Gjest HappyWaffle Skrevet 25. desember 2014 #1 Skrevet 25. desember 2014 jeg har ikke fått noe jeg synes er spesielt merkelig, men jeg vil vite hva dere fikk! noe som gjorde at dere hevet øyenbrynet
Anglofil Skrevet 25. desember 2014 #2 Skrevet 25. desember 2014 Boka Dei tek ikkje tran i Texas av Falch av min samboer. Måtte le, veldig artig bok, men samtidig rar. Han vet å få meg til å le (hvilket var meningen selvsagt). Mvh Yvonne
Gjest HappyWaffle Skrevet 25. desember 2014 #3 Skrevet 25. desember 2014 Boka Dei tek ikkje tran i Texas av Falch av min samboer. Måtte le, veldig artig bok, men samtidig rar. Han vet å få meg til å le (hvilket var meningen selvsagt). Mvh Yvonne haha! å for en tittel da hva handler den om?
Anglofil Skrevet 25. desember 2014 #4 Skrevet 25. desember 2014 haha! å for en tittel da hva handler den om? Vanskelig å beskrive, må i grunn sees. Nei, altså, det er gamle bilder hvor det er skrevet passende kommentarer til bildene. Litt som absurdgalleriet hvis du har sett det på Facebook. Veldig absurd og veldig artig. Mvh Yvonne
Gjest HappyWaffle Skrevet 25. desember 2014 #5 Skrevet 25. desember 2014 Vanskelig å beskrive, må i grunn sees. Nei, altså, det er gamle bilder hvor det er skrevet passende kommentarer til bildene. Litt som absurdgalleriet hvis du har sett det på Facebook. Veldig absurd og veldig artig. Mvh Yvonne ble nesten fristet til å skaffe meg den selv
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #6 Skrevet 25. desember 2014 to ganske stygge vekkerklokker i samme pakke til og med Anonymous poster hash: f214f...6fd
Leini Skrevet 25. desember 2014 #7 Skrevet 25. desember 2014 Min mann hadde kjøpt et varmepledd. Noe jeg ønsketmeg, forøvrig. Det merklige var at han ved innpakking oppdaget at pleddet ikke lå i, og måtte kontaktebutikken. Det er nok eska til utstillingsmodellen.. Så vi må nok av sted og fixe det på butikken i romjula.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #8 Skrevet 25. desember 2014 Ikke til meg da, men til en av de jeg feiret sammen med. Han fikk spisepinner i tre "stjålet" på restaurant i utlandet av en tiåring Anonymous poster hash: 88aab...6ad 1
super-ida Skrevet 25. desember 2014 #9 Skrevet 25. desember 2014 Ei øks.............. Historien er at jeg en dag jeg var ute og kjørte "datt over" et bittelite juletre jeg ville ha inne til pynt..... Og med bare isskrape i bilen ble huggingen en lang prosess....så da fikk jeg øks til neste år av ei venninne :D 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #10 Skrevet 25. desember 2014 Det rareste var nok 12 bokser smirnoff ice, pakket inn i en Kiwi bærepose Anonymous poster hash: ed17f...842
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #11 Skrevet 25. desember 2014 En nesten oppbrukt dorull, men det var bare tullegave Anonymous poster hash: bc5b4...318 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #12 Skrevet 25. desember 2014 brannslukningsapparat, brannslukningsteppe og en sånn spray box, for å slukke små branner. Må sies at jeg har nettopp flyttet ut for meg selv Dette fikk jeg i år. Anonymous poster hash: efb72...5e6 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #13 Skrevet 25. desember 2014 brannslukningsapparat, brannslukningsteppe og en sånn spray box, for å slukke små branner. Må sies at jeg har nettopp flyttet ut for meg selv Dette fikk jeg i år. Anonymous poster hash: efb72...5e6 Må sies det var en gave jeg faktisk var glad for. For det er ingen brannslukningsapparat i leiligheten, kun ute i gangen. Og boksen hadde jeg tenkt å kjøpe meg selv. Brannteppet... det aner jeg ikke hvorfor jeg fikk Rar, men smart gave. Anonymous poster hash: efb72...5e6
CMHuser Skrevet 25. desember 2014 #14 Skrevet 25. desember 2014 Bensin Jeg og kjæresten fikk 500 kroner hver av pappa, også sa han at han synes det var litt lite og at han gjerne ville gi mer, og når jeg da i en helt annen sammenheng sa at vi ikke hadde bensin på bilen og heller ikke hadde råd til full tank nå, sa han at vi skulle få det! 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #15 Skrevet 25. desember 2014 Fire år på rad fikk jeg plaster av mamma... Ikke i år da. Ble litt skuffet. Anonymous poster hash: efb72...5e6
Gjest HappyWaffle Skrevet 26. desember 2014 #16 Skrevet 26. desember 2014 Ei øks.............. Historien er at jeg en dag jeg var ute og kjørte "datt over" et bittelite juletre jeg ville ha inne til pynt..... Og med bare isskrape i bilen ble huggingen en lang prosess....så da fikk jeg øks til neste år av ei venninne :D haha!! fikk du hugd ned treet med en isskrape?
Gjest HappyWaffle Skrevet 26. desember 2014 #17 Skrevet 26. desember 2014 Min mann hadde kjøpt et varmepledd. Noe jeg ønsketmeg, forøvrig. Det merklige var at han ved innpakking oppdaget at pleddet ikke lå i, og måtte kontaktebutikken. Det er nok eska til utstillingsmodellen.. Så vi må nok av sted og fixe det på butikken i romjula. hahaha! må jo ha merket at boksen var veldig lett eller?
mianova Skrevet 26. desember 2014 #19 Skrevet 26. desember 2014 Kusinen min gav meg et stort bildelerret (A3) av barna hennes. Skal sies at vi ikke har et nært forhold, og jeg har knapt sett barna siden de ble født. Sist gang jeg snakket med kusinen min var da jeg tilfeldigvis støtte på henne på butikken.. i 2013.. 5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #20 Skrevet 26. desember 2014 Kusinen min gav meg et stort bildelerret (A3) av barna hennes. Skal sies at vi ikke har et nært forhold, og jeg har knapt sett barna siden de ble født. Sist gang jeg snakket med kusinen min var da jeg tilfeldigvis støtte på henne på butikken.. i 2013.. Så merkelig... Hvorfor skal man henge opp noe sånt hos seg? Dette er vel heller forbeholdt besteforeldre. Anonymous poster hash: bdf76...f29 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå