Gå til innhold

Nettbrett med eller uten trådløst nett (4G)?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nope, ligger innebygget i alle mobiler jeg har hatt og testet. S1, S3, S5, amazon kindle fire hd ++

Ok. Da må jeg ha en veldig knotete launcher siden jeg må spandere 6 tastetrykk på å skru det av og på. Bruker originallauncheren på mobilen (Huawei).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt et med bare wi-fi og nå har jeg et med 4G. Kunne aldri gått tilbake til wi-fi only. Da brukte jeg det bare i senga, ellers hadde jeg jo dataen her hjemme og jeg gadd ikke å ta med nettbrettet bare i tilfelle jeg skulle finne wi-fi med ok tilkobling.

Mobilt internett trenger ikke å være så dyrt. Hos Telipol kan du kjøpe en datapakke på for eksempel 1 GB og droppe alt som heter ringing og sms. 1 GB koster 99 kr/mnd. Det er ikke så mye data, men det blir i tillegg til telefonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt et med bare wi-fi og nå har jeg et med 4G. Kunne aldri gått tilbake til wi-fi only. Da brukte jeg det bare i senga, ellers hadde jeg jo dataen her hjemme og jeg gadd ikke å ta med nettbrettet bare i tilfelle jeg skulle finne wi-fi med ok tilkobling.

Mobilt internett trenger ikke å være så dyrt. Hos Telipol kan du kjøpe en datapakke på for eksempel 1 GB og droppe alt som heter ringing og sms. 1 GB koster 99 kr/mnd. Det er ikke så mye data, men det blir i tillegg til telefonen.

Hva mener du? Droppe ringing og sms, men det blir i tillegg til telefonen? Skjønte ikke helt

Anonymous poster hash: 9f57e...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? Droppe ringing og sms, men det blir i tillegg til telefonen? Skjønte ikke helt

Anonymous poster hash: 9f57e...ff3

Du har et eget sim-kort som er i nettbrettet. På det sim-kortet har du et abonnement med en datapakke på for eksempel 1 GB. Da kan man bruke inntil 1 GB for 99 kr. Du får ingen inkluderte minutter eller sms, kun data.

1 GB er ikke så mye, men hvis man bruker mobilt internett på telefonen også så er det ikke sikkert at man trenger mer enn 1 GB på nettbrettet.

Endret av norw
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...