Sofie_ Skrevet 27. juni 2002 #1 Skrevet 27. juni 2002 Heisann Jeg tror jeg er gravid, men har ikke tatt testen. Vi har prøvd i snart to år og har hatt en spontanabort i oktober i fjor. Så nå er jeg litt nervøs for at det skal være noe galt igjen. Har noen ilende menslignende smerter som kommer og går. Kan ikke huske jeg hadde det sist gang i så mange dager etter jeg skulle hatt mensen. Er det normalt i starten av svangerskapet? Eller bør jeg kontakte lege? Håper noen kan hjelpe meg. Ha en fin dag jenter. Klem fra Sofie
Silfen Skrevet 27. juni 2002 #2 Skrevet 27. juni 2002 Ulike stikkende smerter, vondter og andre rare ting som vi ikke helt vet hva er, kan være helt normalt tidlig i en graviditet.
Sofie_ Skrevet 28. juni 2002 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2002 Hei Løvemamma Takk for svar! Tok testen i dag og fikk to blå! Kraftig denne gangen. Da det gikk galt sist var det bare en svak en. Håper det er et godt tegn! I dag har smertene minsket og jeg føler meg roligere. Skal jeg virkelig få oppleve dette? Det største som livet har å by på! Jeg er så utrolig lykkelig. Sofie
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2002 #4 Skrevet 3. juli 2002 Gratulerer med to blå misunner deg en hel haug Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå