Gå til innhold

Syns du det er lenge siden 2011? Savner det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lengter etter året 2011, av mange grunner... Jeg føler det bare er et blunk siden, men samtidig ser jeg at mye har skjedd siden dengang. Jeg jobbet da i barnehage, og 5 åringer er nå blitt til 9-åringer som plutselig over halvveis i barneskolen! Folk jeg kjenner som var utplassert da, har tatt utdannelse og kommet i fast arbeid.

Jeg tror jeg er annerledes enn mange andre. Jeg ser ALLTID tilbake. Tilbake på det som har hendt, savner det og lengter tilbake. Jeg ser ikke så mye fremover. Tankene mine er alltid "jeg har nok opplevd det gøyeste i livet mitt", og har en negativ tilnærming til fremtiden.

Anonymous poster hash: 3ce61...2e9
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er litt sånn og. har ikke noen gode råd egentlig, men ja jeg synes det er en god stund siden 2011

• Liker 1
Skrevet

jeg er litt sånn og. har ikke noen gode råd egentlig, men ja jeg synes det er en god stund siden 2011

Ja, både og.

• Liker 1
Skrevet

Det er skummelt hvor fort den tiden går... Skulle tro 2011 var i forrige uke :fnise: Det er egentlig litt trist. Tida går så fort, og jeg føler at jeg ikke rekker å gjøre det jeg vil, på en måte.

Jeg lengter ikke tilbake til 2011, men tilbake til barndommen min. Det savner jeg. Ellers ser jeg framover og håper på en bedre framtid.

Skrevet

Jeg gikk på folkehøgskole i 2011, savner det utrolig masse. Kunne fint ha opplevd det igjen

Skrevet

2011 er milevis unna og jeg er glad for det :) Ikke at det skjedde noe glemmeverdig. Blir bare glad når jeg ser tiden ikke går så rasende fort for meg som jeg er redd for..

Anonymous poster hash: 2eb7c...033
Skrevet

Jeg også er sånn. Veldig sentimental, vært sånn fra jeg var liten. 2011 føles ut som nettopp har vært.

Gjest Belle âme
Skrevet

Savner ikkje 2011. Var ein feit 12 åring som røykte under verandaen.

Da liker eg heller 2014. Heilt okei utseende og har nok venner uten å suge på ein jævla giftpinne.

Skrevet

Dere som syns 2011 er lenge siden, må være ganske unge? Jeg syns også det gikk lang tid mellom 12 års alder og 16 års alder. Men faktum er vel at 4 år går jææææækla fort, spesielt når man er voksen. Jeg var 25 i 2011, snart 29.

• Liker 2
Skrevet

Fatt mot.. selv lengter jeg etter 1997..

Anonymous poster hash: e3d79...5ac

• Liker 1
Skrevet

Fatt mot.. selv lengter jeg etter 1997..

Anonymous poster hash: e3d79...5ac

Ja, jeg savner den tiden også (bortsett fra at faren min døde det året), men barndommen vil alltid være spesiell. Men 2011 har satt et eller annet spor i meg. Den våren var det bare noe helt magisk ved... Er uansett flott med herlige minner, om ikke man kan få tida tilbake.

Gjest auroravictoria
Skrevet

Jeg ser også bakover å savner stunder og livssituasjoner som var.

Skrevet

Savner ikke 2011. Jeg er så mye mer lykkelig nå :) Men har forståelse for at enkelte savner fortiden.

Skrevet

Jeg savner årene enda litt lenger tilbake. Og jeg bruker en del tid på å mimre.. Tenke på folk jeg hadde i livet da, men ikke nå osv...

Tror jeg knytter meg for raskt til folk, og får ikke til å slippe dem helt når de ikke lenger fysisk er nært meg.

Har tro på at det beste alltid ligger foran meg i tid da. Har opplevd mye fint.. Så jeg vet at fremtida kan bli minst like bra.

Det er vel vanlig å tenke tilbake og savne, når man ikke har det helt fint i nuet. Har man det bedre nå enn da, mimrer man kanskje litt, men får til å leve mer her og nå, for det foregår så mye fint i ethvert øyeblikk.

Anonymous poster hash: 1888e...524
Skrevet

Jeg savner også høsten 2010. Aug 2010- Juni 2011 = magisk tid.

TS

• Liker 1
Skrevet

Ja savner 2011 noe veldig! Det beste året for meg siden 2002 som jeg også savner. Føles som det bare var i fjor e.l. Savner også barndommen og tiden før/etter, tror nok de var mine beste år :). Ser også bare tilbake ikke framover. Livet nå gir ingen mening.

Anonymous poster hash: 802c5...1c0
Skrevet

Jeg lengter etter året 2011, av mange grunner... Jeg føler det bare er et blunk siden, men samtidig ser jeg at mye har skjedd siden dengang. Jeg jobbet da i barnehage, og 5 åringer er nå blitt til 9-åringer som plutselig over halvveis i barneskolen! Folk jeg kjenner som var utplassert da, har tatt utdannelse og kommet i fast arbeid. Jeg tror jeg er annerledes enn mange andre. Jeg ser ALLTID tilbake. Tilbake på det som har hendt, savner det og lengter tilbake. Jeg ser ikke så mye fremover. Tankene mine er alltid "jeg har nok opplevd det gøyeste i livet mitt", og har en negativ tilnærming til fremtiden. Anonymous poster hash: 3ce61...2e9

Er sånn innimellom jeg også:) samtidig så kan du jo tenke på at i 2011 skjedde det mye som du ikke forventet, men som du likte. Hva om 2015 blir et år du skulle ønske at du kunne få tilbake? :) lev hver dag som om den skulle være den siste, og nyt livet. :)

AnonymBruker
Skrevet

Er sånn innimellom jeg også :) samtidig så kan du jo tenke på at i 2011 skjedde det mye som du ikke forventet, men som du likte. Hva om 2015 blir et år du skulle ønske at du kunne få tilbake? :) lev hver dag som om den skulle være den siste, og nyt livet. :)

Joda, hvem vet? :blomst: Jeg liker bare ikke at tida går så forbaska fort. Nå er det 4 år siden 2011!

AnonymBruker
Skrevet

2011 kan innhente deg fortere enn du aner. søtnos.

Anonymous poster hash: 2b095...7e2

Skrevet

2011 kan innhente deg fortere enn du aner. søtnos.

Anonymous poster hash: 2b095...7e2

skjønte ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...