Gjest earlgrey Skrevet 25. desember 2014 #2 Skrevet 25. desember 2014 Ja, ca 7 kg av å bytte ut 2 måltider og begynne å jogge Meeen kan hende du blir så lei av noka at du brekker deg av lukta til slutt, jeg greier ikke lenger å drikke vanlig milkshake som de selger på burger king pga konsistensen!
Siljemo Skrevet 25. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2014 Ja, ca 7 kg av å bytte ut 2 måltider og begynne å jogge Meeen kan hende du blir så lei av noka at du brekker deg av lukta til slutt, jeg greier ikke lenger å drikke vanlig milkshake som de selger på burger king pga konsistensen! Oi så bra! Tenkte å bruke Noka til lunsj og kveldsmat Gikk du på det i 1-2 uker å hadde den veltnedgangen? Hva var utganspunktet?
Ohiodreamer Skrevet 25. desember 2014 #4 Skrevet 25. desember 2014 Fjern heller mandlene dine. Veide 70,6 forrige onsdag. Nå veier jeg 62,6.
Gjest earlgrey Skrevet 26. desember 2014 #5 Skrevet 26. desember 2014 Oi så bra! Tenkte å bruke Noka til lunsj og kveldsmat Gikk du på det i 1-2 uker å hadde den veltnedgangen? Hva var utganspunktet? Ja, eller var vel heller 2-3 uker husker ikke nøyaktig utgangspunkt men omtrent 55-56 kg startet jeg på, gikk ned 7 kg og holdt meg der når jeg sluttet med noka, men spiste ikke mye godteri heller etter at jeg slutta da
Siljemo Skrevet 26. desember 2014 Forfatter #6 Skrevet 26. desember 2014 Fjern heller mandlene dine. Veide 70,6 forrige onsdag. Nå veier jeg 62,6. Haha! Takk for tips 😜
Siljemo Skrevet 26. desember 2014 Forfatter #7 Skrevet 26. desember 2014 Ja, eller var vel heller 2-3 uker husker ikke nøyaktig utgangspunkt men omtrent 55-56 kg startet jeg på, gikk ned 7 kg og holdt meg der når jeg sluttet med noka, men spiste ikke mye godteri heller etter at jeg slutta da Okei, kanskje det er håp å gå med til 60 på 3 uker da :D Veier nå 68, er 160 cm så da er det vel mulig
Pringle Skrevet 26. desember 2014 #8 Skrevet 26. desember 2014 (endret) Okei, kanskje det er håp å gå med til 60 på 3 uker da :D Veier nå 68, er 160 cm så da er det vel mulig Ned 2,6 kilo pr uke - man trenger et kaloriunderskudd på 2666 pr døgn for å oppnå det. Med din høyde og vekt vil det si å trene som en idrettsutøver og ikke spise noenting. Med andre ord - helt umulig. Sett deg heller et realistisk mål, så vil du ha mye større sjanse til å greie det. Det er i grunnen ganske enkelt. Lykke til! Endret 26. desember 2014 av Pringle 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå