt med han. La dette gå, uansett hvor vanskelig det er. Men gjør det for din del.

• Liker 1
Skrevet

Min nåværende samboer var ikke ferdig følelsesmessig med sin eks når jeg møtte han. Han benektet at han ikke var over henne, men det lyste på lang avstand. Det tok vel ett år eller noe før jeg merket han var over henne, og nå elsker han meg til månen og tilbake :) Ville dog ikke gått igjennom det igjen. Var himla stress å føle seg som nr.2 en periode.

Anonymous poster hash: ecf2a...361
Skrevet

Been there done that, han endte i sengs med xdama.

Skrevet

Jeg var slettes ikke over eksen da jeg måtte min nåværende. Jeg hadde gått flere år med kjærlighetssorg, og innså etterhvert at jeg trengte ei ny dame som jeg sakte kunne pense følelsene mine over på. Og det gikk bra det. Skulle jeg bare ventet til jeg kom helt over eksen først ville jeg nok aldri kommet videre.

Anonymous poster hash: 1e13f...573
Skrevet

Jeg tror at både den mannen og eksen ikke føler seg ferdige så kjedelig situasjon. Han sier de er ferdig men jeg kan lese litt mellom linjene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...