Gå til innhold

han er 18 cm...kjæresten min altså.

Anbefalte innlegg

Gjest heldig kvinne?
Skrevet

jeg har aldri egentlig brydd meg om str. osv så lenge de vet hvordan den skal brukes :hoho:

men min kjæreste har 13 cm i slapp tilstand og 18 i ...ehe... "hard" tilstand... jeg personlig synes han er stor.... mne hva vet jeg.. har ikke hatt så mangen prtnere i mitt liv så hva sier dere andre??...

Videoannonse
Annonse
Gjest Fighter
Skrevet

Det er litt for få opplysninger til å kunne svare på om han er ok. Er han snill? Har der felles verdier? Er han morsom? Har dere de samme framtidsplanene? Er forholdet basert på gjensidig respekt? Hvis ja på alle disse punktene høres han ut som en bra kjæreste. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hmm..tror nok den er større enn gjennomsnittet. Men trenger ikke å være bare positivt det da. Kan bli vondt hvis den er FOR stor.

Og så håper jeg ikke dette blir nok en tråd om størrelse :o

Gjest heldig kvinne?
Skrevet
Det er litt for få opplysninger til å kunne svare på om han er ok. Er han snill? Har der felles verdier? Er han morsom? Har dere de samme framtidsplanene? Er forholdet basert på gjensidig respekt? Hvis ja på alle disse punktene høres han ut som en bra kjæreste. :wink:

ehe..... hæ?? hehe nei,nei,nei ikke det jeg spurte om... kjæresten min er en kjempe kar.. det var nå ikke akkuratt det jeg mente *ler* ;-)

Gjest Fighter
Skrevet

Du spurte om du var heldig, og når du bare oppgir penisstørrelsen er det vanskelig å svare på. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er litt for få opplysninger til å kunne svare på om han er ok. Er han snill? Har der felles verdier? Er han morsom? Har dere de samme framtidsplanene? Er forholdet basert på gjensidig respekt? Hvis ja på alle disse punktene høres han ut som en bra kjæreste.

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Enten er du trøtt og sliten eller så skulle du egentlig svare på noe annet.... "ler ennå"

Gjest Madam Felle
Skrevet

Spiller det noen rolle hva vi mener? har det noen betydning for deg?

Skrevet

Jeg synes dette var et kjempesvar. Jeg er 32 og har aldri tenkt på at utstyret til min kjæreste har vært for smått eller for stort. Det kommer liksom med pakka og den pakken har jeg valgt. :wink:

Gjest Fighter
Skrevet
Det er litt for få opplysninger til å kunne svare på om han er ok. Er han snill? Har der felles verdier? Er han morsom? Har dere de samme framtidsplanene? Er forholdet basert på gjensidig respekt? Hvis ja på alle disse punktene høres han ut som en bra kjæreste.

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Enten er du trøtt og sliten eller så skulle du egentlig svare på noe annet.... "ler ennå"

Om jeg er trøtt eller sliten har ikke du noe med, men jeg prøvde bare å si at det er mer enn bare en penisstørrelse som avgjør hva som er en ok kjæreste. Noen er kanskje så opptatt av størrelsen at det er bare den som betyr noe, de får svare for seg så svarte jeg for meg. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Sorry Fighter da misforstod jeg deg. Synes bare svaret så så malplassert ut med en gang jeg leste det.

Kanskje jeg som er trøtt :roll:

Gjest Fighter
Skrevet

Det var kanskje ikke det svaret trådstarteren venta å få, men det var mitt svar. Kanskje hun er heldig, det er det abre hun som kan vite. :)

Gjest Sukkerert
Skrevet

Bra svart, Fighter.

Gjest heldig kvinne?
Skrevet

hehe. at jeg er heldig som har min hærlige kjæreste er ingen tvil om.. men det var nok ikke det som var spørsmålet mitt *ler*

jeg lurte på om han var over gjenomsnittet på str. har aldri tenkt over det før nå, her en kveld da jeg og 2 venniner var på et dildo party *kremt* :roll:

og det kom opp i diskudjon... utifra hva jeg kunne forstå så har min kjæreste stor penis for hva som er "vanlig"....... så spm. var egentlig hva som er gjenomsnittet..?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvordan i all verden VET dere cm?Tar dere fram målebånd eller hva? Har vært gift i 22 år og har ikke peiling på hvor stor mannen min sin er ,vet bare at den er god.

Gjest Anonymous
Skrevet

Var sammen med en som hadde 18 cm en gang og den var STOR synes jeg da. Ville ikke hatt den større i allefall. Gjennomsnittet er 14,5 cm.

Skrevet

Dersom spørsmålet er om du er heldig som har en kjæreste med penis som er over gjennomsnittsstørrelse, så er svaret mitt:

Det kommer an på størrelsen på vaginaen din! passer dere som hånd i hanske, og han i tillegg til å ha en størrelsen som passer din størrelse, er flink til å bruke den, så er du heldig ja!

Er du ikke stor nok til å "ta" størrelsen hans, så er du jo ikke så heldig, eller dersom han er stor men du er større, eller dersom han er stor men ikke gjør noe annet en å guffe på også ferdig, ut å røyke..

størrelsen alene kan for min del ikke si noe om hvor heldig man er med kjæresten, verken seksuellt eller annet.

Gjennomsnittsstørrelse er vel rundt 14 er det ikke? så ja, da er han vel over gjennomsnittet.

lurer på når vi skal begynne å måle størrelsen på kvinnens vagina jeg?

Gjest Anonymous
Skrevet

Må si jeg sitter her og tenker på det samme..jeg har da sett og vært sammen med noen menn i livet mitt. Men har ennå tilgode å måle størrelsen på penis. :o

Skrevet
Må si jeg sitter her og tenker på det samme..jeg har da sett og vært sammen med noen menn i livet mitt. Men har ennå tilgode å måle størrelsen på penis. :o

:ler: Jeg har målt èn jeg!! pga alle samtalene på KG om størrelse, så en dag dro jeg frem målebåndet gitt, og målte løs!"!!! (han var stor i tillegg, så jeg var ikke akkurat redd for at han kom til å bli redd for at jeg syntes han var for liten, blødde etter hvert samleie...)

før KG hadde jeg aldri tenkt tanken engang. og det blei med den ene gangen... :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg velger heller en penis litt under gjennomsnittet om personen den er festet til er seksualteknisk anlagt, enn en stor penis. Jeg har vært med en som hadde en laaaang penis og en som hadde en tyyyykk penis, og jeg synes det begrenser seg hva man kan gjøre før det gjør vondt. Så heller enn som er litt mindre, for da kan vi virkelig ha det moro....

Skrevet

Har aldri målt noen av de jeg har sett så jeg har ikke peiling..........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...