AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #1 Skrevet 26. desember 2014 trenger ny mobil og har lyst på Iphone, men ikke å bruke så mye, er ikke opptatt av å ha den nyeste. Er Iphone 4s en ok telefon eller er den utdatert? Anonymous poster hash: dff53...f50
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #2 Skrevet 26. desember 2014 Det er en ok telefon, men til høsten vil det ikke være mulig å få de ny oppdateringene til den. Dette er et "triks" fra Apple sin side, så forbrukeren må gå til innkjøp av en nyere modell. Anonymous poster hash: 5dd0d...647
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #3 Skrevet 26. desember 2014 hva vil det si i prakis, at man ikke får de nye oppdateringene? hvis jeg kjøper Iphone 5, hvor lenge kan jeg regne med å ha den før oppdateringer ikke kommer på den heller? Anonymous poster hash: dff53...f50
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #4 Skrevet 26. desember 2014 Det er en ok telefon, men til høsten vil det ikke være mulig å få de ny oppdateringene til den. Dette er et "triks" fra Apple sin side, så forbrukeren må gå til innkjøp av en nyere modell. Anonymous poster hash: 5dd0d...647 ingen? hva gjør alle de som har iphone 4s til høsten da? Anonymous poster hash: dff53...f50
Desertflower Skrevet 26. desember 2014 #5 Skrevet 26. desember 2014 Det er en ok telefon, men til høsten vil det ikke være mulig å få de ny oppdateringene til den. Dette er et "triks" fra Apple sin side, så forbrukeren må gå til innkjøp av en nyere modell. Anonymous poster hash: 5dd0d...647 Har en av de første iPhone 4 som kom ut, den funker helt fint men har bare installert den første store oppdateringen og etter det nada. Et trick for å holde iphonene raske og fine i årevis, da hver oppdatering gjør OS'et tyngre å drive og alt blir tregere. 1
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2014 #6 Skrevet 26. desember 2014 Det er en ok telefon, men til høsten vil det ikke være mulig å få de ny oppdateringene til den. Dette er et "triks" fra Apple sin side, så forbrukeren må gå til innkjøp av en nyere modell. Anonymous poster hash: 5dd0d...647 ER det ikke allerede skjedd?? At iOs7 var siste OS oppdateringene fireren og firerS får, sånn at de burde helst kjøpe ny nu?
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2014 #7 Skrevet 26. desember 2014 hva vil det si i prakis, at man ikke får de nye oppdateringene? hvis jeg kjøper Iphone 5, hvor lenge kan jeg regne med å ha den før oppdateringer ikke kommer på den heller? Anonymous poster hash: dff53...f50 Til neste høst.
Rosewood Skrevet 26. desember 2014 #8 Skrevet 26. desember 2014 ER det ikke allerede skjedd?? At iOs7 var siste OS oppdateringene fireren og firerS får, sånn at de burde helst kjøpe ny nu? 4s fikk den siste oppdateringen, det var den eldste modellen som fikk den. Iphone 4 fikk ikke den
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #9 Skrevet 26. desember 2014 Er det så viktig med oppdateringer? Hva betyr det i praksis? Hva er problemet med å ikke oppdatere? Anonymous poster hash: 7f3b6...c78 2
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2014 #10 Skrevet 26. desember 2014 4s fikk den siste oppdateringen, det var den eldste modellen som fikk den. Iphone 4 fikk ikke den Ok, uansett like greit å begynne og spare sånn at man får den ny iPhone som kommer i september/oktober da.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2014 #11 Skrevet 26. desember 2014 Er det så viktig med oppdateringer? Hva betyr det i praksis? Hva er problemet med å ikke oppdatere? Anonymous poster hash: 7f3b6...c78 Sikerheten, sånn at ingen kan hacke telefonen din. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #12 Skrevet 26. desember 2014 Sikerheten, sånn at ingen kan hacke telefonen din. Takk for svar! Anonymous poster hash: 7f3b6...c78
Druid Skrevet 26. desember 2014 #13 Skrevet 26. desember 2014 trenger ny mobil og har lyst på Iphone, men ikke å bruke så mye, er ikke opptatt av å ha den nyeste. Er Iphone 4s en ok telefon eller er den utdatert? Anonymous poster hash: dff53...f50 For iOS, ville jeg ikke valgt noe mindre en 5C. 4S er egentlig for liten.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2014 #14 Skrevet 26. desember 2014 Takk for svar! Anonymous poster hash: 7f3b6...c78 Vær så god. Den der digre iPhonen er lekker, jeg vurderer og begynne å spare til den nye ut av den som kommer i september selv 7, men vil se om den nye HTC blir 5.5" først, er så mange merkelige rykter ute og går når det kommer til den, men jeg kan tenke meg litt større skjerm pga da trenger jeg ikke å trekke med meg macen ut på tur.
sweg Skrevet 26. desember 2014 #15 Skrevet 26. desember 2014 Nja, 4s modellen er jo 3 år nå, og jeg tviler på at det kommer til å være noe mer for den i fremtiden. Ville nok satset på iPhone 5, den vil jo holde seg i noen år til. Dessuten er det nærmest umulig å finne deksel som passer til 4'ermodellene for tiden.
Neket Skrevet 27. desember 2014 #17 Skrevet 27. desember 2014 Kjøper man fabrikkny 4s er vel lagringskapasiteten latterlige 8gb. Det rekker ikke særlig langt.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #18 Skrevet 27. desember 2014 Til neste høst. ? Så hvis man kjøper Iphone, så er det meningen at man skal bytte de ut årlig?? Anonymous poster hash: dff53...f50
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2014 #19 Skrevet 27. desember 2014 ? Så hvis man kjøper Iphone, så er det meningen at man skal bytte de ut årlig?? Anonymous poster hash: dff53...f50 Apple vil nok mene det er best (for dem). Er dog ingen bruker av iPhone, så jeg aner ikke hvordan nykjøp syklusen deres ser ut gjennomsnittelig.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #20 Skrevet 27. desember 2014 Jeg er nok ikke i målgruppen sånn sett. Har hatt min forrige mobil i 7 år og er ikke interessert i å kjøpe noe som må byttes inn årlig for å fungere/være sikker Anonymous poster hash: dff53...f50 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå