Gå til innhold

Kredittkort med kjøpsutbytte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere, og hvorfor?

Oppdaget at jeg har kjøpsutbytte på mitt santanderkort, men mannen har ikke på sitt. Det er jo litt merkelig, men det kommer kanskje an på når man fikk det?

Anonymous poster hash: 375a6...c1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker Coop Mastercard. Handler en del ila året, så det blir noen kroner i kjøpsutbytte. Er stort sett fornøyd.

Anonymous poster hash: 04ca6...d52
  • Liker 2
Skrevet

365 Mastercard.

40 øre literen og 3,65% avslag på drivstoff. Settes inn på kontoen når faktura skrives ut 15. Mnd.

3,65 % cash back på sko, klær og sikker flere ting jeg ike husker.

Anonymous poster hash: b9f6c...643

Skrevet

Jeg bruker trumfkortet når jeg handler på Meny, Kiwi og andre trumfbutikker, i konkurrerende butikker som ikke gir trumf bruker jeg norwegian-kortet. Bruker også det til flybilletter hos norwegian selvsagt. Har også 365-kortet, men er så sjelden jeg handler klær og møbler etc så jeg har glemt koden på det. Syns også det holder med to ulike kort egentlig, selv om jeg har autogiro på dem. På trumfkortet har jeg autotrekk på hele beløpet, mens på norwegian må jeg inn og legge inn hele summen manuelt. Så det er litt mer styr med norwegian.

Anonymous poster hash: 845eb...ddf
Skrevet

Jeg bruker trumfkortet når jeg handler på Meny, Kiwi og andre trumfbutikker, i konkurrerende butikker som ikke gir trumf bruker jeg norwegian-kortet. Bruker også det til flybilletter hos norwegian selvsagt. Har også 365-kortet, men er så sjelden jeg handler klær og møbler etc så jeg har glemt koden på det. Syns også det holder med to ulike kort egentlig, selv om jeg har autogiro på dem. På trumfkortet har jeg autotrekk på hele beløpet,

mens på norwegian må jeg inn og legge inn hele summen manuelt.

Så det er litt mer styr med norwegian. Anonymous poster hash:

845eb...ddf

Koden på 365 skal være den samme som på bankkortet ditt.

Norwegian kort vil jeg ikke ha fordi bonusen/kash backs bare kan taes ut ved å bestille flybilletter, fikk jeg vite av noen som stod på kjøpesenteret og ville prakke på meg ett kort.

Skrevet

Norwegian kort vil jeg ikke ha fordi bonusen/kash backs bare kan taes ut ved å bestille flybilletter, fikk jeg vite av noen som stod på kjøpesenteret og ville prakke på meg ett kort.

365-kortet er fra en annen bank enn bankkortet. Bankkort bruker jeg forresten så og si aldri mer, foretrekker å få gratis lån med bonus gjennom kredittkortene.

Skrevet

Riktig at de bare kan brukes på flybilletter, men jeg flyr såpass ofte at det er helt greit for min del. Norwegian har et mye bedre opplegg enn SAS, man får kroner og slipper å regne om etter alle mulige tabeller for å finne ut hva man egentlig har. Dog bruker jeg heller trumfkortet når jeg handler i feks bokhandler og andre ikke-dagligvare-butikker, veldig greit med kontanter man kan overføre til banken når som helst. Ble en pen sum nå før jul.

Skrevet

Jeg bruker Ikano Visa og Cresco car premium.

Ikano har forskjellige mnd. rabatter, f.eks. 4% ekstra på mat i desember og 3% på alt i januar :)

De andre mnd. bruker jeg Cresco kortet, der er det 3% på drivstoff og handel på bensinstasjon og 1% på alt annet. Liker egentlig å samle alt på ett kort, men Ikano kortet er greit å ha i tillegg.

Brukte Coop Mastercard før, men liker Cresco bedre fordi du får godskrevet bonusen hver måned. Coop betaler ut en gang i året.

Jeg har også Flexi visa som jeg bruker på klær. 4% på klær er verdt å ta med seg, men det er ytterst sjelden det blir kleskjøp her i huset :)

Skrevet

Vi bruker Trumf visa til mat. Handler så godt som all mat på Kiwi. Mannen og jeg har hvert vårt kort til samme konto. Overfører det vi gjennomsnittelig bruker på mat til regningskonto når vi får lønn, også trekkes det automatisk når regningen kommer.

Anonymous poster hash: 5613f...e23

Skrevet

Bruker 365 til drivstoff, klær og sko, coop mastercard i coop-butikker, trumf visa i trumf- butikker. Har også Ikano Visa som brukes på de butikkene som er månedens tilbud, og plantasjen kredittkort når jeg handler der. Butikker som ikke gir ekstra bonus blir betalt med trumf visa eller coop mastercard, litt hipp som happ.

Skrevet

Har også 365-kortet, men er så sjelden jeg handler klær og møbler etc så jeg har glemt koden på det.

Tydelig at det er en stund siden ja, 365 sluttet med bonus på møbler for flere år siden.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...