AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #1 Skrevet 25. desember 2014 Jeg har nylig flytta i nærheten av Drammen og i år blir min første nyttårsaften uten barn på seks år. Jeg er 28 år. Skjer det noe spesielt på nyttårsaften? Jeg har jo en del venner her, men er redd det bare blir vanlig hjemmefester el. og jeg vil gjerne gjøre noe "større" på nyttårsaften.. Hva pleier folk å gjøre? Anonymous poster hash: 65e69...45e
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #2 Skrevet 25. desember 2014 Jeg har nylig flytta i nærheten av Drammen og i år blir min første nyttårsaften uten barn på seks år. Jeg er 28 år. Skjer det noe spesielt på nyttårsaften? Jeg har jo en del venner her, men er redd det bare blir vanlig hjemmefester el. og jeg vil gjerne gjøre noe "større" på nyttårsaften.. Hva pleier folk å gjøre? Anonymous poster hash: 65e69...45e Hjemmefester er det eneste som duger på nyttårsaften. Funker dårlig å gå ut i Oslo på nyttårsaften, samme med Drammen. Anonymous poster hash: ad8cf...b3f
blazer Skrevet 25. desember 2014 #3 Skrevet 25. desember 2014 I Drammen skal "ALLE" på torget og utestedene. Familier, barn, slektninger, bestemødre, bikkjer, katter. Ikke reiser de hjem heller. Har du en hjemmefest å reise til, gjør du det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå