AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #1 Skrevet 25. desember 2014 Jeg (20 år) var på date med en gutt (27 år), jeg synes daten gikk kjempe bra og det virket som vi hadde veldig god kjemi. Men i ettertid har han ikke tatt noe særlig kontakt, jeg har tatt kontakt flere ganger men svarene hans har ofte hvert korte og kalde så det er ikke så vanskelig å skjønne tegninga. Jeg dro på byen i helga og ved en tilfeldighet møter jeg lillebroren (24år) han kommer å setter seg ved siden av meg og vi begynner å prate om alt mellom himmel og jord. Han ser lurt på meg med et lite flir om munnen og spør meg om det er jeg som heter "*** ***" på snap. Jeg har vært en stund på topplista til storebroren. I ettertid har vi snakket veldig mye og han har sagt at han er veldig lyst til å møte meg edru og bli bedre kjent. Kvelden på byen endte iallfall med noen få kyss. Ser ikke for meg at det skulle bli noen kjempe problemer ut av dette viss det skulle vise seg at det skulle bli noe mer mellom meg og lillebroren. I og med at jeg og storebroren aldri har hatt noen fysisk kontakt, og at storebroren ikke er interessert i meg. Å at lillebroren i tillegg vet at jeg har hatt kontakt med storebroren. Er dette akseptabelt synes dere? Anonymous poster hash: d3c92...58b
Gjest HeiHade Skrevet 25. desember 2014 #2 Skrevet 25. desember 2014 Nja, for din skyld så burde det vel være greit. Det er de to som kanskje har noe de trenger å sortere.
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2014 #3 Skrevet 25. desember 2014 Da er det sikkert helt greit at den 27-årige broren begynner å pule på søsteren, eventuelt mora di? 6
Ulveedderkopp Skrevet 25. desember 2014 #4 Skrevet 25. desember 2014 Da er det sikkert helt greit at den 27-årige broren begynner å pule på søsteren, eventuelt mora di? Snakk om å gjøre seg dum... Ser ikke problemet ts. Kjør på 5
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2014 #5 Skrevet 25. desember 2014 Snakk om å gjøre seg dum... Ser ikke problemet ts. Kjør på Snakk om å misforstå med vilje. 3
Ulveedderkopp Skrevet 25. desember 2014 #6 Skrevet 25. desember 2014 Snakk om å misforstå med vilje. Det gjorde jeg ikke. Hva i all verden var det jeg misforsto?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #7 Skrevet 25. desember 2014 Det gjorde jeg ikke. Hva i all verden var det jeg misforsto? Moralen? Anonymous poster hash: 09f38...d41
Ulveedderkopp Skrevet 25. desember 2014 #8 Skrevet 25. desember 2014 Moralen? Anonymous poster hash: 09f38...d41 Eh nei? Hun var på date med broren, hun har ikke hatt sex med han. Og han var ikke interessert. Forstår ikke sammenligningen i det hele tatt. Den virker bare absurd.
guttemann Skrevet 25. desember 2014 #9 Skrevet 25. desember 2014 Eh nei? Hun var på date med broren, hun har ikke hatt sex med han. Og han var ikke interessert. Forstår ikke sammenligningen i det hele tatt. Den virker bare absurd.Gjest har ikke noe filter mellom hva hun tenker og hva hun poster, virker det som, og tenker heller ikke alltid over hva hun poster, tydeligvis. Det gjør at kvaliteten på det hun poster varierer voldsomt. Denne gangen var posten ganske malplassert.
Gjest HeiHade Skrevet 25. desember 2014 #10 Skrevet 25. desember 2014 (endret) Jeg ser virkelig ikke hvordan det skal være umoralsk å gå ut med broren til en som hun aldri kom noen vei med uansett. Endret 25. desember 2014 av HeiHade
Valentin Skrevet 25. desember 2014 #11 Skrevet 25. desember 2014 Så lenge dere ikke har rotet ser jeg ikke problemet og jeg dropper damer kompiser har drevet med. Det er ikke umoralsk sålenge lillebror vet og det aldri ble noe mer med storebror og han er care..
Nastine Skrevet 25. desember 2014 #12 Skrevet 25. desember 2014 Du har jo ikke hatt noe "forhold" til storebror, så kjør på, ser ingen grunn til å la vær
minister-mio Skrevet 25. desember 2014 #13 Skrevet 25. desember 2014 Jeg reagerer mest på at han uttrykker at han har lyst til å møte deg edru
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå