Lutetium 71 Skrevet 29. desember 2014 #41 Del Skrevet 29. desember 2014 Nope, ligger innebygget i alle mobiler jeg har hatt og testet. S1, S3, S5, amazon kindle fire hd ++ Ok. Da må jeg ha en veldig knotete launcher siden jeg må spandere 6 tastetrykk på å skru det av og på. Bruker originallauncheren på mobilen (Huawei). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 29. desember 2014 #42 Del Skrevet 29. desember 2014 Jeg har hatt et med bare wi-fi og nå har jeg et med 4G. Kunne aldri gått tilbake til wi-fi only. Da brukte jeg det bare i senga, ellers hadde jeg jo dataen her hjemme og jeg gadd ikke å ta med nettbrettet bare i tilfelle jeg skulle finne wi-fi med ok tilkobling. Mobilt internett trenger ikke å være så dyrt. Hos Telipol kan du kjøpe en datapakke på for eksempel 1 GB og droppe alt som heter ringing og sms. 1 GB koster 99 kr/mnd. Det er ikke så mye data, men det blir i tillegg til telefonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #43 Del Skrevet 29. desember 2014 Jeg har hatt et med bare wi-fi og nå har jeg et med 4G. Kunne aldri gått tilbake til wi-fi only. Da brukte jeg det bare i senga, ellers hadde jeg jo dataen her hjemme og jeg gadd ikke å ta med nettbrettet bare i tilfelle jeg skulle finne wi-fi med ok tilkobling. Mobilt internett trenger ikke å være så dyrt. Hos Telipol kan du kjøpe en datapakke på for eksempel 1 GB og droppe alt som heter ringing og sms. 1 GB koster 99 kr/mnd. Det er ikke så mye data, men det blir i tillegg til telefonen. Hva mener du? Droppe ringing og sms, men det blir i tillegg til telefonen? Skjønte ikke helt Anonymous poster hash: 9f57e...ff3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 29. desember 2014 #44 Del Skrevet 29. desember 2014 (endret) Hva mener du? Droppe ringing og sms, men det blir i tillegg til telefonen? Skjønte ikke helt Anonymous poster hash: 9f57e...ff3 Du har et eget sim-kort som er i nettbrettet. På det sim-kortet har du et abonnement med en datapakke på for eksempel 1 GB. Da kan man bruke inntil 1 GB for 99 kr. Du får ingen inkluderte minutter eller sms, kun data. 1 GB er ikke så mye, men hvis man bruker mobilt internett på telefonen også så er det ikke sikkert at man trenger mer enn 1 GB på nettbrettet. Endret 29. desember 2014 av norw 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå