Gjest Dazed Skrevet 30. juli 2004 #21 Skrevet 30. juli 2004 Var sammen med en som hadde 18 cm en gang og den var STOR synes jeg da. Ville ikke hatt den større i allefall. Gjennomsnittet er 14,5 cm. Hehehe. 20 er også stort. enormt stort!
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2004 #22 Skrevet 30. juli 2004 han er 18 cm...kjæresten min altså. Finnes det så små mennesker? Mannen min er 175cm...
Bø Skrevet 30. juli 2004 #23 Skrevet 30. juli 2004 Det forundrer meg alltid hvordan kvinner vet hvor mange cm p... til partneren er. Av alle de partnerne jeg har hatt, så har jeg ikke målt en eneste en. Men inspirert av denne og andre tråder, tror jeg at jeg skal ta med meg målebånd neste gang jeg skal på besøk :-)
^me^ Skrevet 30. juli 2004 #24 Skrevet 30. juli 2004 samboeren min sin er stor i forhold til gjennomsnittet(har ikke målt) men vet han at er STOR og jeg trives med det...jeg ville ikke hatt han noe større eller mindre.. men vaginaer er noen merklige ting..av og til når vi skal ha sex kan han støte så hardt han kan og jeg synes det er deilig, men andre ganger føler jeg at det er liten plass inni der og det gjør vondt hvis han blir litt "hardhent".. er d bare jeg som har d sånn? noen som har peiling på hvorfor? takker for svar!
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2004 #25 Skrevet 30. juli 2004 samboeren min sin er stor i forhold til gjennomsnittet(har ikke målt) men vet han at er STOR og jeg trives med det...jeg ville ikke hatt han noe større eller mindre.. men vaginaer er noen merklige ting..av og til når vi skal ha sex kan han støte så hardt han kan og jeg synes det er deilig, men andre ganger føler jeg at det er liten plass inni der og det gjør vondt hvis han blir litt "hardhent".. er d bare jeg som har d sånn? noen som har peiling på hvorfor? takker for svar! Jeg har også merket at av og til så kan det bli vondt i enkelte stillinger eller hvis det blir for hardt. Tror kanskje det kommer litt ann på hvor man er i syklusen. Vet ikke helt, men det virker ikke som det er vondt rundt eggløsning. Kun rett etter mens f.eks.
Gjest JA! Skrevet 30. juli 2004 #26 Skrevet 30. juli 2004 Ja da er du heldig....men: den kunne alltids ha vært litt større og tykkere
Zaphirre Skrevet 30. juli 2004 #27 Skrevet 30. juli 2004 kunne få så vondt jeg, av min forrige kjæreste, at jeg ikke orket sex. I tillegg slet jeg litt med blødninger, men sexen var god da. Nå er han byttet ut "stygg måte å si det på" med en som har mye mindre. Og det er sååå herlig. Ikke pga penis størrelsen, men pga at vi er like glad i sex.. Så lenge jeg kjenner ham så vet jeg at jeg ikke er for vid!!
Gjest Bæst med dem store Skrevet 31. juli 2004 #28 Skrevet 31. juli 2004 Det e no bæst med dem største og tjukkaste penisan. Æ går kun etter mannfolkan med stort utstyr! Ælske å ha dem i mæ...dem små e ikkje interessante for mæ.
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2004 #29 Skrevet 1. august 2004 Dem største, tjukkeste og feiteste pikkan e definitivt dem beste
Gjest Anonym nå Skrevet 2. august 2004 #30 Skrevet 2. august 2004 Får håpe at din kjæreste selv er fornøyd med sine 18 cm da..
MunichMachine Skrevet 3. august 2004 #31 Skrevet 3. august 2004 Finnes det så små mennesker? Mannen min er 175cm... Der döde jeg av latter. Jeg er jo 183 cm, holder det ? !
MunichMachine Skrevet 3. august 2004 #32 Skrevet 3. august 2004 Jeg velger heller en penis litt under gjennomsnittet om personen den er festet til er seksualteknisk anlagt' date=' enn en stor penis. Jeg har vært med en som hadde en laaaang penis og en som hadde en tyyyykk penis, og jeg synes det begrenser seg hva man kan gjøre før det gjør vondt. Så heller enn som er litt mindre, for da kan vi virkelig ha det moro....[/quote'] Hva mannen er og kan, er DET som teller, hvordan han tenner kvinnen. Tilstedevärelse + ca. 50% av alt som skal gjöres til enhver tid = Trygghet nok til å gi alt i sengen. Da skjer miraklet
Gjest Du er heldig, ja Skrevet 3. august 2004 #33 Skrevet 3. august 2004 Du er heldig som har en sexpartner med en 18 cm lang en... Mine har vel vært ca. 12-14 cm, (noe som visstnok gjelder mange menn), men det høres utrolig digg ut med 18!! Håper jeg møter på noen med en slik snart
Gjest Lucky You Skrevet 3. august 2004 #34 Skrevet 3. august 2004 18 cm er stort, men ikke så stort at det gjør vondt eller blir for mye. Vil tippe 18 cm hadde blitt gjennomsnittet hvis alle norske kvinner fikk svare hva vi ønsket oss.
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #36 Skrevet 3. august 2004 hvis det er et problem for deg!! så skaff deg en dildo. der kan du variere str. 5cm, er kanskje stort nok. jeg og samboeren min har vært sammen i 2år og 6mnd, men jeg har aldri brydd meg om str. jeg er glad til, bare han kan bruke den jeg. og det kan han. hvis str på P.kken til kjæresten din teller så mye, da har du problemer. skaff deg en dverg(smått&godt) jeg har ikke prøvd, men kanskje du burde
Gjest Stort utstyr er jo flott! Skrevet 3. august 2004 #37 Skrevet 3. august 2004 Det er jo ikke til å stikke under en stol at svært mange av oss jenter liker et skikkelig og kraftig utstyr på mannen. Er vel ikke noe å tulle med det.
The NYMFO Girl:) Skrevet 3. august 2004 #38 Skrevet 3. august 2004 Nei, og Nei :-? Hvorfor måle den?? str har ikke så mye og si, det er ikke alt. men det som er viktig,kan han bruke den!! jeg har aldri målt snabben til samboeren min, han vet hvordan den brukes, og hvordan han får meg til og nyte. og det holder for meg!!
Gjest TOIA Skrevet 5. august 2004 #39 Skrevet 5. august 2004 Hvorfor i all verden spør du om dette? Hva DU syns er vel det viktigste. Vi bryr oss ikke.
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2004 #40 Skrevet 5. august 2004 Min tidligere mann sa bestandig at han hadde tjuefire cm han. Vet ikke hvor han målte fra jeg - rompehullet kanskje.... Den var akkurat passe stor og passe tykk for meg, men den var nok nærmere atten en tjuefire ja... kanskje femten også, jeg målte aldri.... men han kunne bruke den, og han kunne bruke fingre og munn også, så det kunne jo ikke blitt bedre uansett. Jeg synes forøvrig ikke de veldig lange er veldig gode, de stanger jo i bunn så det er mer vondt en godt. Og blir de for tykke så er det jo umulig å suge dem skikkelig... jeg har jo ikke så stor munn da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå