AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #1 Skrevet 25. desember 2014 Lå med en mann for et halvt år siden omtrent. Ble tilfeldigvis kjent med kompisen hans senere. Fikk en god tone med kompisen hans og nå liker vi begge hverandre veldig godt, noe begge er klar over. Han har aldri gitt uttrykk for at han bryr seg om det som har skjedd med meg og kompisen hans. Likevel er jeg redd for at det er en dårlig idé. Vil det komme en dag der han blir sjalu og vil begynne og stille spørsmål og få stort behov for å snakke om det og forsikre seg om ting? Eller ha problem med at vi tre er i samme rom? Eller er det mulig at han fortsetter å ha et avslappet forhold til det, siden han ikke har brydd seg om det frem til nå? Uffameg så avanserte ting kan bli. Anonymous poster hash: 74abf...4dd
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #2 Skrevet 25. desember 2014 Bør ikke ha noe å si. Kjør på, sier jeg. Dette er jo historie.Anonymous poster hash: 80d74...fba 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #3 Skrevet 25. desember 2014 kjør på! drit i gammal historie, du skal ikke la det hindre deg i å gjøre det du vil Anonymous poster hash: b51af...0fe
Valentin Skrevet 25. desember 2014 #4 Skrevet 25. desember 2014 Hvis han ikke har brydd seg tidligere så vil han neppe bry seg senere. Er det snakk om bestevenner eller litt lenger ute? Eller bekjent? Personlig roter jeg ikke rundt med damer kompiser har drevet med men bekjente er ikke noe stress. Tviler på at det vil bli et tema hvis han er klar over at dere har rotet før.
Gjest brutal_mann Skrevet 25. desember 2014 #5 Skrevet 25. desember 2014 Du er det største problemet her.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #6 Skrevet 25. desember 2014 Hvis han ikke har brydd seg tidligere så vil han neppe bry seg senere. Er det snakk om bestevenner eller litt lenger ute? Eller bekjent? Personlig roter jeg ikke rundt med damer kompiser har drevet med men bekjente er ikke noe stress. Tviler på at det vil bli et tema hvis han er klar over at dere har rotet før. De er veldig gode kompiser, langt i fra bare bekjente... Du er det største problemet her. Kan du utdype? Anonymous poster hash: 74abf...4dd
Gjest brutal_mann Skrevet 25. desember 2014 #7 Skrevet 25. desember 2014 De er veldig gode kompiser, langt i fra bare bekjente... Kan du utdype? Anonymous poster hash: 74abf...4dd Du stresser.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #8 Skrevet 25. desember 2014 Du stresser. Ja, jeg gjør vel kanskje det. Får vel bare stole på dere og han og tenke at det ikke er noe å henge seg opp i. Anonymous poster hash: 74abf...4dd
Valentin Skrevet 25. desember 2014 #9 Skrevet 25. desember 2014 Noen bryr seg og andre bryr seg ikke.. Har det ikke vært tema til nå og dem er klar over situasjonen begge to så blir det neppe et problem senere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå