Gå til innhold

Til dere "evig" single. Hva er best av dobbeldyne eller enkeldyne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker du ikke dynetrekk? Hva mener du med skitten dyne? Griser du så ille i sengen?

Hudceller og midd kommer inn i dyna uansett

• Liker 1
Skrevet

Dobbeldyne, til både sommer og vinter.

Skrevet

Alltid dobbeldyne, å hater å være hos noen som ikke har det. Er som å sove med et lite håndkle som dyne når man må sove med enkelt dyne. Jeg har både sommer og vinterdyne i dobbeldyne, må jo safe for alle mulige situasjoner ;-)

Gjest Eurodice
Skrevet

Alltid dobbeldyne, å hater å være hos noen som ikke har det. Er som å sove med et lite håndkle som dyne når man må sove med enkelt dyne. Jeg har både sommer og vinterdyne i dobbeldyne, må jo safe for alle mulige situasjoner ;-)

Men i alle dager, hvor omfangsrik er du? :fnise:

Skrevet

Men i alle dager, hvor omfangsrik er du? :fnise:

Ikke så omfangsrik, bare angst for å slippe luft inn under dyna, så må pakke den godt rundt meg fra halsen og ned ;-)

Skrevet

Foretrekker dobbeltdyne. Da får jeg pakket den veldig godt rundt meg, nesten som å ha en ekstra person der.

Skrevet

Kan ikke fordra dobbeldyner! Jeg må ha muligheten til ha beina ut på begge sider, og det får man ikke om man har dobbeldyne. Jeg vasker også dynene mine minst to ganger i året pga allergi, og med ei dobbeldyne hadde ikke det gått med vanlig vaskemaskin. Har heller overhodet ingen problemer med å pakke meg godt inn i ei vanlig enkeldyne når temperaturen krever det, så ser ingen fordeler med dobbeldyne fremfor enkeldyne.

Skrevet

Sovepose og hengekøye. ;)

Skrevet

Jeg har 2 enkeltdyner men liker egentlig dobbeldyne best, spesielt hvis jeg er alene.

Skrevet

Selv om det er noe herk og skifte sengetøy så ville jeg aldri ha byttet ut dobbeltdyna mi.

Skrevet

Dobbeltdyne. Herk å skifte? Tror jeg må ha en særdeles god teknikk, for jeg synes egentlig ikke at det krever så mye mer innsats enn når jeg legger sengetøy på en enkeltdyne.

Skrevet

Ryddet for avsporinger og personangrep, samt svar på dette.

- Avalon, mod

Skrevet

Vi har begge deler. Jeg bruker dobbeltdynen og samboer bruker to enkeltdyner.

Anonymous poster hash: 00615...add

Sover dere med 3 dyner i sengen? Hvordan får dere plass? :fnise:

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Jeg har enkelseng med enkeldyne. Dobbelseng med dobbeldyne har vært i tankene, men jeg vil helst ikke materialisere tomrommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...