AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #1 Skrevet 26. desember 2014 Jeg har bestemt meg for å feire bursdagen min! Tidligere har jeg tatt en drink med en venninne, eller spist middag med mamma eller gått ut på en fest (hvor ingen vet jeg har bursdag). Denne gangen vil jeg arrangere noe! Samle mange gode venner, ha det gøy og hvor JEG er hovedpersonen.. Dette har jeg ikke gjort siden jeg var 13 år.. Jeg er student så har ikke ubegrenset med midler, men bruker hele juleferien min nå på og å jobbe så bør klare å sette av litt. Er det noen som har noen ideer? Jeg har lyst til å spise god mat, drikke god drikke, høre bra musikk og danse. Invitere rundt 20 gjester i Oslo. Noen som har gjort noe slikt før? Hva er suksess og hva er ikke? Jeg er åpen for ALLE ideer som kan gjøre dagen min spesiell Anonymous poster hash: abf13...dd2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #2 Skrevet 26. desember 2014 Hvor skal festen arrangeres? Er det hjemme hos deg, så er det enklere å planlegge, pynte. Skal dere feire "ute", så blir det fort dyrt, men du slipper oppvask og rydding. Anonymous poster hash: 0d9dd...961
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #3 Skrevet 26. desember 2014 Hvor skal festen arrangeres? Er det hjemme hos deg, så er det enklere å planlegge, pynte. Skal dere feire "ute", så blir det fort dyrt, men du slipper oppvask og rydding. Anonymous poster hash: 0d9dd...961 Jeg vil jo ha rundt 20 gjester, kanskje litt flere også så det må nok bli ute for å få plass til alle sammen! Jeghar vurdert cafeen på Månefisken som koster 4000,- å leie om man gjør det på en søndag... Men er jo litt dyrt ja. Anonymous poster hash: abf13...dd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå