AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #1 Skrevet 25. desember 2014 Kjøpte denne i fargen taupe da jeg var helt sikker (så sikker man kan være når man handler på nett) på at dette var den rette fargen for meg. Den er alt for aske-aktig og kald, og så dermed ikke bra ut på meg, så mulig jeg ikke har så kald hårfarge som jeg trodde. Er redd medium brown blir for mørk igjen. Hvilken farge bruker dere og hvilken hårfarge har dere? Og evt. andre tanker om dipbrowen Anonymous poster hash: 3d796...82b
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #2 Skrevet 25. desember 2014 Lurer jeg også på. Jeg er mellom mørkt blondt og kommunebrunt. Det er så vanskelig å finne ut av. Dere som bruker Anastasia, hvor har dere kjøpt den? Hva synes dere? Anonymous poster hash: 66076...04f
Adhara Skrevet 25. desember 2014 #3 Skrevet 25. desember 2014 Jeg har mørkblondt hår og bruker Blonde. Jeg foretrekker brynene mine på den bittelitt lysere siden, de er ganske kraftige og går jeg for mørk så blir jeg seende ganske så snål ut føler jeg Jeg er veldig fornøyd med Dipbrow, påfører med en angled eyeliner brush og fyller lett inn. Jeg kjøpte min hos Sephora.com, men vet det er mange norske nettbutikker som har fått den inn, Kicks, Blivakker, osv.
lillemy02 Skrevet 26. desember 2014 #4 Skrevet 26. desember 2014 Jeg har det motsatte problemet kjøpted chocolate brown fordi de ikke hadde den andre og den er for varm. Det jeg gjør er tar ett Pulver som er grå og tar pommaden etter det. Da blir det perfekt. Så om du tar en varm lyse brun farge og så taupe etter det.
Gjest Solmåne Skrevet 26. desember 2014 #5 Skrevet 26. desember 2014 Jeg har blondt hår i en veldig kald farge, og bruker taupe fargen til dipbrow. Er veldig fornøyd med den da jeg sikker på at "blonde" hadde blitt for varm for meg. Så kanskje du skulle prøvd blonde?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #6 Skrevet 26. desember 2014 Blond tror jeg blir for lys, soft brown synes å være den eneste muligheten. Noen skriver den ikke er så varm, men mer nøytral. Kan alltids bruke et brunt/lysebrunt pudder over den i taupe, det har jeg ikke tenkt på Anonymous poster hash: 3d796...82b
Inum94 Skrevet 30. desember 2014 #7 Skrevet 30. desember 2014 Har helt svart hår så bruker ebony :-) skjønner ikke hvordan jeg klarte meg uten dipbrow pomaden! Kjøpte min på bli vakker:-) du kan jo søke rundt på YouTube hvis du ikke allerede har gjort det :-)
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #8 Skrevet 30. desember 2014 Har helt svart hår så bruker ebony :-) skjønner ikke hvordan jeg klarte meg uten dipbrow pomaden! Kjøpte min på bli vakker:-) du kan jo søke rundt på YouTube hvis du ikke allerede har gjort det :-) Jeg søker, googler, funderer og grubler... ts Anonymous poster hash: 3d796...82b
Inum94 Skrevet 30. desember 2014 #9 Skrevet 30. desember 2014 Hehe, det skal ikke være lett:) men har du sett de på butikken ? Kanskje enklere å sammenligne hvis du ser de :-D
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #10 Skrevet 30. desember 2014 Jeg har ca. denne hårfargen og jeg bruker faktisk medium brown. Tenkte først taupe jeg også, men jeg kjøpte i butikk og prøvde den på hånden og så den var så veldig grå-lig. Anonymous poster hash: c5ee8...7c8
lemon-aid Skrevet 30. desember 2014 #11 Skrevet 30. desember 2014 Jeg bruker brynskyggen til Anastacia, og har fargen taupe, med to fargenyanser. Viktig å huske på at hvis du er ganske mørk i håret, bør fargen være minst 2 hakk lysere enn hårfargen din. Er du lys, bør du gå opp en nyanse. Har mørkeblondt hår/lysebrunt. Kjøpte den på Kicks parfymeri :-) Noen som vet hvor jeg får kjøpt den fra nettbutikk?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #12 Skrevet 30. desember 2014 synes denne blir fryktelig stiv og ekkel etter påføring jeg bruker dark brown og har brunt hår. Anonymous poster hash: e3f05...c8a
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #13 Skrevet 30. desember 2014 Jeg bruker brynskyggen til Anastacia, og har fargen taupe, med to fargenyanser. Viktig å huske på at hvis du er ganske mørk i håret, bør fargen være minst 2 hakk lysere enn hårfargen din. Er du lys, bør du gå opp en nyanse. Har mørkeblondt hår/lysebrunt. Kjøpte den på Kicks parfymeri :-) Noen som vet hvor jeg får kjøpt den fra nettbutikk? kicks.no har den Anonymous poster hash: e3f05...c8a
Prorsum Skrevet 30. desember 2014 #14 Skrevet 30. desember 2014 Jeg kjøpte min på Cultbeauty.co.uk, mye billigere. Har kommunegrått hår med lyse striper i, og ønsket meg Taupe til jul, men fikk feil, da Medium Brown. Den er altfor mørk, så har kjøpt meg Taupe nå, håper den passer! Her er medium brown påført med en veldig lett hånd:
SRC Skrevet 30. desember 2014 #15 Skrevet 30. desember 2014 Min har faktisk tørket ut....?? Noen andre som har hatt den opplevelsen?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #16 Skrevet 30. desember 2014 Når jeg har sett i butikk så mangler de alltid en eller flere av fargene, så blir så vanskelig å sammenligne. Men tror man blir lurt, spesielt på instagram-bilder, for ser ut til at folk bruker et filter evt. redigerer bildene sine og da blir ikke fargen autentisk. Veldig pent Prorsum , og til deg lengre oppe så har dere mye lysere hår enn meg, så kanskje medium brown hadde passet bedre.. Dere hadde mest sannsynlig kledd taupe også, bare husk den er veldig kald i undertonen. TS Anonymous poster hash: 3d796...82b
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #17 Skrevet 30. desember 2014 Min har faktisk tørket ut....?? Noen andre som har hatt den opplevelsen? Må huske å skru igjen lokket med en gang du er ferdig med å bruke den, hvis ikke tørker den lett ut. Anonymous poster hash: 3d796...82b
SRC Skrevet 31. desember 2014 #18 Skrevet 31. desember 2014 Må huske å skru igjen lokket med en gang du er ferdig med å bruke den, hvis ikke tørker den lett ut. Anonymous poster hash: 3d796...82b Har vært veldig nøye med det siden jeg hadde lest om andre det hadde skjedd med, men likevel er den kjempetørr... Aner ikke om jeg bare fikk en dårlig en (kjøpt på kicks) eller hva det er
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #19 Skrevet 31. desember 2014 Har vært veldig nøye med det siden jeg hadde lest om andre det hadde skjedd med, men likevel er den kjempetørr... Aner ikke om jeg bare fikk en dårlig en (kjøpt på kicks) eller hva det er Det var rart, det burde ikke kunne skje. De kan ikke være gamle heller siden de ble lansert i år/fjor? Men om du nettopp har kjøpt den, eller føler den burde vare lengre burde du klage. Er selv redd for at varer som ligger på lager i uker og måneder i minusgrader (som her i norge, norden) skal bli ødelagt av det. Anonymous poster hash: 3d796...82b
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #20 Skrevet 31. desember 2014 Min har faktisk tørket ut....?? Noen andre som har hatt den opplevelsen? Bare rør litt i den, det gjorde jeg da min ble tørr. Nå ligger den ikke like fint i den lille krukka, men funker veldig bra Anonymous poster hash: 9eb10...442
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå