Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid
Skrevet

Trist at Fredo gikk ut av drømmekvinnen........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men uendelig bra at han Jim (var det det han het???) gikk ut!!!!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg som hadde satset på Fredo :cry: Men forstår han godt, for det var sikkert ikke noe gøy å se det han så.

Gjest TomKrus
Skrevet

Samma når disse average dustene ryker vel? Dama vil da velge en av de andre uansett. Like barn leker best.

Skrevet

Jeg synes det er påfallende opplagt at hele serien er arrangert. Eksemplene florerer. Feks da hun klede seg ut som sin egen mor..hjeleep meg. Enhver idiot måtte jo ha sett at dama var oversminka og tvers igjennom falsk...hun så meget unaturlig ut.

I tillegg synes jeg det med at Fredo gikk ut var jo opplagt arrangert. Den zoominga han fikk ( fra ubåten)da hun dama og han fyren klina var litt for perfekt til at det var realistisk . I tillegg så skrev han et brev til henne hvor han liksom trakk seg...teit

Jeg tror ikke alt i serien er arrangert, men begivehentene og dramatikken er opplagt regissert. Har også hørt at slike reality-serier i større grad baserer seg på manus og regi fremfor spontanitet og realisme..Dette for å trekke til seg seere som faller for dramaturgien i typiske såpeoperaserier

Skrevet

Brian er han "average Joe" som er igjen.

Gjest lilletroll
Skrevet

Hadde vært morsomt om hun valgte Brian.....men hun gjør det nok ikke :veldigsur:

Men jeg har egentlig litt sansen for han andre som er igjen og, jeg da.....

Det at hun sendte hjem Jim viser at det er LITT tak i dama i hvertfall, for han var vel ikke akkurat skarpeste kniv i skuffen.......

Gjest Anonymous
Skrevet

Det som overrasket meg var at hun bare var 24 år! Hun både så og virket som om hun var eldre. utrolig pen og oppegående jente synes jeg.

Men Brian blir nok dumpet ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...