Gå til innhold

Starting av nye tråder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det finnes noen begrensning for hvor mange tråder en bruker kan starte og i så fall, hva det er?

Det sl
år meg at noen brukere er noe oppmerksomhetssyke og kanskje kjeder seg, og som resultat starter tråder hele tiden. Uten at jeg skal nevne navn er det noen brukere som stadig er ute med nye tråder. Tema som tas opp er gjerne ting som er debattert gang på gang, men de nekter å finne frem gamle tråder.

De gir korte svar i tråden, er ikke interessert i å lese lengre svar eller egentlig å debattere i det hele tatt. Jeg antar at det bare er et desperat behov for litt virtuell sosial kontakt, uten at de egentlig bryr seg stort om tema som tas opp.

Noen ganger har man et spesifikt problem eller en personlig situasjon man trenger input på, og man trenger en egen tråd. Men det er lite sannsynlig at en bruker finner seg selv i den situasjonen utallige ganger på en normal uke.

Er dette noe moderatorer har vurdert å sette begrensninger for?

Anonymous poster hash: 01303...2fb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke at det er noen begrensing på antall tråder man kan starte, men hvis det er tråder som fremmer det samme budskapet kan det vel kanskje falle inn under "ensidig meningspåvirkning" eller hva det står i regelverket.

Skrevet

Ryddet for avsporinger.

- Avalon, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...