Gjest Lilleulv Skrevet 29. juli 2004 #1 Skrevet 29. juli 2004 Noen har tatt sykkelen vår!!! For 4 uker siden kom samboeren min hjem med en ny sykkel til 3500 kr. Nå er det stjålet... Stjært, bøffa, tatt.. Dårlig gjort. Den var låst fast i et sykkelstativ, og de har skrudd av hele forhjulet. Føler meg litt skyldig... Min samboer hadde sikkert låst den i hele ramma, og da hadde den kanskje ikke blitt tatt. Frekke møkkafolk!! :(
Gjest Lilleulv Skrevet 30. juli 2004 #5 Skrevet 30. juli 2004 typen min måtte ta taxi hjem fra jobb i natt... Det går ikke busser så seint så han pleier å sykle... Han var nede å anmeldte det i dag, men vet ikke hvor langt vi kommer med det. Er mer interessert i hva forsikringsselskapet har å si... kjip sak for et fattig student-par :-?
Monstermagnet Skrevet 30. juli 2004 #6 Skrevet 30. juli 2004 Kjip!! Men som du sier, det er lurt å låse rammen til stativet. Ta også av setet. Uansett er det umulig å gardere seg. De får kuttet låsen om de vil også.
dreamy Skrevet 30. juli 2004 #7 Skrevet 30. juli 2004 Utrolig hvor frekke noen er.. Vi ble frastjålet en barnesykkel ifjor, den kom til rettes igjen til slutt.
Gjest Lilleulv Skrevet 30. juli 2004 #8 Skrevet 30. juli 2004 Kjip!! Men som du sier, det er lurt å låse rammen til stativet. Ta også av setet. Uansett er det umulig å gardere seg. De får kuttet låsen om de vil også. vet. har kjempeskyldfølelse fordi jeg bare låste den i hjulet :-? Men var ikke klar over at det fantes så sleipe tyver i credo-by nr 1
Pbrina Skrevet 30. juli 2004 #9 Skrevet 30. juli 2004 Mitt forsikringsselskap driter i om jeg blir frastjålet sykkelen min, for den er ikke registrert i Falkens sykkelregister... Forresten kan du sjekke om politistasjonen snart har sykkelauksjon, da får du kanskje tak i en billig, men bra sykkel.
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2004 #10 Skrevet 30. juli 2004 vet. har kjempeskyldfølelse fordi jeg bare låste den i hjulet :-? Men var ikke klar over at det fantes så sleipe tyver i credo-by nr 1 Østlendinger på sommerferie!
Gjest Lilleulv Skrevet 30. juli 2004 #11 Skrevet 30. juli 2004 Østlendinger på sommerferie! Murr, det er faktisk 4. året jeg bor her... Så spar deg frekkhetene.
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2004 #12 Skrevet 30. juli 2004 Enkelte mennesker er så utrolig frekke, jeg blir skikkelig sinna når jeg hører sånt.Også så bitter for deg og kjæresten din. 3500, er tross alt en del penger også. Håper dere får igjen litt på forsikringa da.
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2004 #13 Skrevet 30. juli 2004 Håper du var reg. i sykkelregisteret da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå