AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #1 Skrevet 25. desember 2014 Er det noen som har Nissan Leaf, og som har fått plass til tre bilstoler bak? Anonymous poster hash: ac2b2...a76
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #2 Skrevet 25. desember 2014 Er det noen som har Nissan Leaf, og som har fått plass til tre bilstoler bak? Anonymous poster hash: ac2b2...a76 det hørtes trangt ut, er jo så vidt plass til en person i mellom to bilstoler når det er en større bil ;P ville nok valgt noe annet ja, Anonymous poster hash: a872b...e0c
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #3 Skrevet 26. desember 2014 https://www.naf.no/forbrukertester/test-av-utstyr/plass-til-tre-barnestoler/ Se på den så ser du hvilke biler og hvilke stoler du kan ha tre i bredden i.Anonymous poster hash: 73da2...8e4 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #4 Skrevet 26. desember 2014 Har to venninner/bekjente med Nissan Leaf og 3 barn. To i beltestol og en i bakovervendt. Det går ikke med 3 barnestoler i baksetet. I begge tilfeller sitter den eldste framme. Skal hele familien på tur, bruker de den andre bilen, hvor det er plass til 3 barneseter bak. Anonymous poster hash: 037a8...6c6
Amys Skrevet 26. desember 2014 #5 Skrevet 26. desember 2014 To bakovervendte og et forovervendt kan kanskje gå, men tre bakovervendte kan jeg ikke se for meg at er mulig. Jeg tror uansett det er greiest å ha tredjemann foran.
Sokkelo Skrevet 27. desember 2014 #6 Skrevet 27. desember 2014 Vi har Nissan Leaf og syns det er bedre plass i den bak enn i Volvo v50en vår. Får lett inn 3 seter. Vi har Izi Plus.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #7 Skrevet 27. desember 2014 Bilen har vi, og per i dag har vi to beltestoler. Vi har nå planer om å utvide familien, og jeg lurer litt på hvordan vi skal gjøre det med et barnesete til. Jeg synes at det er relativt god plass bak, men ser for meg at det er vanskelig med tre seter. Jeg lurer egentlig på om noen har fått dette til, og med hvilken kombinasjon av seter dere har. Du som skrev at dere har tre seter. Hvilke andre seter har dere i tillegg til Izi Plus? TS Anonymous poster hash: ac2b2...a76
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #8 Skrevet 27. desember 2014 Bilen har vi, og per i dag har vi to beltestoler. Vi har nå planer om å utvide familien, og jeg lurer litt på hvordan vi skal gjøre det med et barnesete til. Jeg synes at det er relativt god plass bak, men ser for meg at det er vanskelig med tre seter. Jeg lurer egentlig på om noen har fått dette til, og med hvilken kombinasjon av seter dere har. Du som skrev at dere har tre seter. Hvilke andre seter har dere i tillegg til Izi Plus? TS Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: ac2b293c4026cbcb67add7e8850a5a76"] ac2b2...a76 [/ i] Du og dere andre skriver og diskuterer bare om det er plass. Kan godt være det er plass å kneke 3 stoler inn i bredden. Men det store spørsmålet er om bilen er kostruert for å ha 3 stoler av et hvilket som helst merke i bredden i den aktuelle bilen. Se for deg at du kneker inn 3 stoler og bilen ikke er ment for dette. Krasjer, kjører bilen utfor eller sklir og det ikke er forsvarlig med de 3 stolene du har kneket inn i bredden, utsetter du alle tre barna for fare. Har mistet to som satt i forsvarlig festet i godkjente stoler bak. Sikring av barn i bil er ikke bare å få trykt inn stoler. Kontakt forhandler av bilen og få seriøse råd. Der. Anonymous poster hash: 73da2...8e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå