AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #1 Skrevet 25. desember 2014 Dere! Jeg skal kjøpe ny skyvdørsgarderobe til soverommet. Veggen jeg har til rådighet er ca 2.5 meter. Mitt store problem er at jeg mangler bodplass, og har bare 50 kvm leilighet. Derfor må jeg ha plass til støvsuger og ekstra puter og dyner og gjerne noen permer og esker som jeg ikke vil ha stående fremme. Noen som kan gi noen tips til hva man bør tenke på? Finnes det løsninger for støvsuger? Hvilke løsninger har du i garderoben din?Anonymous poster hash: 1efa1...fbe
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #2 Skrevet 26. desember 2014 Ingen?Anonymous poster hash: 1efa1...fbe
Fanteria Skrevet 26. desember 2014 #3 Skrevet 26. desember 2014 Hva med å ta turen til noen som jobber med dette? Da vil du kunne få skissert opp noe som passer dine behov.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #4 Skrevet 26. desember 2014 Jeg har innredning fra IKEA, både åpen og med skapdører. I det ene skapet satte jeg inn den nederste hylleplaten slik at det ble plass til støvsugeren under. Trenger ikke noen spesialløsning for å få plass til en støvsuger i et skap. Anonymous poster hash: 2c2ae...bf0
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #5 Skrevet 26. desember 2014 Andre smarte tips jeg kan plukke med meg?Anonymous poster hash: 1efa1...fbe
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #6 Skrevet 26. desember 2014 Elfa garderobesystem!Anonymous poster hash: 155c1...35e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå