Kosepose Skrevet 25. desember 2014 #1 Skrevet 25. desember 2014 Noen her som har prøvd Kayla Itsines sitt program? vurderer å kjøpe det, men vil gjerne ha noen erfaringer
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #2 Skrevet 25. desember 2014 Noen her som har prøvd Kayla Itsines sitt program? vurderer å kjøpe det, men vil gjerne ha noen erfaringer Jeg har prøvd det! Synes det var veldig bra:) jeg er utrent og tynnfeit. Etter ca 4 uker så jeg tydelig forskjell. Jeg ble slankere og fikk faktisk litt muskler:D jeg spiste nok litt for lite mens jeg holdt på da. Likte programmet godt. Det sklei helt ut i høst, men i januar skal jeg begynne på nytt. Skal spise mer denne gangen da:) Anonymous poster hash: 1dc42...a74 1
Ugly truth Skrevet 26. desember 2014 #3 Skrevet 26. desember 2014 Jeg har prøvd det! Synes det var veldig bra:) jeg er utrent og tynnfeit. Etter ca 4 uker så jeg tydelig forskjell. Jeg ble slankere og fikk faktisk litt muskler:D jeg spiste nok litt for lite mens jeg holdt på da. Likte programmet godt. Det sklei helt ut i høst, men i januar skal jeg begynne på nytt. Skal spise mer denne gangen da:) Anonymous poster hash: 1dc42...a74 Hvordan fungerer det? Betaler man så får man mat og treningsprogram på mail hver uke? Er det vanskelig? Har veldig lyst å begynne med noe slik! Vi kunne begynnt sammen alle tre! :-)
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #4 Skrevet 26. desember 2014 Har kjøpt det! Tenkte å begynne etter nyttår Anonymous poster hash: a8acc...4c4
Lulu21 Skrevet 31. desember 2014 #5 Skrevet 31. desember 2014 Jeg har prøvd det! Synes det var veldig bra:) jeg er utrent og tynnfeit. Etter ca 4 uker så jeg tydelig forskjell. Jeg ble slankere og fikk faktisk litt muskler:D jeg spiste nok litt for lite mens jeg holdt på da. Likte programmet godt. Det sklei helt ut i høst, men i januar skal jeg begynne på nytt. Skal spise mer denne gangen da:) Anonymous poster hash: 1dc42...a74 Hei! Jeg lurer på hvordan det fungerer, for jeg sitter og skal bestille nå. Men er det bøker vi får hjem, eller er det opplegg via mail?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #6 Skrevet 1. januar 2015 Hei! Jeg lurer på hvordan det fungerer, for jeg sitter og skal bestille nå. Men er det bøker vi får hjem, eller er det opplegg via mail? Du får en elektronisk bok på Mail, som du på laste ned. Da har du den som PDF-fil. Jeg har kun treningsboken. Først står det litt generelt om trening og hennes filosofi, og deretter er det ukesplaner med øvelser som skal gjøres i 12 uker. Anonymous poster hash: 1dc42...a74
Lulu21 Skrevet 2. januar 2015 #7 Skrevet 2. januar 2015 Du får en elektronisk bok på Mail, som du på laste ned. Da har du den som PDF-fil. Jeg har kun treningsboken. Først står det litt generelt om trening og hennes filosofi, og deretter er det ukesplaner med øvelser som skal gjøres i 12 uker.Anonymous poster hash: 1dc42...a74 Jeg fant ut av det Bestilte begge to. Men takk
tessa3 Skrevet 3. januar 2015 #8 Skrevet 3. januar 2015 Trenger man noe utstyr til øvelsene, eller kan det gjøres hjemme? Og hva koster det?😊
Chloe- Skrevet 3. januar 2015 #9 Skrevet 3. januar 2015 Noen som har kjøpt kostholdsplanen og kan fortelle litt om den? 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #10 Skrevet 4. januar 2015 Noen som har kjøpt kostholdsplanen og kan fortelle litt om den? Eller dele den her? 😀😀😀😀😊Anonymous poster hash: 2e739...a41
Pitofinaa Skrevet 20. januar 2015 #11 Skrevet 20. januar 2015 Jeg lastet den ned gratis på nett. Veldig enkelt var det også
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #12 Skrevet 21. januar 2015 Jeg lastet den ned gratis på nett. Veldig enkelt var det også Hvordan?! Anonymous poster hash: a9f11...a94
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #13 Skrevet 21. januar 2015 Kickass torrents. Fant BBG, BBG2 og matplanen der. (matplanen inneholder forøvrig lite mat!) Anonymous poster hash: 1069e...6c4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #14 Skrevet 24. januar 2015 Kickass torrents. Fant BBG, BBG2 og matplanen der. (matplanen inneholder forøvrig lite mat!)Anonymous poster hash: 1069e...6c4 Hva søkte du på før å finne dem? Skjønner ikke helt hva du mente... Virker det alrigh, foruten at det er litt lite mat mat?Anonymous poster hash: 2e739...a41
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #15 Skrevet 24. januar 2015 Hva søkte du på før å finne dem? Skjønner ikke helt hva du mente... Virker det alrigh, foruten at det er litt lite mat mat?Anonymous poster hash: 2e739...a41 søkte på kayla itsines bikini body guide, så kom det opp... Det virker greit, har ikke hatt tid til å se skikkelig på det enda. Men det er jo trening nesten hver dag, og lagt opp til 2*28min enkelte dager (som ikke skal tas rett etterhverandre), så litt styrete. men selve øktene ser ok ut. Anonymous poster hash: 1069e...6c4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå