møbelsnekker Skrevet 25. desember 2014 #1 Skrevet 25. desember 2014 hjemme laget møbler? trenger ideer til hva jeg kan lage. er det noen som kan legge ut bilder av forskjellige møbler de har hjemme som jeg eventuelt kan lage eller få inspirasjon til å lage møbler i boden min hjemme. takk for svar bildet er ett eksempel. 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #2 Skrevet 25. desember 2014 har ikke laget selv, men en kompis av meg har laget masse fint. han har laget ramme til speil, tv-benk, spisestue og alt annet han har i huset. nydelig håndtverk og mange ganger bedre enn ikea Anonymous poster hash: a5430...965
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #3 Skrevet 25. desember 2014 hjemme laget møbler? trenger ideer til hva jeg kan lage. er det noen som kan legge ut bilder av forskjellige møbler de har hjemme som jeg eventuelt kan lage eller få inspirasjon til å lage møbler i boden min hjemme. takk for svar bildet er ett eksempel. Nydelig! Sånn et bord vil jeg ha Anonymous poster hash: 632fb...94f
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #4 Skrevet 25. desember 2014 Her finner du masse inspirasjon. Tror det ligger oppskrifter også. http://ana-white.comAnonymous poster hash: c6eff...409
Anjah Skrevet 25. desember 2014 #5 Skrevet 25. desember 2014 *Leter etter et bilde fra Andre Ulveseter, som best beskriver et hjem som lager møbler...*
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #6 Skrevet 25. desember 2014 Sinnasnekkeren hadde laget seng til gutterommet av 4 europaller. Malt de hvite, to opp på hverandre og to ved siden av hverandre. Med madrass på toppen. Har sett flere som har laget stuebord av paller, satt store hjul under og lagt en glasspalte på toppen. Spisebord har jeg og sett laget av gamle dører, sånne 100 år gamle, med 4 bein under og en glassplate på toppen. Snygt!Anonymous poster hash: 12138...d68
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #7 Skrevet 26. desember 2014 Kattemøbler som faktisk er fine hadde jeg betalt for. Ta et google billedsøk på design cat furniture. Anonymous poster hash: dff79...810 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå