AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #21 Skrevet 26. desember 2014 Er det bare jeg som vet hva en "troibby" er? Anonymous poster hash: c1b68...cbd
Gjest HeiHade Skrevet 26. desember 2014 #24 Skrevet 26. desember 2014 LATTERLIG problemstilling. Blir som å spørre; "Hva er best av en ubåt og et fly"? Det er to helt forskjellige ting!!!!! Begge er perfekte til sitt formål. Det eneste som er kjipt med troika er at den jo er gaylord. Så ofte så ser jeg også andre menn i kassakøen som har kjøpt troika, og da nikker vi forsiktig til hverandre også tenker vi.."jasså..ute å kjøper troika til......fruen? naaaaa..til meg selv ja. I know! Frigging gay med troika, men godt da! Nesten litt som pikk..gay..men godt?..neida..hetero jeg også" Hmm..ja, noe sånt. ja ass, typisk sjokolader å være gay. er du litt for opptatt av å være mannemann eller? "papiret glinser og er rødt. kan'ke kjøpe den ass, da tror jo folk jeg liker kuk i ræva"
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2014 #25 Skrevet 27. desember 2014 Begge er gode, men troika er aller best. Syns nok at vi må ha noen bilder av de utvalgte her i tråden. *fristefriste* 2
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2014 #27 Skrevet 27. desember 2014 Jeg hadde likt at Troika kom i stor utgave...
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #29 Skrevet 27. desember 2014 LATTERLIG problemstilling. Blir som å spørre; "Hva er best av en ubåt og et fly"? Det er to helt forskjellige ting!!!!! Begge er perfekte til sitt formål. Det eneste som er kjipt med troika er at den jo er gaylord. Så ofte så ser jeg også andre menn i kassakøen som har kjøpt troika, og da nikker vi forsiktig til hverandre også tenker vi.."jasså..ute å kjøper troika til......fruen? naaaaa..til meg selv ja. I know! Frigging gay med troika, men godt da! Nesten litt som pikk..gay..men godt?..neida..hetero jeg også" Hmm..ja, noe sånt. Oioi, her var det noen som tok det litt vel seriøst. Glemte du å ta pillen din?Anonymous poster hash: a3062...694 1
Gjest Mythic Skrevet 27. desember 2014 #32 Skrevet 27. desember 2014 Skikkelig sær jeg, skjønner jeg, for jeg liker ingen av dem. Om noen tvang meg, må jeg velge Hobby.
Gjest FuturePrimitive Skrevet 27. desember 2014 #33 Skrevet 27. desember 2014 ja ass, typisk sjokolader å være gay. er du litt for opptatt av å være mannemann eller? "papiret glinser og er rødt. kan'ke kjøpe den ass, da tror jo folk jeg liker kuk i ræva" Wow..du skjønte virkelig ikke at jeg tullet?
Gjest FuturePrimitive Skrevet 27. desember 2014 #34 Skrevet 27. desember 2014 Oioi, her var det noen som tok det litt vel seriøst. Glemte du å ta pillen din?Anonymous poster hash: a3062...694 Det er vel du som tok det litt vel seriøst eller? I og med at du ikke forstod at det var en spøk? Synes absurditeten og overdrevenheten min kom ganske godt fram jeg da men... Sprøtt egentlig at noen ikke forstår så åpenbart kødd? Kan jeg spørre om du er autist?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #35 Skrevet 27. desember 2014 Det er vel du som tok det litt vel seriøst eller? I og med at du ikke forstod at det var en spøk? Synes absurditeten og overdrevenheten min kom ganske godt fram jeg da men... Sprøtt egentlig at noen ikke forstår så åpenbart kødd? Kan jeg spørre om du er autist? Åh, så du syntes ikke det var en latterlig problemstilling likevel men derimot en viktig sak å ta opp? Så bra!Anonymous poster hash: a3062...694 1
troikaen Skrevet 27. desember 2014 #36 Skrevet 27. desember 2014 Jeg liker svarene i denne tråden. Stort sett.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #37 Skrevet 27. desember 2014 Jeg tror en Troika kunne egnet seg som en liten julegave, men en Hobby sjokolade blir for teit. Anonymous poster hash: 1cf5d...3d7
Gjest FuturePrimitive Skrevet 28. desember 2014 #38 Skrevet 28. desember 2014 Åh, så du syntes ikke det var en latterlig problemstilling likevel men derimot en viktig sak å ta opp? Så bra!Anonymous poster hash: a3062...694 Huh? Nå tror jeg du skal la dette ligge, og ikke la det plage deg noe mer Jeg laget en såkalt spøk..bare ta det heeeelt med ro og fortsett dagen din
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #40 Skrevet 28. desember 2014 Huh? Nå tror jeg du skal la dette ligge, og ikke la det plage deg noe mer Jeg laget en såkalt spøk..bare ta det heeeelt med ro og fortsett dagen din Haha, godt forsøk på å hente deg inn!Anonymous poster hash: a3062...694 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå