Minya Skrevet 28. desember 2014 #41 Skrevet 28. desember 2014 (endret) Hobby. Jeg har for øvrig ikke noe valg, da Troika inneholder marsipan, som jeg blir alvorlig syk av pga mandelallergi. Men jeg savner den Hobby'en med bringebær som man fikk på åttitallet. Den var hundre ganger bedre enn den kjipe som finnes i dag. Endret 28. desember 2014 av Minya
sweg Skrevet 28. desember 2014 #44 Skrevet 28. desember 2014 Troika! Bananskum er noe jeg holder meg unna.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #47 Skrevet 3. januar 2015 LATTERLIG problemstilling. Blir som å spørre; "Hva er best av en ubåt og et fly"? Det er to helt forskjellige ting!!!!! Begge er perfekte til sitt formål. Det eneste som er kjipt med troika er at den jo er gaylord. Så ofte så ser jeg også andre menn i kassakøen som har kjøpt troika, og da nikker vi forsiktig til hverandre også tenker vi.."jasså..ute å kjøper troika til......fruen? naaaaa..til meg selv ja. I know! Frigging gay med troika, men godt da! Nesten litt som pikk..gay..men godt?..neida..hetero jeg også" Hmm..ja, noe sånt. Helt enig!Hadde vært bedre å spurt Troika eller Monilott(som da måtte ha blitt Monolitt ) Anonymous poster hash: bd6a1...cda
MarianneE Skrevet 4. januar 2015 #48 Skrevet 4. januar 2015 Hobby tror jeg ikke jeg har spist. Troika derimot er godt. Sjokoladen må gnages/brekkes av først, så spise geleen som draes av med fingrene før bunnen går sist....
Gjest BabyBlue Skrevet 7. januar 2015 #51 Skrevet 7. januar 2015 LATTERLIG problemstilling. Blir som å spørre; "Hva er best av en ubåt og et fly"? Det er to helt forskjellige ting!!!!! Begge er perfekte til sitt formål. Det eneste som er kjipt med troika er at den jo er gaylord. Så ofte så ser jeg også andre menn i kassakøen som har kjøpt troika, og da nikker vi forsiktig til hverandre også tenker vi.."jasså..ute å kjøper troika til......fruen? naaaaa..til meg selv ja. I know! Frigging gay med troika, men godt da! Nesten litt som pikk..gay..men godt?..neida..hetero jeg også" Hmm..ja, noe sånt. Hahahah! Hva skjer med at man føler at man kobler noe sånt opp mot kjøp av en sjokolade? Føler også at man blir dømt nedenom og hjem igjen om man kjøper f.eks mandelstang, krokantrøffel eller krembanan. Kollegaen min flirte godt da jeg kjøpte troika og nero en gang da det var på tilbud (2 for et eller annet). "Det der er bestefarsjokolade, babyblue." Men å kjøpe melkerull eller stratos var skikkelig akseptert, sære greier Man går inn med et selvsikkert smil når man skal kjøpe kondomer, men troika, da betaler man med cash og ber om en diskret pose. Liker forresten kun troika når jeg er skikkelig gira på noe søtt, blir jeg tilbudt det når jeg bare har sånn passe lyst på sjokolade blir jeg helt "meh, nei takk." Hobby er nasty, ferdig med saken.
Gjest Ennasus Skrevet 7. januar 2015 #52 Skrevet 7. januar 2015 Hobby helt klart, Troika er forferdelig! Men liker bare den karamelldelen av hobbyen da, skumgreia er ikke god:P
Sillicious Skrevet 8. januar 2015 #53 Skrevet 8. januar 2015 Åhgud for et valg! Begge er mine favorittsjokolader, jeg synes Nidar kan lage 200g plate av de snart Om jeg måtte velge.. Troika
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå