AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #1 Skrevet 25. desember 2014 Hvor gammel er du? Er det teit å være 20 år og bruke en sånn? Anonymous poster hash: 84a99...aed
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #2 Skrevet 25. desember 2014 Hehe. Skulle stå almanakk!Anonymous poster hash: 84a99...aed
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #3 Skrevet 25. desember 2014 Omtrent alle jeg kjenner bruker det. Vi er fra 22 og oppover. Veldig greit å skrive opp vakter, avtaler, linseskifting ol. Så husker du det Anonymous poster hash: a9234...b49 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #4 Skrevet 25. desember 2014 Jeg er avhengig av min. Skriver opp alt fra avtaler, trening, hva jeg bør kjøpe inn til middag (), vaktene mine på jobben, juleselskapene jeg skal i, eksamensdatoer, når jeg har forelesning, hva jeg bør lese til neste dag, hvem som har navnedag følger jeg med på... Ja alt! Føler meg litt naken uten egentlig. Men det er fordi jeg er ekstremt distre og glemsk Anonymous poster hash: c8ee8...cf1
Minya Skrevet 25. desember 2014 #5 Skrevet 25. desember 2014 Hehe. Skulle stå almanakk! Anonymous poster hash: 84a99...aed Albanakk gjorde ihvertfall at jeg flirte, for jeg er så tett at jeg i praksis ville lest det sånn. XD Jeg bruker ikke selv en sånn, siden jeg har en tendens til å glemme å ta dem med meg, har forsøkt, men det blir bare rot. Skriver opp viktige avtaler og slikt på en sånn tosidig kalender som butikkene gir ut på slutten av året. Den henger på kjøleskapet og da ser jeg den jo hver dag
Rosalie Skrevet 25. desember 2014 #6 Skrevet 25. desember 2014 Har venninner som har lekre almanakker, men selv klarer jeg ikke å dobbeltføre, så bruker kun elektronisk kalender. Outlook for jobb og noe privat, også har mannen og jeg en felles google-kalender, hvor vi fører inn alt som skjer i kvelder og helger.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #7 Skrevet 25. desember 2014 Er 31 og har brukt det i mange år. Bestiller fra denne siden http://www.personligalmanakk.com/NO/Anonymous poster hash: 8d154...cb6
Anglofil Skrevet 25. desember 2014 #8 Skrevet 25. desember 2014 28 år og sverger alltid til planlegger. Ellers ville jeg aldri klart å holde styr på avtaler m.m. Mvh Yvonne
fruBeist Skrevet 25. desember 2014 #9 Skrevet 25. desember 2014 Jeg har aldri klart å bli fortrolig med å bruke kalenderen på telefonen. Greit nok til å legge inn avtaler der jeg trenger en påminnelse, men de hører til sjeldenhetene. For å holde styr på jobbvaktene mine må jeg ha papiralmanakk. Favoritten er personligalmanakk, som AB 15:31 linker til. Jeg er straks 35, og har brukt almanakk noen år.
LeaMichele Skrevet 25. desember 2014 #10 Skrevet 25. desember 2014 Jeg er 27 og har alltid brukt det. synes det er mye mer oversiktlig enn å ha det på telefonen. Greit hvis det er noe jeg må huske til et visst tidspunkt. Men ellers har jeg alt i boken min, og den er alltid med.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #11 Skrevet 25. desember 2014 Nei, men jeg bruker mobilen som en almanakk!Anonymous poster hash: ae103...0fd
Faina Skrevet 25. desember 2014 #12 Skrevet 25. desember 2014 Er 31 og har brukt det i mange år. Bestiller fra denne siden http://www.personligalmanakk.com/NO/Anonymous poster hash: 8d154...cb6 Jeg også. Har kjøpt derifra i mange, mange år og er avhengig av den. Er 32 år.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #13 Skrevet 25. desember 2014 Jeg er 21 år og begynte med det i 2013. Så har hatt det i 2 år, og nå begynt på for neste år. Hadde blitt gal hvis ikke. Anonymous poster hash: 1135a...221
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #14 Skrevet 26. desember 2014 Er 31 og har brukt det i mange år. Bestiller fra denne siden http://www.personligalmanakk.com/NO/Anonymous poster hash: 8d154...cb6 Oi, kult :D Skal bestille en derfra! Jeg er 25 og bruker almanakk skriver opp jobbvakter, forelesninger, lekser og andre ting jeg skal Kunne brukt mobilen men, jeg syns det er bedre med en bok. Mange jeg studerer med som også bruker det.Anonymous poster hash: f26ca...43e
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #15 Skrevet 26. desember 2014 Har brukt almanakk siden jeg begynte på videregående, og nå er jeg 42! Livet uten er umulig, da er det mye som går i glemmeboka. Bruker også Googles kalender, og den synkroniseres med telefonen. Papirkalenderen er alltid med meg, og der føres alt inn. På kvelden legger jeg det inn i min elektroniske kalender, samme gjør resten av familien. Og en del synkroniseres til vår felles familiekalender. I familiekalenderen henter jeg også info som legges inn i papirkalenderen ;-) Uten min almanakk er jeg naken og glemmer alt. Og ja, vi bestiller også fra personligalmanakk, fikk nye i posten lillejulaften <3 Anonymous poster hash: 64046...5b5
Gjest Nori Skrevet 26. desember 2014 #16 Skrevet 26. desember 2014 Jeg er 29 og bruker kun elektroniske kalendere.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #17 Skrevet 26. desember 2014 Jeg er 26 år og har, brukes ikke kjempe ofte da den. Helst brukes til valter og jeg faktisk husker viktige avtaler som kontroller osv. Men det er fordi jeg oftest ikke har så langt frem k tid, men har også ofte måtte sjekke kl.slett. Så jeg bruker den allikevell litt altivt, jobber turnus så den er genial når langtidsplanlegging skal til:) bestilte fra personlig almanakk for første gang i fjor (høsten) veldig fornøyd 👍. Jeg er av den typen som ikke liker å ha alt på telefonen. Tenk omjeg mister den feks. Har aldri viktig opplysninger der som regel. Anonymous poster hash: fac26...d79
sofie777 Skrevet 26. desember 2014 #18 Skrevet 26. desember 2014 Jeg er 38 og har hatt en eller annen form for elektronisk kalender siden jeg var 15, så det er jeg avhengig av. De fleste "avtalene" mine er tv-programmer, så det er greit å få et pip når de begynner. Legger alt inn i Google kalender sånn at de automatisk havner på telefonen som jeg av denne grunn er totalavhengig av. Brukte filofax før til ting der jeg ikke trengte et pip, men det er jo fullstendig ut nå.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2014 #19 Skrevet 26. desember 2014 Hvor gammel er du? Er det teit å være 20 år og bruke en sånn?Anonymous poster hash: 84a99...aed Hehe. Skulle stå almanakk! Anonymous poster hash: 84a99...aed Har ingen på papir mer nei, jeg har kalender ogTodo app på telefonen som jeg kombinerer med en notatapp. Har også funnet en app som ser ut til å være en slags digital assistent og har lyst til å prøve ut den også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå