AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #1 Skrevet 25. desember 2014 Okei, så har jeg kommet helt ut av dating gamet etter å ha vært i et forhold i årevis. Jeg skal treffe en flott og kjekk mann på søndag, og han har bedt meg velge hva vi skal finne på. Vi har vært bekjente i flere år, så det er ikke farlig for meg å møte han alene bare så dere vet det Så har jeg et par spørsmål her: 1. Hva er den ideelle første date? Hva bør man finne på? Kino? Gå ut å spise? Kafe? Gå tur? Se film hjemme hos en av oss? 2. Hvor lenge skal man være sammen når man først møtes? Setter man av et par timer eller hele kvelden? Eller er det nok med en spasertur sammen på 1 time? 3. Når man møter mannen, skal man håndhilse eller gi klem? Eller ikke noe? (dette kan alltid bli litt kleint..)4. Hvilke samtale emner er gode å prate om. Jeg føler vi har pratet om alt allerede over sosiale medier... Er redd for å gå tom for temaer 5. Hva om han prøver å kysse meg mens jeg er sammen med han, eller gud forby om han prøver å ha sex. Hvordan avvise uten å være frekk og arrogant?6. Antrekk. Skal man kle seg litt penere en vanlig? Herreguuud jeg får helt panikk her. Hadde sikkert ikke brydd meg så mye, om det ikke var for at han er en catch uten like Anonymous poster hash: 3c2cc...c42 1
dillyduzit Skrevet 25. desember 2014 #2 Skrevet 25. desember 2014 1. Jeg og kjæresten var på en lokal festival 2. Vi dro hjem for nattmat, lørdag til søndag kveld. 3. Klem 4. Go with the flow, dukker det opp noe du vil prate om - prat. (dog kanskje holdt meg unna baby og bryllup etc) 5. Prøver han å kysse snu hodet litt på skakke på han heller treffer kinnet, si at du gjerne vil vente med sex dersom han prøver seg. 6. Spørs helt hva dere skal. Good luck chuck! 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #3 Skrevet 25. desember 2014 1. Bare kino er ikke lurt, null prat. film = sex (ihvertfall hos ungdommer ) Men hva med å gå ut å spise? Det er sosialt, og dere gjør noe. 2. Ta en litt sen date, typ 8-9 tiden også bruker dere kvelden. 3. klem. 4.part om alt som faller deg inn. men husk å la han snakke også. still spørsmål. finn noe dere har tilfelles 5. si i fra ang sex 6. Litt penere kledd enn til vanlig, men ikke stivpyntet. Dersom dere ikke skal på en fancy resturang så klart. Anonymous poster hash: acf10...2fd 1
Jessica! Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 (endret) Okei, så har jeg kommet helt ut av dating gamet etter å ha vært i et forhold i årevis. Jeg skal treffe en flott og kjekk mann på søndag, og han har bedt meg velge hva vi skal finne på. Vi har vært bekjente i flere år, så det er ikke farlig for meg å møte han alene bare så dere vet det Så har jeg et par spørsmål her: 1. Hva er den ideelle første date? Hva bør man finne på? Kino? Gå ut å spise? Kafe? Gå tur? Se film hjemme hos en av oss? 2. Hvor lenge skal man være sammen når man først møtes? Setter man av et par timer eller hele kvelden? Eller er det nok med en spasertur sammen på 1 time? 3. Når man møter mannen, skal man håndhilse eller gi klem? Eller ikke noe? (dette kan alltid bli litt kleint..)4. Hvilke samtale emner er gode å prate om. Jeg føler vi har pratet om alt allerede over sosiale medier... Er redd for å gå tom for temaer 5. Hva om han prøver å kysse meg mens jeg er sammen med han, eller gud forby om han prøver å ha sex. Hvordan avvise uten å være frekk og arrogant?6. Antrekk. Skal man kle seg litt penere en vanlig? Herreguuud jeg får helt panikk her. Hadde sikkert ikke brydd meg så mye, om det ikke var for at han er en catch uten like Anonymous poster hash: 3c2cc...c42 Vi er alle forskjellige, men jeg kan i hvert fall fortelle deg hvordan jeg har pleid å gjøre det 1. For meg har første date vært på restaurant, med en liten gåtur med hunden etterpå. Veldig mange synes det kan bli for stivt, personlig liker jeg det fordi det er noe med stemningen der inne + at man får en anledning til å pynte seg litt 2. Helt individuelt. Jeg traff en som jeg ville avslutte så fort som overhode mulig. Det ble en hyggelig middag, men ikke noe lang luftetur etterpå. En annen en var jeg sammen med i 11 timer?!! Kommer helt an på kjemien underveis, hva som føles rett der og da. 3. Gjør det som føles rett for deg. I verste fall kan dere snakke om det på forhånd? Ikke gjøre noe stort ut av det, men bare skrive om det i en setning eller på telefonen? 4. Ofte så faller det seg naturlig når man er der. Det blir gjerne litt intervjupreget eller spent stemning i begynnelsen, men heldigvis pleier dette å løse seg opp ganske fort. Prøv å være deg selv Forhåpentligvis vekker han en nysgjerrighet i deg, og da vil spørsmålene og samtaleemnene komme naturlig. 5. Jeg ville snakket om dette på forhånd. Har bestandig gjort det, og har bare gode erfaringer med det. 6. Jeg liker å pynte meg litt, det er jo en spesiell anledning. Men ikke over the top da. Han skal helst gjenkjenne deg senere også dersom det skulle bli en god match Gleder meg til å høre hvordan daten din gikk - lykke til Ser nå at daten er overstått, da gjenstår det vel bare å høre hvordan det var?? Endret 29. desember 2014 av Jessica!
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #5 Skrevet 29. desember 2014 Vi er alle forskjellige, men jeg kan i hvert fall fortelle deg hvordan jeg har pleid å gjøre det 1. For meg har første date vært på restaurant, med en liten gåtur med hunden etterpå. Veldig mange synes det kan bli for stivt, personlig liker jeg det fordi det er noe med stemningen der inne + at man får en anledning til å pynte seg litt 2. Helt individuelt. Jeg traff en som jeg ville avslutte så fort som overhode mulig. Det ble en hyggelig middag, men ikke noe lang luftetur etterpå. En annen en var jeg sammen med i 11 timer?!! Kommer helt an på kjemien underveis, hva som føles rett der og da. 3. Gjør det som føles rett for deg. I verste fall kan dere snakke om det på forhånd? Ikke gjøre noe stort ut av det, men bare skrive om det i en setning eller på telefonen? 4. Ofte så faller det seg naturlig når man er der. Det blir gjerne litt intervjupreget eller spent stemning i begynnelsen, men heldigvis pleier dette å løse seg opp ganske fort. Prøv å være deg selv Forhåpentligvis vekker han en nysgjerrighet i deg, og da vil spørsmålene og samtaleemnene komme naturlig. 5. Jeg ville snakket om dette på forhånd. Har bestandig gjort det, og har bare gode erfaringer med det. 6. Jeg liker å pynte meg litt, det er jo en spesiell anledning. Men ikke over the top da. Han skal helst gjenkjenne deg senere også dersom det skulle bli en god match Gleder meg til å høre hvordan daten din gikk - lykke til Ser nå at daten er overstått, da gjenstår det vel bare å høre hvordan det var?? Tusen takk for tips Daten ble uheldigvis utsatt pga. hans bestemor døde nylig :/ Vi skal sette opp ny tid over nyttår. ts Anonymous poster hash: 62bf1...7b8
Jessica! Skrevet 29. desember 2014 #6 Skrevet 29. desember 2014 Tusen takk for tips Daten ble uheldigvis utsatt pga. hans bestemor døde nylig :/ Vi skal sette opp ny tid over nyttår. ts Anonymous poster hash: 62bf1...7b8 Uff, det var vondt å høre. Håper det går bra med ham, godt han har deg i denne triste tiden da :/ Ønsker jeg dere begge alt av lykke med date på nyåret, og håper 2015 blir deres år :D 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #7 Skrevet 30. desember 2014 Du virker temmelig uvitende, ja. Dersom han har lenge vært en bekjent er det rart at du lurer på om dere skal håndhilse. Selvfølgelig gir du han en klem. Og selvfølgelig pynter man seg litt, uten at det blir for mye. Har du tenkt å nekte han å kysse deg på første date? Tror ikke det er så lurt, hvis du er interessert i han. Og sex på første date er det ikke arrogant å avvise. Det er heller han som er frekk som spør. Anonymous poster hash: 186e5...3ee
Gjest Mythic Skrevet 30. desember 2014 #8 Skrevet 30. desember 2014 Du tenker jo alt for mye. Ta det som det kommer, vær litt laid back og avslappet. Tenk på det som en hyggelig stund sammen med en venn, så legger du ikke så mye press og forventninger i det hele.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #9 Skrevet 30. desember 2014 Okei, så har jeg kommet helt ut av dating gamet etter å ha vært i et forhold i årevis. Jeg skal treffe en flott og kjekk mann på søndag, og han har bedt meg velge hva vi skal finne på. Vi har vært bekjente i flere år, så det er ikke farlig for meg å møte han alene bare så dere vet det Så har jeg et par spørsmål her: 1. Hva er den ideelle første date? Hva bør man finne på? Kino? Gå ut å spise? Kafe? Gå tur? Se film hjemme hos en av oss? 2. Hvor lenge skal man være sammen når man først møtes? Setter man av et par timer eller hele kvelden? Eller er det nok med en spasertur sammen på 1 time? 3. Når man møter mannen, skal man håndhilse eller gi klem? Eller ikke noe? (dette kan alltid bli litt kleint..)4. Hvilke samtale emner er gode å prate om. Jeg føler vi har pratet om alt allerede over sosiale medier... Er redd for å gå tom for temaer 5. Hva om han prøver å kysse meg mens jeg er sammen med han, eller gud forby om han prøver å ha sex. Hvordan avvise uten å være frekk og arrogant?6. Antrekk. Skal man kle seg litt penere en vanlig? Herreguuud jeg får helt panikk her. Hadde sikkert ikke brydd meg så mye, om det ikke var for at han er en catch uten like Anonymous poster hash: 3c2cc...c42 Hahahaha, er nok ikke lenge før du ligger naken med saft fra lemmet hans utover tenker jeg. Anonymous poster hash: 6a6f6...3dd
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #10 Skrevet 30. desember 2014 Nå har jeg vært på 4 dater med 4 m forskjellige i høst og de har vært litt varierende. Felles for de er at de har vært hjemmedater alle sammen. De tre første var det bare snakking, Første daten varte i 3-4 t Andre i 30 min Tredje i 1 1/2 t Og siste varte i 4-5 t og var den beste hittil. Da så vi film og endte opp i senga Ulikt fra de andre dagene var at jeg viste hvem han var og vi hadde en kjemi jeg aldri har opplevd før:)Anonymous poster hash: 809d7...de9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå