Sofie_ Skrevet 27. juni 2002 #1 Del Skrevet 27. juni 2002 Heisann Jeg tror jeg er gravid, men har ikke tatt testen. Vi har prøvd i snart to år og har hatt en spontanabort i oktober i fjor. Så nå er jeg litt nervøs for at det skal være noe galt igjen. Har noen ilende menslignende smerter som kommer og går. Kan ikke huske jeg hadde det sist gang i så mange dager etter jeg skulle hatt mensen. Er det normalt i starten av svangerskapet? Eller bør jeg kontakte lege? Håper noen kan hjelpe meg. Ha en fin dag jenter. Klem fra Sofie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. juni 2002 #2 Del Skrevet 27. juni 2002 Ulike stikkende smerter, vondter og andre rare ting som vi ikke helt vet hva er, kan være helt normalt tidlig i en graviditet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_ Skrevet 28. juni 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 28. juni 2002 Hei Løvemamma Takk for svar! Tok testen i dag og fikk to blå! Kraftig denne gangen. Da det gikk galt sist var det bare en svak en. Håper det er et godt tegn! I dag har smertene minsket og jeg føler meg roligere. Skal jeg virkelig få oppleve dette? Det største som livet har å by på! Jeg er så utrolig lykkelig. Sofie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2002 #4 Del Skrevet 3. juli 2002 Gratulerer med to blå misunner deg en hel haug Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå