Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurte på om det er noen som vet om det er mulig å få permanente bølger m hos frisøren? Har googlet litt uten noe lykke. Leste at det gikk ann å flette håret og stryke rettetang over flettene. Men lat som jeg er ønsker jeg permanente bølger som varer.

Noe lignende som på bildet. Setter utrolig pris på svar :)

Anonymous poster hash: 6dd1b...869

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonymous poster hash: f089f...023

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du kan ta permanent med store ruller, da får du fine bølger, men det vil bli seende mer naturlig ut enn om du krøller det med krølltang ol.

Endret av Evans
Skrevet (endret)

På langt hår vil nok ikke permanen funke. Har spurt min frisør om det, og jeg fikk et kontant nei og en krølltang i hendene. Liker ikke å bruke mye varme, så jeg pleier å dusje på kvelden, for så å flette håret. Har klippet og formet et tøystykke jeg fletter rundt. Det funker fint for å få større krøller.

Endret av Vinduskarmen
Skrevet

Det finnes en ny kur som gjør at håret blir permanent rett for 6-8 uker (har vart lenger på meg nå) som ikke sliter på håret annet enn akkurat runden med rettetang under behandling. Mulig de kan lage bølger også? Heter keratinbehandling, koster 1500-2000 kr, hør med frisør:) jeg er hvertfall veldig fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...