Gå til innhold

Dumt å være desperat etter kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det dumt av meg ¨å være desperat etter å få meg en kjæreste?. Jeg liker å være i forhold og hater å være singel for jeg fungerer best slik. Men kanskje jeg bør roe meg litt ned for jeg går hele tiden å leter og leter men finner ingen. Men jeg greier det bare ikke for jeg trives så godt i forhold og det vil virkelig ha en kjæreste.

Anonymous poster hash: 9d5ce...fa1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ender vel at at du blir sammen "bare" for å bli sammen med noen ...ikke at du er alene om det men

Anonymous poster hash: 20a7c...7f2
  • Liker 2
Skrevet

Litt dumt er det vel, om det bare er noen du er desperat etter å være kjæreste med.

Anonymous poster hash: 1ebaa...ffc
Skrevet

Å føle et behov for å ha en partner er veldig vanlig, og jeg skjønner godt hvordan du har det! Jeg har aldri trivdes alene, og helt ærlig vært sammen med en av og på i fire år fordi jeg var ensom alene og ikke taklet å være alene. Etter han flyttet jeg sammen med min homofile venn for å ha noen å bo med og føle meg verdsatt. I dag ser jeg at jeg har vært desperat etter noen å være med, og alltid på utkikk. Men jeg angrer ikke på det. I dag er jeg forlovet og har funnet drømmemannen. Å være desperat vil jeg si kan utløse flere forhold som skaper negative erfaringer, men igjen, plutselig kan du ha funnet den rette, det kommer an på kjemien og hvor en er i livet.

Du er ikke alene, men å trives med seg selv er svært viktig før en finner den andre, det lærte jeg på den vanskelige måten. Kvinne 26

Anonymous poster hash: 6a1dd...226
  • Liker 1
Skrevet

Er vel knapt nok noen som ikke har hatt deet sånn men blir jo feil å "lete" kjærligheten kommer når den kommer,ta deg tid :-)

Anonymous poster hash: ae0b5...596
Skrevet

Ja jeg synes det er dumt. For et godt forhold skal du også ha det bra som singel. Du må virkelig tenke over hvorfor du selv ikke er nok.

Seriemonogame mennesker kan også miste evnen til å knytte seg til noen, etter uttallige nye forhold og vonde brudd.

Anonymous poster hash: 302b1...ddc
Skrevet

Jeg elsker friheten av å være singel. Har aldri hatt en "ekte" kjæreste, kun ungdomskjæreste.
Ønsker å ha en å være glad i, og som er glad i meg.. men har mistet håpet. Har ikke draget på de jeg liker. Kun de som tar alt med en puls som liker meg.

Anonymous poster hash: d2cf7...c43
  • Liker 1
Skrevet

Desperatheten synes veldig ofte og er sjeldent en attraktiv egenskap....

Anonymous poster hash: 338f0...55c

Skrevet

Ja, det er dumt. Desperate folk er aldri attraktivt.

Vær sammen med gode venner, ha det morsomt og ta ting som det kommer i stedet.

Skrevet

Ja, det er ganske idiotisk og tåpelig å være sammen med noen bare for ikke å være alene. Vil mye heller være singel og ha det greit enn å være ulykkelig i forhold.

Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Ja, det er dumt.

Samtidig tror jeg mange er enslige fordi de ikke prøver hardt nok eller ønsker det sterkt nok.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...