Persephone Skrevet 25. desember 2014 #1 Skrevet 25. desember 2014 Jeg kan få kjøpt "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy: The Trilogy of Five" til Kindle veldig billig, men jeg lurer på om dette er hele serien eller ikke?
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #2 Skrevet 31. desember 2014 42 Fra spøk til alvor: Du må nesten bare se gjennom den, så finner du nok ut av det tror jeg. Uten at du oppgir for eksempel årstall for utgivelse her er det vanskelig å gi deg råd. Anonymous poster hash: 1096d...0ce
Persephone Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2015 42 Fra spøk til alvor: Du må nesten bare se gjennom den, så finner du nok ut av det tror jeg. Uten at du oppgir for eksempel årstall for utgivelse her er det vanskelig å gi deg råd. Anonymous poster hash: 1096d...0ce Den er gitt ut i 2012 og er på rett under 800 sider hvis det sier noe mer.
Mann 42 Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Den er gitt ut i 2012 og er på rett under 800 sider hvis det sier noe mer. Det BURDE jo være hele greia. Hvis den omtales som "the trilgy of five", så inneholder den "The hitch hikers guide to the galaxy", "The restaurant at the end of the universe", "Life, the universe and everything", "So long, and thanks for all the fish" og "Mostly harmless". Og det er den komplette historien slik Douglas Adams skrev den. All hail. Det finnes en sjette bok, kalt "And another thing" men den er ikke skrevet av Douglas Adams, selv om det er en videreføring av historien, eller muligens en alternativ historie. Og så skrev Adams en liten novelle som heter "Young Zaphod plays it safe." som fins i en utgave av den samlede "Trilogien i fem deler".
Persephone Skrevet 2. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2015 Det BURDE jo være hele greia. Hvis den omtales som "the trilgy of five", så inneholder den "The hitch hikers guide to the galaxy", "The restaurant at the end of the universe", "Life, the universe and everything", "So long, and thanks for all the fish" og "Mostly harmless". Og det er den komplette historien slik Douglas Adams skrev den. All hail. Det finnes en sjette bok, kalt "And another thing" men den er ikke skrevet av Douglas Adams, selv om det er en videreføring av historien, eller muligens en alternativ historie. Og så skrev Adams en liten novelle som heter "Young Zaphod plays it safe." som fins i en utgave av den samlede "Trilogien i fem deler". I følge innholdsfortegnelsen inneholder dem utgaven jeg fant alle fem bøkene av Adams, men ikke novellen. Jeg kan jo sikkert skaffe meg den og den sjette boka utenom. Takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå